Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
Ik heb niet echt grote borsten dus als ik een klein decolleté heb is dat echt geen blikkenmagneet
![]()
|
![]() Kijk er wel naar maar vind het niet geweldig. Soms kan ik wel langer kijken naar flinke borsten maar dan ga ik me dingen afvragen als "sodeju heeft die geen last van d'r rug?" - "Zonder bh, hoever trekt de zwaartekracht aan zulke joekels?" - "Waarom is het toch zoveel 'beter' om zulke memmen te hebben?" Ik staar eerder naar dunne mensen, vooral als er een rond hoofd op zit.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ot: Ik vraag me af wat een 'legitieme' reden is om wel of niet naar iemand te kijken.. Je in het openbaar bevinden vind ik als reden wel legitiem genoeg om bekeken te worden. Je vestigt de aandacht op je tetten als je een decollete aandoet, en als je dat vervelend vindt moet je het vooral niet doen.
|
Laatst op een BBQ in Duitsland kwam er trouwens een autistische jongen en die had zich nog niet eens voorgesteld, hij kwam op me af met zijn blik op mijn tetten en zei OHWOW en toen stak hij wel zijn hand uit om zich voor te stellen maar hij heeft me de hele avond niet in mijn ogen gekeken. Dat was wel awkward.
|
![]() |
|
Ik heb bijna nooit (opzettelijk) een decolleté, omdat ik het vaak vervelend vind als mannen ernaar kijken. Maar als je er zelf voor kiest om een decolleté te hebben dan vind ik dat mannen daar ook naar mogen kijken.
Maar ook als ik hooggesloten kleren draag staren mannen wel eens, dat vind ik dan wel vervelend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Staren is natuurlijk wel weer de meer ordinaire vorm van kijken en gelukkig kijken vrouwen ook graag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Natuurlijk mogen jongens kijken. Als je niet wil dat iemand de vorm van je lichaam opmerkt moet je maar een burka aantrekken. Bovendien, ik kijk toch ook als een jongen een mooi lichaam heeft?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Asosaai gedrag #1512 fizzle-fluffy | 500 | 29-09-2011 14:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De haat tegen de islam Verwijderd | 481 | 09-10-2004 17:22 | |
Lifestyle |
Is een flinke decolleté OK of absoluut niet? Verwijderd | 84 | 03-06-2004 17:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |