Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 07:05
Verwijderd
Een tijdje geleden ging ik blowen met een vriend van me, nouja eerst leek het gewoon goed te gaan maar bij de 3e joint die dag begon ik eerst als een gek te trillen, alles leek te draaien en toen hij wat zei leek het net alsof het heel ver weg was, al het geluid leek ver weg te zijn, ik had een misselijk gevoel, ik ging gewoon op de grond liggen en wachten tot het gevoel weg ging, even leek het of het zwart voor mijn ogen zou worden, maar dat gebeurde gelukkig niet. Nu dus de vraag; was dit een bad trip of had het met iets anders te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2011, 13:17
Verwijderd
Een bad trip is iets heel anders dan een verkeerd gevallen joint.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 13:22
Verwijderd
Wat is het verschil dan?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 13:28
Verwijderd
Een trip heeft altijd te maken met hallucinogenen. Dat heeft dus niks te maken met wiet of hasj. Zoals ik al zei, ik denk dat je joint verkeerd is gevallen, of je had te veel gerookt, of je kunt er niet zo goed tegen of...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Een trip heeft altijd te maken met hallucinogenen. Dat heeft dus niks te maken met wiet of hasj. Zoals ik al zei, ik denk dat je joint verkeerd is gevallen, of je had te veel gerookt, of je kunt er niet zo goed tegen of...
awh okee ik had daar nooit last van dus ik vond het vreemd, had wel vaker 4 joints gerookt en nu was de 3e denk ik net iets te sterk, nja het zal wel bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 14:57
Vice
Vice is offline
Citaat:
awh okee ik had daar nooit last van dus ik vond het vreemd, had wel vaker 4 joints gerookt en nu was de 3e denk ik net iets te sterk, nja het zal wel bedankt
Zoiets kan veel mensen overkomen. Het hoeft niet alleen met de joint te maken, maar ook de omstandigheden.
Oud 04-07-2011, 14:43
Verwijderd
nee dit zou ik zelf geen bad trip noemen maar gewoon de sterke uitwerking van drugs die niet helemaal lekker valt.

Een bad trip vind ik een psychedelische ervaring van een paar uur die bedreigend aanvoelt en angstaanjagend is, waarin je perceptie van tijd, geluid, werkelijkheid en realiteit dusdanig verandert dat je er zelf geen vat op meer kunt krijgen. Niets is meer wat het lijkt, een veilige plek voelt zwaar beangstigend aan, de gedachten in je hoofd slaan op hol door allerlei problemen die bedacht worden en daar raak je zwaar door verward.
En in het ergste geval dat je vrienden monsters worden die jou proberen te doden en dat je naakt over straat rennend de boel kort en klein slaat.

Iets teveel geblowd misschien, doe het volgende keer rustiger aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten