Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier is een verslag van de afgelopen vier keer dat ik ging roken op het balkon.
Gisterenavond, 19:00. De bodybuilderbuurman stond op zijn balkon voorovergebogen naar de bosjes voor het huis te staren en Skyradio te luisteren. Toen ik naar binnen ging zag ik dat hij inmiddels weg was, maar de radio stond nog buiten. Aan. Vannacht, 3:00. De bodybuilderbuurman zat op het balkon, met z'n vriendin. Ze luisterden Skyradio en waren aan het giechelen. Vanochtend, 11:00. Hij stond weer, met wederom de radio erbij. Hij was aan het roken. Toen kwam z'n vriendin ook buiten. Zojuist, 3:00. Hij zat op z'n stoel. Geen radio! Hoera! Ik ben nu weg en hij zit er nog steeds. WAT DOET HIJ DAAR DE HELE DAG. Hij heeft toch een huis? Waarom woont hij er niet in? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik gebruik Prisma's Russisch voor zelfstudie. Ik ga niet te lang stil staan bij de uitspraak. Dat zal allemaal wel vanzelf komen. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: misschien denk hij wel iedere keer als jij weggaat: ''hmmm, hoe lang zou het duren voor ze weer naar buiten komt? Komt ze iedere keer naar buiten om te roken? Dat is ook raar, ze mag ook binnenshuis roken. Hmm, maar misschien doet ze dat ook wel. Eens opletten of ze ook wel eens buiten komt zonder te gaan roken. Oh wacht, daar zul je haar weer hebben! Gelukkig zet ze niet ook haar radio aan, dat zou wat zijn. Aah, zie je, daar komt de sigaret. Ze geniet er wel zichtbaar van, alsof het alweer een poosje geleden is. Waarschijnlijk rookt ze dus niet ook nog binnen. ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 14:31. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Theorie: hij is bang om alleen te zijn. Daarom heeft hij altijd de tv aan, zodat hij menselijke stemmen hoort. Dat stelt hem gerust. De radio maakt hem ook rustiger. Bovendien is hij heel onzeker, en hij hoort stemmen in zijn hoofd. Met de radio aan hoort hij die niet meer. Verder, waarom hij nooit in zijn huis is. Dat is omdat een huis veel hoeken heeft en je weet nooit wat er achter een hoek is. Dat maakt hem bang. Of hij is niet zo goed met apparaten en denkt dat ze niet meer aangaan als je ze uitzet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteravond zag ik een of andere neger/arabier (kon niet goed zien) buiten op het grasveldje bewegingen der martiale kunsten maken. ;x |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dat hij op z'n balkon zit vind ik verder ook niet heel vreemd, ik zit ook graag op mijn balkon. Maar dat is dan misschien een halfuurtje per dag, en een paar keer vijf minuten om te roken. Hij zit er letterlijk bijna de hele dag, waarbij hij meestal niks aan het doen is. Gewoon zitten of staan. Wat is daar de lol van ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En aaarch, als me iets stoort aan de Nederlandse mentaliteit (niet aan jou persoonlijk hoor) is dat het zo ''raar'' wordt gevonden als je in de publieke ruimte ook maar een beetje opvalt, of het nou door zingen of bewegen of kleding is. En dat daarom heel veel mensen van alles laten. Al die ''selfconciousness'', brrrr. Want waarom precies zou je het raar zijn je sport te oefenen op een veldje? Anderen gaan hardlopen of frisbees overgooien en dat is ook niet raar. In China cs zijn er parken en veldjes vol met tai chi-ende mensen. Hier achter zie ik vaak een dude zijn coctailfles-gooi-skills oefenen, vet gaaf. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat eigenlijk ook niet om wat anderen vinden. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Aп is hap, zoals je dat tegen kinderen zou zeggen. Лапшап is een goede kattennaam omdat лапа 'poot' betekent, meestal van een vogel of katachtige. Poezelig pootje ![]() Maar het is allemaal niet erg grappig als je 't uitlegt, uiteraard. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jeutje, wel heel erg onscherp. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat trouwens maar goed was ook, want de dag erna zag ik bij het roken een medeflatbewoner zijn hond uitlaten op dat bewuste grasveld, en hij heeft de hondenpoep gewoon laten liggen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me echt net de gluurbuur
![]() Als ik binnenkort m'n telescoop ophaal bij m'n ouders wordt het al helemaal erg. Qua beeld dat ik opwerp, dan, niet dat ik van plan ben om hem te gebruiken om er buren mee in de gaten te houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hihi, iemand heeft mijn website gevonden door te zoeken op ''het gips.''
![]() Citaat:
![]() En nu is het alweer vier uur en ga ik maar weer eens academisch doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vooral omdat ik er anders constant over ga struikelen trouwens, maar toch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
Misschien dat ik zometeen nog een lijstje van mijn lievelingswoorden maak in blokletters, ofzo. O, en Para en Geel, hebben jullie ook zo'n hekel aan de schrijfletter ж? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|