![]() |
|
Sinds 4 juli op de tv, vanaf 18:00 uur op de zelfde zender waar Animal Planet te zien is.
Vandaag zo'n bizar/leuk programma gezien: Extreme Couponing De site met een aantal video's: http://tlc.discovery.com/videos/extr...poning-videos/ Amerikanen sparen (nou ja sparen....) coupons. Gaan vervolgens naar de winkel en halen daar voor 800 dollar aan boodschappen. Maar hebben zoveel coupons dat ze uiteindelijk maar 10 dollar betalen of zo... ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Klinkt als 'als je een kansloze conformistische huisvrouw in Amerika bent, is dit voor jou'.
Überhaupt, Sarah Palin... Ik zou nog eerder nog een onthoofdingsvideo kijken dan een programma over haar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik dat nou zo vaak kijk, maar het idee! |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind TLC trouwens een giganstische belediging voor vrouwen. Die posters ook: Het heineken logo, maar ipv 'biertje?' staat er dan 'wijntje?', want echte vrouwen drinken natuurlijk geen bier. Nee, we nippen alleen maar aan de rosé en willen de hele avond kijken naar andere vrouwen met nietszeggende levens en in de tussentijd leren hoe je een cupcake moet bakken. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-07-2011 om 03:36. |
![]() |
|
|