Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2011, 07:54
cheriff
cheriff is offline
Naar aanleiding van een vorig topic vroeg ik me af wie er wel is een trio heeft gehad... Zo ja, was dat mmv of vvm (mmm of vvv kan natuurlijk ook) en wat was jullie ervaring hiermee?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 13:10
Volk
Volk is offline
vvm, niet zo mijn ding. Het was wel leuk hoor, daar niet van. Maar het hoeft van mij niet nog een keer. Ik wil tijdens de seks gewoon alle aandacht, op de momenten dat hij met zijn pik in haar zat wilde ik graag geneukt worden. Ik vind het dan jammer dat ik me met iets anders moest vermaken tot ik aan de beurt was om met de piemel te spelen. Vrouwen zijn mooier en zien er geiler uit, maar voor seks wil ik een piemel en dan het liefst een die ik niet hoef te delen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 13:56
bierkoning
bierkoning is offline
Geen ervaring mee, maar kan me Volk haar reactie voorstellen...
en voor me zelf, ik zou het denk ik alleen vvm kunnen en dan alleen als ik met beide dames geen relatie heb.
Anders zou het toch gek aanvoelen, van he dat is mijn vrouw!
Oud 06-06-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
vvm, niet zo mijn ding. Het was wel leuk hoor, daar niet van. Maar het hoeft van mij niet nog een keer. Ik wil tijdens de seks gewoon alle aandacht, op de momenten dat hij met zijn pik in haar zat wilde ik graag geneukt worden. Ik vind het dan jammer dat ik me met iets anders moest vermaken tot ik aan de beurt was om met de piemel te spelen. Vrouwen zijn mooier en zien er geiler uit, maar voor seks wil ik een piemel en dan het liefst een die ik niet hoef te delen.
Ik had precies dezelfde ervaring.

Oh en inderdaad zijn vrouwen mooier en sexier, maar voor seks eigenlijk totaal niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 15:11
Verwijderd
Ik vind dat zo idioot dat zoveel mensen zeggen dat vrouwen mooier en sexier zijn... volgens mij is dat een van die dingen die je aangepraat krijgt omdat vrouwen al zó lang als esthetische objecten worden gezien. Een mannenlichaam is even mooi en al helemaal even sexy; je moet het alleen niet naar dezelfde maatstaven beoordelen als een vrouwenlichaam. Of nou ja, wel in de zin van gladde/gezonde huid, stevige spieren, vol haar, regelmatige trekken, maar niet in rondingen vs. hoeken of kaal vs. haar.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat zo idioot dat zoveel mensen zeggen dat vrouwen mooier en sexier zijn... volgens mij is dat een van die dingen die je aangepraat krijgt omdat vrouwen al zó lang als esthetische objecten worden gezien. Een mannenlichaam is even mooi en al helemaal even sexy; je moet het alleen niet naar dezelfde maatstaven beoordelen als een vrouwenlichaam. Of nou ja, wel in de zin van gladde/gezonde huid, stevige spieren, vol haar, regelmatige trekken, maar niet in rondingen vs. hoeken of kaal vs. haar.
Oh, maar ik vind het echt, hoor. Als ik bijvoorbeeld op een terrasje zit kijk ik veel meer naar vrouwen dan naar mannen en het komt maar héél af en toe voor dat ik een man zie waarvan ik denk: "Wow, die heeft echt een goed, sexy lichaam."

Wat ik bij mannen overigens wel vaak heb is dat één bepaald lichaamsdeel mij erg opvalt. Dan zie ik bijvoorbeeld een man met hele mooie, sexy armen (natuurlijk gespierd met de aderen zichtbaar als-ie zich een beetje inspant, heel sexy ), maar dan is de rest niet interessant. Op dat moment is het totaalbeeld van die man in mijn ogen dus niet sexy, maar alleen zijn armen.
En dat terwijl ik bij vrouwen wel heel vaak een mooi totaalbeeld zie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 17:48
cheriff
cheriff is offline
Citaat:
vvm, niet zo mijn ding. Het was wel leuk hoor, daar niet van. Maar het hoeft van mij niet nog een keer. Ik wil tijdens de seks gewoon alle aandacht, op de momenten dat hij met zijn pik in haar zat wilde ik graag geneukt worden. Ik vind het dan jammer dat ik me met iets anders moest vermaken tot ik aan de beurt was om spelen. Vrouwen zijn mooier en zien er geiler uit, maar voor seks wil ik een piemel en dan het liefst een die ik niet hoef te delen.
was dat toen je eigen vriend of een ander stel?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 19:26
JustADreamer
JustADreamer is offline
MMV gedaan, meerdere malen. Een keer was gepland, met gozer die we wel eerder al eens hadden ontmoet om te kijken of er klik was, die was er. Vriendje vond het aan de ene kant wel geil, aan de andere kant was hij enorm jaloers, maar ja, het was vrij logisch dat ik meer van die ander genoot, want die ander dééd tenminste iets... Hijzelf zat er als een zoutzak bij en ik moest hem maar pijpen... DP was wel een geile ervaring, om zo opgevuld te worden is echt een heel apart en geil gevoel. Maar goed, over all zou ik waarschijnlijk meer plezier hebben gehad zonder het toenmalig vriendje, want hij voegde echt niets toe verder. Niet veel later ging die relatie dan ook uit

Anderhalf jaar later, toen ik wat ouder en wijzer was werd ik door een scharrel van me uitgedaagd om met hem en zijn buurman samen strippoker te spelen. Het feit dat hij meer wilde dan alleen strippoker lag er zó dik bovenop, maar goed, het leek me best leuk, dus ik speelde het spelletje mee. Ik was vrij goed in poker, maar deed nu alsof ik er totaal niets van bakte. Gaandeweg het spel werd wel duidelijk dat ze het er al eens over gehad hadden, en dat buurman steeds mijn reactie checkte, of het wel oké was dat ze dit deden. Scharrel werd naarmate hij meer kleding uit had toch wel steeds preutser, buurman bleek erg goed in poker te zijn. Des te preutser scharrel werd, des te meer ik hem ging uitdagen, wie a zegt moet tenslotte ook b zeggen... Uiteindelijk is die avond dus geëindigd in een trio. Beide mannen waren nogal voorzichtig en of ze het nou écht niet wilden, of niet durfden voorstellen, geen idee, maar dit keer was er geen DP. Deze keer had ik wel minder het idee dat ik rekening moest houden met een ander, waardoor ik meer kon genieten.

Maar, nu met mijn huidige vriend heb ik niet de behoefte om nog een keer een trio MMV te doen. Een trio VVM daar sta ik nog wel voor open, maar uiteraard moet vriendje dan ook wel willen, en ik geloof niet dat hij die behoefte echt heeft. Maar wie weet.
Oud 07-06-2011, 18:23
Volk
Volk is offline
Citaat:
was dat toen je eigen vriend of een ander stel?
Mijn ex en een vriendin van ons.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn ex en een vriendin van ons.
Lol, same here.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 09:40
cheriff
cheriff is offline
Citaat:
Lol, same here.
En wie kwam met het idee? Of ging het spontaan?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
En wie kwam met het idee? Of ging het spontaan?
Spontaan, eigenlijk. Er hing opeens zo'n sfeertje.

Maar het was helemaal niet interessant, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 09:26
cheriff
cheriff is offline
Citaat:
Spontaan, eigenlijk. Er hing opeens zo'n sfeertje.

Maar het was helemaal niet interessant, dus ja.
Oké maar de dames deden niks bij elkaar of wel?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 09:36
Volk
Volk is offline
Bij ons wel. Het was wel leuk hoor, maar tja, niet echt boeiend.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 16:23
Brunette91
Brunette91 is offline
Geen interesse in eigenlijk Sex doe je tog met zijn 2
Lijkt me niks dat me vriend in me zit,, en nen vreemde in me mond
Das net als 69 vin ik ook nie eg alles,, of je geniet en doe het zelf niet zo goed.. of jij doet het goed maar geniet niet van wat hij doet omdat je zo "geconcentreert" bezig bent
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 16:50
cheriff
cheriff is offline
Denk ook niet dat heel veel mensen trio's doen... Of sex met meer mensen dan 3
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Oké maar de dames deden niks bij elkaar of wel?
Heb je niet fapmateriaal nodig?

Ja tuurlijk wel, maar het was niet interessant..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 20:47
cheriff
cheriff is offline
Citaat:
Heb je niet fapmateriaal nodig?

Ja tuurlijk wel, maar het was niet interessant..
Hahaha nee hoor gewoon benieuwd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 23:41
Verwijderd
Maar wat ik me dan afvraag he: Was het op da tmoment wel geil en spannend en waoh en nieuw en hitsig maar denk je achteraf: 'Mwaoh, dat was nou niet echt heel bijzonder', of vond je het op dat moment zelf ook al niet leuk? Dat je onder het zoenen/vingeren/voelen/whatever met het meisje dacht 'Ik heb hier geen zin in, bah, gedoe, geef me mijn vent en ik ben weer tevreden!'?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Maar wat ik me dan afvraag he: Was het op da tmoment wel geil en spannend en waoh en nieuw en hitsig maar denk je achteraf: 'Mwaoh, dat was nou niet echt heel bijzonder', of vond je het op dat moment zelf ook al niet leuk? Dat je onder het zoenen/vingeren/voelen/whatever met het meisje dacht 'Ik heb hier geen zin in, bah, gedoe, geef me mijn vent en ik ben weer tevreden!'?
Om heel eerlijk te zijn had ik tijdens al geen zin meer. Het is best vreemd eigenlijk. Ik vind zoenen met meisjes wel leuk, die zoenen anders dan jongens. Dus toen dacht ik "misschien is seks ook wel leuk", maar eigenlijk was het vooral gewoon heel saai. Maar zo dacht die vriendin van mij er ook over, dus het was geen probleem.

Dus ja, eigenlijk klopt die laatste zin van jou wel, ja.

Toch was het ook weer helemaal niet ongemakkelijk of zo. Nou, ik kende haar al jaren (al voordat ik iets met mijn ex kreeg) en we hoeven maar naar elkaar te kijken en weten dan genoeg. We hadden elkaar natuurlijk al eens naakt gezien en zelfs wel eens gezoend (op feestjes om van kerels af te komen, bijvoorbeeld; "Sorry, geen interesse, ik heb een vriendin." ). Dus ja, het was voor ons allebei niet echt geweldig, maar dat was achteraf ook helemaal geen probleem.

Hoewel mijn ex er volgens mij behoorlijk verward door was.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 18:47
bloeddd
bloeddd is offline
wat een vraag zeg
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten