Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2011, 21:51
gangbang
gangbang is offline
zoals de titel zegt: hoe krijg je zo snel mogenlijk een sixpack?

grtjs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2011, 22:22
MiBe
MiBe is offline
Loop naar de supermarkt en koop er een. De reguliere supermarkten zijn al gesloten dus als het echt zo snel mogelijk moet raad ik je een tankstation aan.
Oud 26-05-2011, 22:31
gangbang
gangbang is offline
wrm geen nachtwinkel? ok nu serieus? xp
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 22:35
MiBe
MiBe is offline
Kan ook, maar die zitten meestal alleen in de stad. Serieus: Ga sit-ups doen.
Oud 26-05-2011, 22:42
gangbang
gangbang is offline
ok. mr nu ist al wa laat. morgen. en dan zijn de winkels ook meteen open.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 09:12
Max92
Max92 is offline
@MR Gangbang

Helaas dat er geen serieuze reacties komen zal je deze nu geven.

Ik doe zelf al heel lang aan krachttraining en ga je dus ook vertellen waarom alleen een sixpack? Dan heb je zometeen een sixpack maar geen borstspieren en zit het niet in proportie... geloof me ziet er niet uit. Als ik jou was zou ik zou ik ook gelijk de rest van je lichaam er bij pakken. Dus ook beenspieren deze spiergroep word vaak vergeten omdat mensen zeggen die zien andere toch niet. Je been spieren zijn de grootste spier in je lichaam raar maar waar. Als je je beenspieren train zullen de rest van je spieren ook sneller groeien. Maar mocht je nou toch ecccchttt alleen die sixpack willen? moet je heel droog gaan zitten in je bodyfat. Als jij onder de 10% hebt zie je zoiezo je buikspieren wel. Maar zou dan persoonlijk voor rond de 7% gaan. Maak setjes van 15 herhalingen dus 3x crunches 3x 15 schuine crunches links 3x 15 schuine crunches rechts etc. zorg altijd dat na je buikspier training dat je 48 uur rust houden het elke dag doen heeft echt geen zin! Spieren groeien namenlijk in rust. Maar nogmaals train je hele lichaam en niet alleen je buik is 1000000000x zo mooi. Stel je voor goeie six pack maar geen schouder arm borstspieren etc...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 09:27
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
@MR Gangbang

Ik doe zelf al heel lang aan krachttraining en ga je dus ook vertellen waarom alleen een sixpack? Dan heb je zometeen een sixpack maar geen borstspieren en zit het niet in proportie... geloof me ziet er niet uit. Als ik jou was zou ik zou ik ook gelijk de rest van je lichaam er bij pakken. Dus ook beenspieren deze spiergroep word vaak vergeten omdat mensen zeggen die zien andere toch niet. Je been spieren zijn de grootste spier in je lichaam raar maar waar. Als je je beenspieren train zullen de rest van je spieren ook sneller groeien. Maar mocht je nou toch ecccchttt alleen die sixpack willen? moet je heel droog gaan zitten in je bodyfat. Als jij onder de 10% hebt zie je zoiezo je buikspieren wel. Maar zou dan persoonlijk voor rond de 7% gaan. Maak setjes van 15 herhalingen dus 3x crunches 3x 15 schuine crunches links 3x 15 schuine crunches rechts etc. zorg altijd dat na je buikspier training dat je 48 uur rust houden het elke dag doen heeft echt geen zin! Spieren groeien namenlijk in rust. Maar nogmaals train je hele lichaam en niet alleen je buik is 1000000000x zo mooi. Stel je voor goeie six pack maar geen schouder arm borstspieren etc...
wat is heel lang?
Oud 31-05-2011, 19:44
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
@MR Gangbang

Goede post

Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat het voor de ene persoon makkelijker is dan voor de ander. Mensen denken snel dat als je heel goed in vorm bent je vanzelf een sixpack hebt/krijgt. Dat is niet zo. Hier in de familie meerdere personen die topsport doen (in verschillende sporten) en geen van allen een sixpack (terwijl de sporten toch stuk voor stuk zware lichamelijke sporten zijn). Deels genetisch bepaald dus of je ze wel of niet snel te zien krijgt.

Oh en daarnaast, een sixpack krijg je alleen te zien als je lichaamsvet laag zit, dus alleen sit ups doen gaat'em niet worden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 17:05
Grey Night
Grey Night is offline
Roeien
Veel sit ups
Korte sit ups (op de grond liggen, knie-en omhoog en dan handen bij je hoofd. En dan klein stukje van de grond, heel langzaam)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 15:04
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Roeien
Veel sit ups
Korte sit ups (op de grond liggen, knie-en omhoog en dan handen bij je hoofd. En dan klein stukje van de grond, heel langzaam)
Niet dus...
Als je de rest van het topic had gelezen had je gelezen dat van alleen een beetje trainen je geen sixpack kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 14:19
Homerus Dante
Homerus Dante is offline
Sit ups, en gezond eten.
Oud 09-06-2011, 21:54
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Als je je beenspieren train zullen de rest van je spieren ook sneller groeien.
Oh? Bij welke alchemist train jij?
Oud 09-06-2011, 21:55
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
wat is heel lang?
Afhankelijk van je genetica, je doorzettingsvermogen, je voeding en daarná pas je training.
Oud 29-06-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Oh? Bij welke alchemist train jij?
+1
Sorry max, maar jij spruit echt de grootst mogelijke bullshit.
zelfs een deadlift is niet zo totaal.
En het is mogelijk om een ''6pack'' te krijgen indien iemand zijn vetpercentage maar laag genoeg is.
Gegeven, train je een spier moet je de antagonist ook trainen, maar dit is relatief aan de vraag.
Spierdefinitie is spierdefinitie.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 15:22
Grey Night
Grey Night is offline
Citaat:
Niet dus...
Als je de rest van het topic had gelezen had je gelezen dat van alleen een beetje trainen je geen sixpack kan krijgen.
Ik wil niet opscheppen, maar heb een dikke sixpack
Misschien moet je minder zuipen, dat helpt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 17:44
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik wil niet opscheppen, maar heb een dikke sixpack
Misschien moet je minder zuipen, dat helpt
Dan is kennelijk in de tussentijd je voedingspatroon goed genoeg voor een sixpack en heb je waarschijnlijk wat aanleg voor een sixpack (qua lichaamsbouw) dit heeft echter niet iedereen, dus voor veel mensen zal alleen een beetje trainen niet gaan werken (en kennelijk ook niet voor de TS want anders had die geen topic aangemaakt hierover. Verzinnen dat je ervoor moet trainen is niet zo moeilijk)
Oud 07-07-2011, 18:34
Grey Night
Grey Night is offline
Daarom dus, ga roeien... Heb je dat wel eens overwogen? (meer een vraag voor TS) Je hebt ook in sportscholen een roeimachine. Dat is een zitje op een balk met een stok waar je aan trekt (super beschrijving). Zo train je je benen, je armen en je buik (en je rug en je nek en je tenen en... alles). Zorg wel dat je goed recht blijft zitten. En idd, spieren zie je meer naarmate je minder lichaamsvet hebt. Je moet niet op je gewicht letten want spieren wegen meer dan vet, dus een zeer gespierd iemand die er niet dik uit ziet weegt meestal meer dan een niet gespierd iemand die er wel dik uitziet...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 09:14
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Sit ups, en gezond eten.
Voeding is ook héééél belangrijk. Ik weet zelf niet zo al te veel over de voeding. Ik heb ergens zo'n lijst erin. Ik houd me niet aan de bodybuilders schema's van "Zoveel calorieén wel, dan zoveel en dan zoveel". Ik vind dat onzinnig. Ik heb zelf van nature een zeer snelle spier groei. Bij mij zijn spieren al zichtbaar na 1 tot 2 weken. Maar om ze echt te pompen duurt bij mij wat langer. Denk aan een goede voeding! Iemand anders zal je hier waarschijnlijk veel meer over kunnen vertellen als mij.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 14:23
Verwijderd
Laten we stellen dat iemand flink gebulkt heeft, en ong 100 kilo is.
Dan moet hij ong 10 kilo dumpen om alles droog te leggen.
Een maximum van 2000 kcal per dag is dan ong in orde met ongeveer 0.8 tot 1 gram eiwit per pond lichaamsgewicht om ervoor te zorgen dat tijdens het afvallen de spier niet krimpt.
Een macro spit van 40% koolhydraten 40% eiwit en 20% vet is ideaal.
Stel je traint 4/5x per week(dit is nodig als je je doel wilt behalen)
Kan je rekenen op ong op een kilo per week, dus in ong 3 maanden kan je je doel bereiken.

Heb je meer vetweefsel...tsja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten