Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 18:09
trikalaboy
trikalaboy is offline
Hallo,

Omdat onze leerkracht bijna een heel trimester afwezig is geweest, moeten wij nu tegen het examen een ongeziene tekst leren, nl Hoc Erat In Votis, een satire van Horatius,
(geen ongeziene vertaling, die hebben we al gehad) en aangezien het een lange tekst is en best wel moeilijk,
vraag ik of jullie misschien een moderne, niet te vrije, vertaling hebben van deze tekst. De vertaling wordt niet echt op het examen gevraagd (kan altijd natuurlijk: mondeling examen) maar ik vind het toch beter dat ik de vertaling heb.

Dank bij voorbaat

Trikalaboy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2011, 15:30
sophiehc
sophiehc is offline
Misschien niet op je juiste plek gepost, maar iemand die mij kan vertellen waar "Vi ipsa grati" voor staat?!

Sophie.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 17:34
312
312 is offline
Ik weet niet of het een te vrije vertaling is (of een goede), want ik heb zelf nooit Latijn gehad, maar ik vond een vertaling op deze site: http://www.scholieren.com/werkstukken/32765.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Laatst gewijzigd op 25-06-2011 om 19:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten