Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
je kan flubber tegen gaan door het vet in spier om te zetten, dat kan wel wat tijd kosten, maar het zal ook gewoon, en voor jou jammer genoeg in je bouw zitten. skeeleren is een goede maner, mits je de juiste houding aan neemt, door rechtop te skeeleren versterk je de bovenbenen niet.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry, wat zei je? In vet liggen belangrijke voedingsstoffen opgeslagen, en door prikkelende oefeningen (laten we zeggen squats, leg presses, sprinten, ga zo maar door) stimuleer je die spier tot zo'n niveau dat je scheurtjes krijgt(met spierpijn als resultaat) en dat het vet dat om de spier zit aangesproken kan worden als voeding om die scheurtjes weer te dichten. De mutatie van vet>spier is niet direct, maar indirect. het bestaat zeer zeker wel. Waarom denk je dat bodybuilders in hun off-season zoveel eraan vreten? Ze schieten van 2000 kcal in het wedstrijd-seizoen omhoog naar 6 tot 8000 kcal per dag in het off seizoen om er massa aan te eten wat op zijn beurt weer gebruikt kan worden om droge massa te ontwikkelen. Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 23:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
iig, ik voor het probleempje dat je zoekt:
H.i.i.t is een hele goede oplossing (High intensity Interfall Training) google t maar. En squatten en deadliften is geweldig voor je bovenbenen en kont. Veel meiden denken dat ze als ze met gewichten aan de slag gaan ze gigantisch worden maar ze worden alleen maar strakker ![]() Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 23:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze wil de benen dunner hebben niet strakker of mooie uitbundige quadriceps, ze kan beter extensieve duurtraining gaan doen, voor mensen die nie goed getraint zijn werkt het dan al tussen 1 en de 2 uur. na dat uur sporten zijn de energiesystemen op, dan vreet je lichaam aan het vet om daar nog energie uit te halen. ga je nog verder dan vreet het ook je spieren op, wat bijvoorbeeld gebeurt bij 100km lopers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hit heeft ook nog eens een voordeel dat je je metabolisme verhoogt en over de loop van de dag dus nog meer kcal zal verbranden. Hit is intensiever voor de spieren en zal idd mooier je quads ontwikkelen, en het is veel minder tijd-consumerend. Waarom 2 uur rennen als je het zelfde resultaat in ietsje minder als 1 uur kan hebben? Ecto-training is echt niet de manier je iemand aan zou kunnen raden om strakker te worden. |
![]() |
|
@ Snow. Het ging erom dat er gesteld werd dat vet omgezet wordt in spieren. Dat klopt niet, daar reageerde ik op.
Ik weet heus wel hoe spiergroei werkt, maar stellen dat je vet direct in spieren om kan zetten is gewoon niet correct en daar reageerde ik op. Verder helemaal top natuurlijk dat jullie TS willen helpen, maar ik ben bang dat een deel van de genoemde mogelijkheden iets te extreem zijn voor de doelen van TS
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |