Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 14:43
Frank
Frank is offline
Bevestigde artiesten: http://www.festivalinfo.nl/festival/...ukkelpop/2011/
Gaan er nog meer mensen, en heeft iemand onbekende bands/ DJ's tips?

Wat ik zelf wel relaxed vind van aanbod aan nieuwe shit is: Foster the People, Warpaint, The Naked and Famous, Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, The Joy Formidable, Smith Westerns
Ben benieuwd..
Advertentie
Oud 30-06-2011, 20:29
Verwijderd
Ik heb mezelf ingeschreven als vrijwilliger, maar dat wordt elk jaar drukker, gelukkig krijgen diegenen die het al eerder hebben gedaan voorrang, dus ik hoop in juli te horen of we kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 22:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vind dat eigenlijk maar raar, dat degenen die het eerder gedaan hebben voorrang krijgen.
Oud 01-07-2011, 22:56
Verwijderd
Op wat zouden ze anders moeten beoordelen? Diegenen die het al eerder hebben gedaan, daar weten ze van of ze erop kunnen vertrouwen dat ze hun werk goed of slecht doen. Ik denk dat als je dronken bent komen opdagen, je vanzelf geen kans meer krijgt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 13:08
Verwijderd
We hebben de brief ontvangen. Jammere is dat we niet dezelfde uren hebben als vorig jaar ('s nachts), maar dat we donderdag overdag moeten werken. Het meest ga ik Mark Ronson missen, maar goed, nog steeds 2 dagen gratis festival .
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 17:20
Verwijderd
Haha, wees blij Mutant!
Ik heb dit jaar aangegeven bij mijn teamleider of ik mocht vrijwilligen van bijv. 14.00 tot 18.00 - 18.30, zodat ik de rest van de bands nog kon zien (VestRock duurde toch tot iets van 1.00 ), gezien ze vroegen of wij een voorkeur hadden voor tijden/werk. 3 x raden: Ik mocht van 14.00 tot 22.00
Ben daarna maar gelijk naar huis gegaan.. Ik heb de hele tijd het manusje van alles uit kunnen hangen, terwijl ik ingeschreven stond voor het schoonmaken van de kleedkamers (net als vorig jaar :-#). Maar! Volgend jaar doe ik weer vrolijk mee. Ik hoop dan wel bij het opbouwen terecht te kunnen. Kan ik de volgende dag compleet VestRock volgen. ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten