![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat zo idioot dat zoveel mensen zeggen dat vrouwen mooier en sexier zijn... volgens mij is dat een van die dingen die je aangepraat krijgt omdat vrouwen al zó lang als esthetische objecten worden gezien. Een mannenlichaam is even mooi en al helemaal even sexy; je moet het alleen niet naar dezelfde maatstaven beoordelen als een vrouwenlichaam. Of nou ja, wel in de zin van gladde/gezonde huid, stevige spieren, vol haar, regelmatige trekken, maar niet in rondingen vs. hoeken of kaal vs. haar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bij mannen overigens wel vaak heb is dat één bepaald lichaamsdeel mij erg opvalt. Dan zie ik bijvoorbeeld een man met hele mooie, sexy armen (natuurlijk gespierd met de aderen zichtbaar als-ie zich een beetje inspant, heel sexy ![]() En dat terwijl ik bij vrouwen wel heel vaak een mooi totaalbeeld zie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
MMV gedaan, meerdere malen. Een keer was gepland, met gozer die we wel eerder al eens hadden ontmoet om te kijken of er klik was, die was er. Vriendje vond het aan de ene kant wel geil, aan de andere kant was hij enorm jaloers, maar ja, het was vrij logisch dat ik meer van die ander genoot, want die ander dééd tenminste iets... Hijzelf zat er als een zoutzak bij en ik moest hem maar pijpen... DP was wel een geile ervaring, om zo opgevuld te worden is echt een heel apart en geil gevoel. Maar goed, over all zou ik waarschijnlijk meer plezier hebben gehad zonder het toenmalig vriendje, want hij voegde echt niets toe verder. Niet veel later ging die relatie dan ook uit
![]() Anderhalf jaar later, toen ik wat ouder en wijzer was werd ik door een scharrel van me uitgedaagd om met hem en zijn buurman samen strippoker te spelen. Het feit dat hij meer wilde dan alleen strippoker lag er zó dik bovenop, maar goed, het leek me best leuk, dus ik speelde het spelletje mee. Ik was vrij goed in poker, maar deed nu alsof ik er totaal niets van bakte. Gaandeweg het spel werd wel duidelijk dat ze het er al eens over gehad hadden, en dat buurman steeds mijn reactie checkte, of het wel oké was dat ze dit deden. Scharrel werd naarmate hij meer kleding uit had toch wel steeds preutser, buurman bleek erg goed in poker te zijn. Des te preutser scharrel werd, des te meer ik hem ging uitdagen, wie a zegt moet tenslotte ook b zeggen... Uiteindelijk is die avond dus geëindigd in een trio. Beide mannen waren nogal voorzichtig en of ze het nou écht niet wilden, of niet durfden voorstellen, geen idee, maar dit keer was er geen DP. Deze keer had ik wel minder het idee dat ik rekening moest houden met een ander, waardoor ik meer kon genieten. Maar, nu met mijn huidige vriend heb ik niet de behoefte om nog een keer een trio MMV te doen. Een trio VVM daar sta ik nog wel voor open, maar uiteraard moet vriendje dan ook wel willen, en ik geloof niet dat hij die behoefte echt heeft. Maar wie weet.
|
Geen interesse in eigenlijk
![]() ![]() Lijkt me niks dat me vriend in me zit,, en nen vreemde in me mond ![]() Das net als 69 vin ik ook nie eg alles,, of je geniet en doe het zelf niet zo goed.. of jij doet het goed maar geniet niet van wat hij doet omdat je zo "geconcentreert" bezig bent ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wat ik me dan afvraag he: Was het op da tmoment wel geil en spannend en waoh en nieuw en hitsig maar denk je achteraf: 'Mwaoh, dat was nou niet echt heel bijzonder', of vond je het op dat moment zelf ook al niet leuk? Dat je onder het zoenen/vingeren/voelen/whatever met het meisje dacht 'Ik heb hier geen zin in, bah, gedoe, geef me mijn vent en ik ben weer tevreden!'?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ja, eigenlijk klopt die laatste zin van jou wel, ja. Toch was het ook weer helemaal niet ongemakkelijk of zo. Nou, ik kende haar al jaren (al voordat ik iets met mijn ex kreeg) en we hoeven maar naar elkaar te kijken en weten dan genoeg. We hadden elkaar natuurlijk al eens naakt gezien en zelfs wel eens gezoend (op feestjes om van kerels af te komen, bijvoorbeeld; "Sorry, geen interesse, ik heb een vriendin." ![]() Hoewel mijn ex er volgens mij behoorlijk verward door was. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
31/01: burial chamber trio [(sunno)))...] + kawabata & pauvros @ worm 1.000.000 | 12 | 30-01-2007 08:17 | |
Muziek |
Alkaline trio Little Star7 | 21 | 05-12-2004 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Trio op 15jarige??? en hebben julie dat wel is gedaan HilaryGirl15 | 13 | 30-11-2004 10:46 | |
Seksualiteit |
Stelling: Bij een trio ga je alle3 verplicht all the way... AngelLena | 40 | 22-10-2003 14:33 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? Trio of niet? Rebec | 14 | 04-04-2002 18:15 | |
Seksualiteit |
Trio Super_Girl | 4 | 28-01-2002 12:19 |