![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Ik vind het niet vervelend om bloot te gaan. 2. Tuurlijk, volgens mij kijkt iedereen 3. Ligt aan de situatie 4. Nee 5. Nee Ik vraag me wel af wat hier het nut van is. Puur voor jezelf of ben je een onderzoek aan het doen ofzo? |
![]() |
|
21M
1. wat vindt je het vervelendst om bloot te geven als je gaat omkleden, en waarom ? Mijn rug denk ik, wegens de littekens. 2. Kijk je naar de rest ? Niet bewust, maar niemand kijkt niet. 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Als ik zwemkleding aan moet doen hokje, anders care. 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Nee. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Ja, gevochten met een klasgenoet, was wel lachen.
||
Citaat:
2. Ja 3. Maakt niet uit, als ik maar genoeg ruimte heb om mijn spullen neer te leggen. 4. Nee. Overdreven gedoe allemaal... 5. In groep 8 gingen meisjes een seksscène naspelen. Dat was wel spannend en onverwachts. |
![]() |
|
![]() |
1. wat vindt je het vervelendst om bloot te geven als je gaat omkleden, en waarom ?
Ik word me altijd heel bewust van mijn naakt-zijn als mijn ondergoed ook uit is. Maar dat ervaar ik niet altijd als vervelend oid. 2. Kijk je naar de rest ? Ja. 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? In de praktijk maakt het me weinig uit, maar dan moet ik me wel vertrouwd voelen. 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Nee. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Nee. 19V |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. wat vindt je het vervelendst om bloot te geven als je gaat omkleden, en waarom ?
mn borsten. 2. Kijk je naar de rest ? haha ja beetje... :$ 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? hokje 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? ja 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? nope vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent 13 meisje |
![]() |
|
Eigenlijk niets, ik schaam me niet voor mijn lichaam 2. Kijk je naar de rest ? Ja, wie niet? 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Hokjes 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Waar zou ik een handdoek omheen doen? Het hangt er natuurlijk vanaf waar ik me omkleed. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Ja, ik liet een keer 50 cent vallen, en die rolde een ander hokje in. 17M
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Ligt aan de situatie ![]() 3. Hokjes. 4. Mwah, dat ligt aan, je voelt hem al aankomen, de situatie. 5. Helaas! Ik ben 21v.
||
Citaat:
2. Duh 3. Hokjes 4. Nee 5. Nee 21, man
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: Soms. 3: Whatever me het minst aantal looppassen kost. 4: Nee. 5: Nee. 29M. |
![]() |
|
1. Mja, mijn borsten en billen, omdat dat de intiemste delen zijn. In ondergoed voel ik me nog wel comfortabel omdat je in bikini ook zoveel aanhebt en de anderen zich ook aan het omkleden zijn.
2. Hangt er vanaf wie de rest is. Als ik met mijn (schoon)familie in een kleedkamer ben? NEE. 3. hokjes 4. nee hoor. 5. ja. 19, vrouw, staat ook onder mijn avatar. |
![]() |
|
Niets. 2. Kijk je naar de rest ? Soms. 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Maakt mij persoonlijk niet veel uit. 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Nee. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Nee.
|
![]() |
1. Mijn rug. Er zitten allemaal littekens op, strepen. Geen idee wat het is maar het is heel lelijk.
2. Ja natuurlijk. 3. Hangt een beetje van de situatie af, maar ik denk dat het meestal een hokje wordt. 4. Nee, behalve als ik zie dat iedereen dat doet, anders voel ik me zo vreemd. 5. Nee. 15M |
![]() |
|
![]() |
Niets. 2. Kijk je naar de rest ? Ja. 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Ligt aan het plaats delict. Zwembad @ hokjes. Gymzaal.. Dan volg ik de voorgangers gewoon xD 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Nee. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Nee. 16M
|
![]() |
niks 2. Kijk je naar de rest ? ja 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen kleedkamer 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? nee 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? nee |
![]() |
|
![]() |
nee, vindt 't wel geil ![]() 2. Kijk je naar de rest ? ja 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen kleedkamer 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? nee 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? ja, een meisje ging me aftrekken ![]() 13M |
![]() |
|
Niets we zijn bijna allemaal hetzelde 2. Kijk je naar de rest ? Soms 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Geen voorkeur 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Zie 1 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Neen vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent V 19 |
![]() |
|
![]() |
mijn borsten benb bang dat er een camera in zit ofzo. 2. Kijk je naar de rest ? Nee 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Kamer :XD: 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? ja 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? nei wat ik er mnog ff bij wil zeggen wat een raare vragen joh xd |
![]() |
|
![]() |
niets.. 2. Kijk je naar de rest ? als het dames zijn wel ;p 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? maakt me niets uit. muntje opgooien? 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? weet niet , hoev me nergens voor te schamen.. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? nee. vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent man ,17 idd. rare vragen.. |
![]() |
|
![]() |
niets waarom schamen? 2. Kijk je naar de rest ? niet naar jongens ;o ![]() 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? /care maakt toch nie tuit . 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? als er alleen jongens zijn ja, met meisjes nee. ![]() 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? xD awel hé, nee. ![]() vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent 15,jongen , ![]() |
![]() |
|
1. Mijn penis, want ik wil die niet blootgeven, en gelukkig gebeurt dat ook nooit
![]() 2. Nee... 3. Hokjes, want daar zit een slot op, maar anderen kunnen er wel overheen spieken. 4. Waar zou je je anders om moeten kleden? 5. Ja, ik moest naar de wc. vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent Geslacht jongen leeftijd 15.
|
![]() |
1. wat vindt je het vervelendst om bloot te geven als je gaat omkleden, en waarom ? Eigenlijk vind ik niets verveldend.
2. Kijk je naar de rest ? Ja, maar niet uitbundig, ik kijk gewoon wat om me heen. 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Kleedkamer, omdat hokjes meestal onpraktisch klein zijn. 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Nee, waarom zou ik? 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Nee.. Jongen, 15 jaar |
![]() |
|
![]() |
1. wat vindt je het vervelendst om bloot te geven als je gaat omkleden, en waarom?
Niets 2. Kijk je naar de rest ? Ja 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Kleedkamer 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? Nee 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? Nee niet echt vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent !5 jaar Man |
![]() |
|
![]() |
ik vind niets vervelend 2. Kijk je naar de rest ? hangt er van af ![]() 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? maak niet uit 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? neen 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? ja vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent 21 v |
![]() |
|
1.Nee, niet echt vanaf de basiscschool al douchen na gym dus ben wel gewend
2.Niet specifiek, maar je praat wel met anderen dus in die zin wel 3.Maakt mij niet uit 4.Nee, zoals gezegd ik ben er wel aan gewend 5.Ik was op uitwisseling en na gym deden ze aan groepsmasturbatie (niet elkaar of zo maar ieder voor zich), dat was wel even schrikken maar uiteindelijk toch meegedaan, was wel lekker eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1. wat vindt je het vervelendst om bloot te geven als je gaat omkleden, en waarom? Alles, ik voel me er niet prettig bij.
2. Kijk je naar de rest? Nee, ik kleed me zo snel mogelijk om. 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen? Een hokje. 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden? Een handdoek, ja. 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer? Nee. 19V |
![]() |
|
![]() |
vindt het allemaal niet zo leuk 2. Kijk je naar de rest ? nee 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? hokje 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? wel bij bh of ondergoed 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? niet echt behalfe toen ik er half uitviel tegen een jongen aanviel die je leuk vindt (hij had een handoek om...) vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent vrouw 15 jaar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en in welk land was da? |
![]() |
|
![]() |
ehm niet echt iets, er is altijd wel iets wat je niet mooi vind aan jezelf, maar het kan me niet veel schelen ![]() 2. Kijk je naar de rest ? nee 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? ligt eraan hoe, als het voor het zwemmen is hokjes, maar gewoon voor de gym maakt het me niet zo veel uit 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? bij het zwemmen wel, sommige dingen zijn gewoon privé, en hoef ik bij iemand anders ook niet te zien 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer? Nee, niet in de kleedkamer! Ligt er ook aan hoe je het bedoeld. Als het gewoon omkleden is met een groep niet! Maar met je vriend in een hokje wel (a) ik ben een meisje van 15 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je bent 21 en man. wat is het probleem dat een andere man jou naakt kan zien? ben ik erg benieuwd naar. Train zelf vanaf mijn 14e bij sportschool en douche daar altijd +sauna. Ook op school doet niemand moeilijk behalve VMBO"ers. Whats the problem als niet gemengd is (gemengd voor mij ook geen probbleem) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. niet echt
2. licht er aan, soms 3. hokje 4. Nee (tenzij gemengt omkleden is) want op de voetbalclub douchen we gewoon allemaal samen, en niemand zijkt ergens over(je weet wel wat ik hiermee bedoel). dus 5. Nope, nouwja soms voetballen onder de douch(dat komt best hard aan XD), handdoek gevecht. niet echt speciaal M14 |
![]() |
|
1. Ik kleed niet echt om in de buurd van mensen waarvoor ik me schaam, alleen op me werk, daar zorg ik dat ik een hempje aan heb (moet alleen werk-Tshirt aandoen..)
2. Kijk je naar de rest ? Nee 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? Licht aan waar? gym maakt niet uit,, zwembad, hokjes.. maar op bv de fitnis douche ik ook in de gezamelijke douche.. 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? nee 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? nee 6. vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent 19 jaar, Meisje |
![]() |
|
![]() |
2. Kijk je naar de rest ? 3.Als je kunt kiezen tussen een kleedkamer of hokjes, welke zou je nemen ? 4. Als er alleen kleedkamers zijn zou je dan een handboek omdoen tijdens het omkleden ? 5. Ooit iets spannendst meegemaakt in een kleedkamer ? vertel er ook even bij wat je geslacht is en hoe oud je bent 1. niet veel. 2. ja 3. kleedkamer 4. nee zeker niet 5. ja, elke week sport ik en dan ga ik ook daar douchen met m'n vriendin, daar hebben we dan ook altijd seks, het langste was een keer van 21:00 tot 00:30!! lekker |
![]() |
||
Citaat:
1. Ik vindt het zowiezo wel vervelend om boven en onder naakt te zijn, maar als ik moet kiezen dan hou ik onder toch liever wat aan 2. ik ga niet staat observeren, maar je ziet wel eens wat... als er leuke meiden bij zijn zal ik misschien wel iets meer zien ![]() 3. Dan ga ik voor hokjes. 4. Nee, dat vindt ik alleen maar onhandig... En daarnaast zijn we uiteindelijk hetzelfde... 5. -
||
Citaat:
2 Bedoel je of ik naar hun penissen kijk? niet met opzet maar het zit af en toe in je gezichtsveld. 3 Hokjes meer privé en daar hou ik van. 4 Nee dat vindt ik niet nodig ik ben trots op wat ik heb 5 Vroeger op mijn basischool moesten we gemengd douche Gevochten met een naakt meisje dat was.... apart Man 17 jaar
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vragenlijst jongens/meisjes/mannen/vrouwen H0tb0y | 11 | 03-08-2016 14:26 |