Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2011, 17:26
Verwijderd
Hey allemaal,

Ik had een vraagje, namelijk:
Een tijdje geleden was ik opzoek naar een vakantie baantje. Ik had toen gesolliciteerd bij mcdonalds. Alles ging goed en ik mocht me contract komen tekenen en dan vervolgens komen werken. Ik ging toen met me vrienden erover praten en die zeiden dat ik beter een werk in een restaurant zou moeten nemen dan in een ‘fast-food’ tent. Ik had dus vervolgens me afspraak om me contract bij de mc te komen tekenen afgezegd, ik zei dat ik daar niet meer wilde werken. Ik ging dus vervolgens opzoek naar een ander baan maar zonder succes. Nu is me vraag of ik nog bij mcdonalds kan werken? Ik heb op de site van de mc in me stad gekeken en ze waren nog opzoek naar mensen. Maar moet ik nu dus weer helemaal een sollicitatie gesprek doen? Ik heb dat al namelijk de eerste keer gedaan. Kan ik nog contact opnemen met de mc om nog me contract te komen tekenen? Of moet ik weer helemaal solliciteren? Ik zou erg graag op korte termijn willen werken, en als ik weer helemaal zou moeten solliciteren zou dat weer 3 weken in beslag nemen.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 27-07-2011, 18:26
Thinus
Thinus is offline
Gewoon bellen en precies hetzelfde vragen als wat je hier vraagt en je bent er zo achter.
Oud 27-07-2011, 18:37
Verwijderd
Bij mij duurde het geen 3 weken voordat ik was aangenomen, slechts 1 week. Als ze echt hard mensen nodig hebben, dan wordt die procedure versneld. Bovendien zit je hier bij Geld & Recht , dit is meer iets voor wonen & werken, en als ik het goed heb, dan is daar ook al een topic over bij de Mc werken.

Dit topic gaat dus dicht, je kunt het beste even contact opnemen met de McDonald's zelf, of beter nog, er even langsgaan. Mocht je nog vragen hebben, dan mag je of in wonen & werken een topic openen, of nog beter, je vraag even stellen in het topic wat daar al is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten