Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2011, 18:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hoi! Het wordt weer warm weer, dus ook zwemweer. Dit betekend voor veel meisjes ook tijd voor een bikini. En nou zit ik met een probleempje. Ik heb een prima en gezond figuur, alleen mijn bovenbenen/kont zijn/is een beetje te dik. En het probleem is dus dat wanneer ik een bikini aan wil met een korter broekje, dat het er een beetje uit flubberd om het zo te zeggen. Ik vind dit heel lelijk, en is er ook een manier / sport / oefening om het gebied bij je kont en je bovenbenen wat strakker te krijgen? Ik skeeler elke avond, maar heb het idee dat ik daar alleen maar meer spieren van krijg. Ik hoop op jullie reactie!
Oud 28-06-2011, 18:51
Verwijderd
een ander soort bikinibroekje kopen?

Heb totaal geen verstand van afvallen dus ik kan je daarbij niet helpen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 18:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
een ander soort bikinibroekje kopen?

Heb totaal geen verstand van afvallen dus ik kan je daarbij niet helpen
Ik heb er zelfs al last van als ik een korter broekje aan heb, dus dat gaat ook niet werken heelaas.
Oud 28-06-2011, 18:59
Verwijderd
Als je je heel onzeker door voelt kan je zo'n zwemshort kopen?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Als je je heel onzeker door voelt kan je zo'n zwemshort kopen?
Ik voel me niet onzeker, ik vind het alleen gewoon heel lelijk. Zo'n zwemshort vind ik ook helemaal niet mooi, haha.
Oud 28-06-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me niet onzeker, ik vind het alleen gewoon heel lelijk. Zo'n zwemshort vind ik ook helemaal niet mooi, haha.
oke, tja ik denk wel dat je je te druk maakt, volgens mij vallen je benen hartstikke mee ook al weet ik niet hoe ze er uit zien :')

gewoon sportschool dan?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:32
Verwijderd
Plaatselijk afvallen bestaat niet en een kont die niet een klein beetje meegeeft als er iets op duwt ook niet. Gewoon beter passende bikini's kopen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:36
Bright Blue
Bright Blue is offline
Maar, er moet toch wel iets zijn wat ik kan doen? En ik heb al te veel geprobeert, maar alles is gewoon kort. Een bikini hoort ook kort te zijn. ;p
Oud 28-06-2011, 19:39
MiBe
MiBe is offline
Wat bedoel je dan precies met dat het eruit flubbert? Het klinkt zo inderdaad alsof je bikinibroekje gewoon te klein is.
Oud 28-06-2011, 19:42
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat bedoel je dan precies met dat het eruit flubbert? Het klinkt zo inderdaad alsof je bikinibroekje gewoon te klein is.
Gewoon, vet denk ik. Het zijn van die bubbeltjes. En het is behoorlijk onmogelijk dan, een bikini broekje, want als ik maat M neem dan flubbert het er uit, en als ik L neem dan flubbert het nog steeds uit maar is het kont- stukje ook nog eens veel te groot dus flubbert dat ook nog, haha.
Oud 28-06-2011, 20:48
Verwijderd
je kan flubber tegen gaan door het vet in spier om te zetten, dat kan wel wat tijd kosten, maar het zal ook gewoon, en voor jou jammer genoeg in je bouw zitten. skeeleren is een goede maner, mits je de juiste houding aan neemt, door rechtop te skeeleren versterk je de bovenbenen niet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 21:49
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
je kan flubber tegen gaan door het vet in spier om te zetten, dat kan wel wat tijd kosten, maar het zal ook gewoon, en voor jou jammer genoeg in je bouw zitten. skeeleren is een goede maner, mits je de juiste houding aan neemt, door rechtop te skeeleren versterk je de bovenbenen niet.
Je kan geen vet in spier omzetten. Dat bestaat niet.
Oud 29-06-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
door sporten kom je in een fase dat je voedingstoffen op zijn en je dus vet verbrand, als er meer vet is gaat dat sneller. je kweekt door op de goede manier te skeeleren meer spieren in je bovenbenen, je zet dus eigenlijk niet de vet om in spier, maar het vet maakt plaats voor spieren.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:

Sorry, wat zei je?
In vet liggen belangrijke voedingsstoffen opgeslagen, en door prikkelende oefeningen (laten we zeggen squats, leg presses, sprinten, ga zo maar door) stimuleer je die spier tot zo'n niveau dat je scheurtjes krijgt(met spierpijn als resultaat) en dat het vet dat om de spier zit aangesproken kan worden als voeding om die scheurtjes weer te dichten.

De mutatie van vet>spier is niet direct, maar indirect.
het bestaat zeer zeker wel.
Waarom denk je dat bodybuilders in hun off-season zoveel eraan vreten?
Ze schieten van 2000 kcal in het wedstrijd-seizoen omhoog naar 6 tot 8000 kcal per dag in het off seizoen om er massa aan te eten wat op zijn beurt weer gebruikt kan worden om droge massa te ontwikkelen.

Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 23:06
Verwijderd
iig, ik voor het probleempje dat je zoekt:
H.i.i.t is een hele goede oplossing (High intensity Interfall Training) google t maar.
En squatten en deadliften is geweldig voor je bovenbenen en kont.
Veel meiden denken dat ze als ze met gewichten aan de slag gaan ze gigantisch worden maar ze worden alleen maar strakker (Denk aan wat strakkere, meer dedefinieerde bovenbenen etc)

Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 23:09
MiBe
MiBe is offline
Heb net je foto in het fototopic gezien en het maakt niet uit als je beneden enkele minder mooie dingen hebt, dat compenseer je sowieso met je gezicht
Oud 29-06-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
iig, ik voor het probleempje dat je zoekt:
H.i.i.t is een hele goede oplossing (High intensity Interfall Training) google t maar.
En squatten en deadliften is geweldig voor je bovenbenen en kont.
Veel meiden denken dat ze als ze met gewichten aan de slag gaan ze gigantisch worden maar ze worden alleen maar strakker (Denk aan wat strakkere, meer dedefinieerde bovenbenen etc)
zeg maar gewoon intensieve intervaltraining, alleen dat is waarschijnlijk niet wat ze wil.
ze wil de benen dunner hebben niet strakker of mooie uitbundige quadriceps, ze kan beter extensieve duurtraining gaan doen, voor mensen die nie goed getraint zijn werkt het dan al tussen 1 en de 2 uur. na dat uur sporten zijn de energiesystemen op, dan vreet je lichaam aan het vet om daar nog energie uit te halen. ga je nog verder dan vreet het ook je spieren op, wat bijvoorbeeld gebeurt bij 100km lopers.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
zeg maar gewoon intensieve intervaltraining, alleen dat is waarschijnlijk niet wat ze wil.
ze wil de benen dunner hebben niet strakker of mooie uitbundige quadriceps, ze kan beter extensieve duurtraining gaan doen, voor mensen die nie goed getraint zijn werkt het dan al tussen 1 en de 2 uur. na dat uur sporten zijn de energiesystemen op, dan vreet je lichaam aan het vet om daar nog energie uit te halen. ga je nog verder dan vreet het ook je spieren op, wat bijvoorbeeld gebeurt bij 100km lopers.
Hit>Extensieve training.
Hit heeft ook nog eens een voordeel dat je je metabolisme verhoogt en over de loop van de dag dus nog meer kcal zal verbranden.
Hit is intensiever voor de spieren en zal idd mooier je quads ontwikkelen, en het is veel minder tijd-consumerend.
Waarom 2 uur rennen als je het zelfde resultaat in ietsje minder als 1 uur kan hebben?
Ecto-training is echt niet de manier je iemand aan zou kunnen raden om strakker te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 13:06
honkballertje
honkballertje is offline
@ Snow. Het ging erom dat er gesteld werd dat vet omgezet wordt in spieren. Dat klopt niet, daar reageerde ik op.
Ik weet heus wel hoe spiergroei werkt, maar stellen dat je vet direct in spieren om kan zetten is gewoon niet correct en daar reageerde ik op.
Verder helemaal top natuurlijk dat jullie TS willen helpen, maar ik ben bang dat een deel van de genoemde mogelijkheden iets te extreem zijn voor de doelen van TS
Oud 01-07-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
@ Snow. Het ging erom dat er gesteld werd dat vet omgezet wordt in spieren. Dat klopt niet, daar reageerde ik op.
Ik weet heus wel hoe spiergroei werkt, maar stellen dat je vet direct in spieren om kan zetten is gewoon niet correct en daar reageerde ik op.
Verder helemaal top natuurlijk dat jullie TS willen helpen, maar ik ben bang dat een deel van de genoemde mogelijkheden iets te extreem zijn voor de doelen van TS
lees even mijn reactie.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
overigens is het heel normaal om langer dan een uur te sporten om af te vallen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
overigens is het heel normaal om langer dan een uur te sporten om af te vallen.
Gegeven, maar langer dan een uur intensief is wat minder voor je gestel als je het 4x per week doet, wat ons een minimum is als je sws al in een lager vet% zit en wat ''af wilt vallen''.

Dus mijn advies is altijd: 2x H.I.I.T 2x lage intensiteit
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Gegeven, maar langer dan een uur intensief is wat minder voor je gestel als je het 4x per week doet, wat ons een minimum is als je sws al in een lager vet% zit en wat ''af wilt vallen''.

Dus mijn advies is altijd: 2x H.I.I.T 2x lage intensiteit
hoe wil je een High intensity Interval training doen op lage intensiteit? en wie zegt dat je 4 maal per week moet sporten? 2x per week een uur hardlopen is toch doodnormaal?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:
hoe wil je een High intensity Interval training doen op lage intensiteit? en wie zegt dat je 4 maal per week moet sporten? 2x per week een uur hardlopen is toch doodnormaal?
Echt goed kan je niet lezen he?

2x H.I.I.T en 2x low intensity in de week
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Echt goed kan je niet lezen he?

2x H.I.I.T en 2x low intensity in de week
dan spreek je dus alsnog jezelf tegen door toch 4 keer in de week te gaan trainen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2011, 09:28
Verwijderd
Citaat:
dan spreek je dus alsnog jezelf tegen door toch 4 keer in de week te gaan trainen?
dat zeg ik net...
4x in de week is echt niet veel hoor >_>
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 02:34
Jefar
Jefar is offline
Ik heb een gevoel dat dit allemaal niet geholpen heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten