![]() |
|
![]() |
Hey mensjes,
Zoals ik nu al 100.000.000x heb moeten uitleggen overal. Ik heb géén idee wat ik wil! Ik ben 23, ik heb 2 vervolg opleidingen achter de rug. Waarbij 1 ervan een 1-jarige opleiding was inclusief stage als Elektricien waarmee ik gestopt was. Vervolgens heb ik ICT gevolgd voor 2 jaar MBO, niveau 2. Dit was ook totaaaaaal niets voor mij! Des ondanks dat niets mij interesseerde bij deze opleiding heb ik deze nog gemakkelijk gehaald. Nu is mijn zelfbeeld een stuk duidelijker! Ik ben zeer spontaan, zeer vrolijk en help graag mensen! Ik ben zelf een ENFPer (Voor de gevorderde op psychologisch gebied). Dat houd in dat ik me heel snel in mensen kan leven, overtuigen en helpen of op het juiste pad te brengen. Ik ben altijd in een juiste stemming en kan dit zeer snel veranderen. Ik wil graag mijn ideeën en inspiraties willen uiten en kan hier en daar wel eens koppig zijn. Ik was zelf aan psychiatrie aan het denken maar daarbij weet ik weer niet zo goed wat dit inhoud. Heeft iemand enig idee welke richting ik in zou kunnen gaan of kan iemand me als het ware begeleiden? ![]() http://www.personalitypage.com/ENFP.html (Uitleg over mijn persoonlijkheid haha) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
www.roc.nl staan alle opleidingen beschreven.
Ik weet niet alles, maar wel wat. Komt omdat zelf ook niet wist wat ik moest kiezen en zo'n beetje alle opleidingen wel heb bekeken. :') |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #1 Verwijderd | 500 | 06-04-2005 09:26 | |
Muziek |
Take That appreciation Teun | 77 | 10-08-2004 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Kids chatfreak2002 | 21 | 17-04-2002 14:25 |