Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2011, 19:23
Verwijderd
Hoi daar.
Ik weet niet of dit in LIF of in Sport moet, dus doe ik het hier, omdat hier meer gepost word en ik snel (voor woensdag) een goed antwoord nodig heb.

Ik ga namelijk naar Londen woensdag, en heb ff op internet gekeken, en er zijn daar dus ook skateshops. En ik heb een nieuw deck nodig. Normaal rijd ik altijd op Cliché decks, maar ik heb er nu 3 gehad en ze chippen echt enorm snel. Mijn deck kwam laatst van mischien 15 centimeter hoogte met de tail op de grond en toen kwam er een al gelijk een chip
En dat is kut.

Ik ben dus voor het grootste gedeelte een ramp (miniramp, micromini, quarterpipes, vert) skater, dus ik heb een goed deck nodig die niet snel chipt en chill is om mee te ramp skaten en waarmee goed te airen valt.

Ik zit zelf te twijfelen tussen Creature en Krooked.
En ja, ik heb al op internet gekeken maar daar kan ik geen fatsoenlijk antwoord vinden.

Bij voorbaat dank, R.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2011, 20:52
Verwijderd
Zijn er geen skate-forums voor dit soort dingen?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 21:15
Thinus
Thinus is offline
een goed deck hoort sowieso niet te chippen. Vert decks gaan nu eenmaal sneller kapot omdat ze lichter zijn. Je kunt het het best in de skateshop zelf vragen maar dan zullen ze je waarschijnelijk wel een zo duur mogelijk deck proberen aan te smeren.

Buiten dat; airen in ramps?????
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
een goed deck hoort sowieso niet te chippen. Vert decks gaan nu eenmaal sneller kapot omdat ze lichter zijn. Je kunt het het best in de skateshop zelf vragen maar dan zullen ze je waarschijnelijk wel een zo duur mogelijk deck proberen aan te smeren.

Buiten dat; airen in ramps?????
Ja ik heb een skateshop gevonden op internet in londen met goedkope pro-decks. Ik twijfel nu dus alleen tussen Creature en Krooked.

Ja dan heb ik het meer over vertramps enzo
En in de miniramp enzo kan ook wel maar dat is wat lastiger.

En decks die gemaakt zijn voor ramp skaten zijn juist zwaarder.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Zijn er geen skate-forums voor dit soort dingen?
Jawel maar daar reageert nooit iemand
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 23:08
Thinus
Thinus is offline
Zwaarder omdat ze breder zijn. Maar het wordt van lichter materiaal gemaakt dus breekt sneller. Verder zou ik niet weten of een creature of krooked deck steviger is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 02:19
Jefar
Jefar is offline
Wut...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Zwaarder omdat ze breder zijn. Maar het wordt van lichter materiaal gemaakt dus breekt sneller. Verder zou ik niet weten of een creature of krooked deck steviger is.
Volgens mij gebruiken ze voor street en ramp toch wel een beetje hetzelfde materiaal hoor.

Plan B chip ook erg snel heb ik gehoord en dat is toch wel meer street dan vert vind ik hoor.

Behalve D-Way dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten