Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 15:57
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wie gaan er allemaal heen volgend jaar, en wie zijn er al heen geweest?
Ik wil dit jaar heel graag, ik ga waarschijnlijk deze week een ticket kopen (met trein), ben benieuwd wat jullie ervan vonden/vinden!
Oud 20-12-2010, 14:20
Volk
Volk is offline
Ik wil heel graag gaan, alleen willen mijn vrienden niet mee. Nu overweeg ik dus alleen te gaan...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 17:54
me-nu
me-nu is offline
Ik heb mijn kaartje maar vast gekocht, voor mij is het meer de vraag hoe ik ga. Vliegtuig, partytrein, interrail, roadtrip? En ga ik alleen naar Sziget of gelijk door naar Kazantip?

@Volk, als je maar een paar mensen kent die gaan dan is alleen gaan eigenlijk geen probleem. En het lijkt me dat je vast wel een paar mensen kent die gaan, half Nederland gaat.....
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:17
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
yaay ik heb ook een kaartje, lekker met de slaaptrein ook
Misschien ga ik via zo'n liftcentrale meerijden met mensen die er ook heengaan, bespaart me een hoop geld.
Wie weet komen we elkaar tegen! haha
Oud 21-12-2010, 11:17
Verwijderd
Ik zou ook wel willen gaan, maar het is wel ver weg en eng en spannend!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 13:40
me-nu
me-nu is offline
Slaaptrein lijkt me niets, kan je beter met vliegtuig gaan. Ik ben vorig jaar met Malev gegaan, en als je nu al een vlucht boekt daar dan is een retour maar 121 euro!

Het liefst koop ik zelf denk ik een auto en maak er gelijk een mooie roadtrip van
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 16:58
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ik wil heel graag gaan, alleen willen mijn vrienden niet mee. Nu overweeg ik dus alleen te gaan...
Er is altijd wel iemand te vinden, of maak vrienden. En daar zijn in ieder geval genoeg mensen! Ik ga eigenlijk het liefst liften (ivm met prijs) maar dat durf ik dan weer niet in mijn eentje.
Vorig jaar wilde ik trouwens ook alleen naar Sziget gaan, mocht alleen niet van mijn ouders, was pas 16..
Oud 05-01-2011, 15:08
Carn
Carn is offline
ik ga, waarschijnlijk, voor de 8ste keer dit jaar. Eens kijken of ik de 10 haal, tegen die tijd heet het gewoon Lowlands Hungary.
Oud 05-01-2011, 21:25
Catch
Catch is offline
Ik was er vorig jaar, ik vond het gaaf maar tering het leek inderdaad wel klein Holland zeg. Je kon gewoon mensen in NL aanspreken om de weg te vragen/random shit, was op een gegeven moment niet leuk meer :'). Maar sfeertje

Overigens, ik ben waarschijnlijk niet van plan dit jaar weer te gaan. Ik vond het toch erg veel geld uiteindelijk. Ik ga dit jaar liever naar Dour. Aanrader is trouwens een badhuis bezoeken, en wat van de stad te gaan zien. En ga met de boot naar het festivalterrein, scheelt een lange rij voor de bandjes en het is mooier over de Donau uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 08:14
Frank
Frank is offline
Ben er nog nooit geweest, ga dit jaar voor het eerst. Waarschijnlijk slaap ik in een hotel.. (idee van vrienden die er al eerder zijn geweest). Vliegtuig lijkt me wel het beste, aangezien de terugreis anders echt een ramp wordt.
Oud 06-01-2011, 08:47
me-nu
me-nu is offline
Met een hotel mis je echt een groot gedeelte van de sfeer. En je kan misschien wel van luxe houden, maar het is toch ook wel heel erg fijn om na een nacht doorhalen zo snel mogelijk bij je bed te zijn. En dan is je tent toch dichterbij.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 17:06
Carn
Carn is offline
mwah, ik heb ook een jaar in een hostel gezeten, het is mij een beetje om het even tenzij je van jezelf weet dat je slecht slaapt op een festival.
Oud 07-01-2011, 14:44
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik slaap ook liever in een tent, ben op pinkpop ook lekker op de camping geweest, supergezellig met mensen die buiten de tenten slapen en het gaat me dan vooral om de sfeer.
Oud 22-01-2011, 08:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik ga, waarschijnlijk, voor de 8ste keer dit jaar. Eens kijken of ik de 10 haal, tegen die tijd heet het gewoon Lowlands Hungary.
:')

Maja, wel raar, zijn nog maar erg weinig haren op mijn hoofd die een tripje sziget nog zouden overwegen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 14:19
me-nu
me-nu is offline
Kleine nieuws update: Er zijn problemen met het eiland, ze moeten van de gemeente heel veel geld gaan betalen voor de huur van het eiland. Maar volgens de Sziget organisatie valt er nog wel wat te regelen met de burgemeester. En anders zijn er zat andere Hongaarse steden die het festival willen huisvesten, dus het gaat in ieder geval door. En de eerste namen zijn:

Shaking Godspeed
Great Imitation
Gypsy Sound System
DJ Ondrej Psyla
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 10:01
Carn
Carn is offline
ah, eerste 'grotere' namen voor Sziget '11.

Pulp, Dizzee Rascal, Rise Against, Smash Mouth, Flogging Molly, Interpol, The National, Gogol Bordello, Chemical Brothers

Marina and the Diamonds, Skunk Anansie, Hurts, The Bloody Beetroots Death Crew 77, Crystal Castles, Hadouken

Triggerfinger, Söhne Mannheims, Verdena, AfroCubism, Eliades Ochoa, Goran Bregovic, Gotan Project, Ojos de Brujo, Les Hurlements d'Leo, Debout Sur Le Zinc

Laatst gewijzigd op 02-03-2011 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 12:08
me-nu
me-nu is offline
Heel fijn, heel fijn!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 12:30
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
En: Sonata Arctica, Judas Priest en Motörhead.
Oud 02-03-2011, 17:24
me-nu
me-nu is offline
Ah nog meer fijns :-D Heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 12:44
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
, Goran Bregovic,
Een van mijn sziget hoogtepunten ooit
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 16:50
matsen
matsen is offline
he ik zoek nog mensen die nog mee gaan naar sziget
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 00:12
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Gevonden. Ik ga alleen al met een vriendengroep, heb jij al een kaartje dan, matsen?
Oud 14-03-2011, 20:25
matsen
matsen is offline
jammer genoeg niet
er zijn maar baar weinig mensen die mee willen naar muziek bier en een feesje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 17:57
me-nu
me-nu is offline
Ik heb het tegenovergestelde, is niet normaal hoeveel mensen ik ken die gaan. Ik kan zo 25 mensen opnoemen die gaan en dan heb ik nog geeneens diep nagedacht
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 10:11
Carn
Carn is offline
Amy Winehouse | Kasabian | GOOD CHARLOTTE | DEFTONES | WITHIN TEMPTATION | LOSTPROPHETS | KID CUDI | PETER BJORN AND JOHN |THE MACCABEES | CHOC QUIB TOWN | SOCALLED | CHEIKH LO.
Oud 29-03-2011, 13:21
me-nu
me-nu is offline
Zit voor mij weinig interessants bij....
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 12:18
Carn
Carn is offline
POP-ROCK MAINSTAGE / POP-ROCK NAGYSZÍNPAD

Pulp | Kasabian | Chemical Brothers | Amy Winehouse | Dizzee Rascal | Interpol | The National | Rise Against | Good Charlotte | Smash Mouth | Gogol Bordello | Flogging Molly | Hadouken! | Skunk Anansie | Maccabees - the newest list of confirmations is also a strong selection: WHITE LIES | LA ROUX | MANIC STREET PREACHERS | MARIACHI EL BRONX | BATUCADA SOUND MACHINE | BEN L'ONCLE SOUL

WORLD MUSIC MAINSTAGE / VILÁGZENEI NAGYSZÍNPAD

AfroCubism | Gotan Project | Goran Bregovic Wedding And Funeral Band | Ojos de Brujo | Rotfront | Oi Va Voi | Cowboy Junkies | Sly & Robbie feat. Jr. Reid | Socalled | Magnifico | Choc Quib Town | Cheikh Lo | Debout Sur Le Zinc | Les Hurlements d’Léo | Shtetl Superstars | LaBrassBanda | Ska Cubano | Csík Zenekar | Lajkó Félix | Muzsikás

ROCK-METAL MAINSTAGE / ROCK-METÁL NAGYSZÍNPAD

Judas Priest | Motörhead | Within Temptation | Deftones | Lostprophets | Sonata Arctica

A38-WAN2 STAGE / A38-WAN2 SZÍNPAD

Crystal Castles | Peter Bjorn and John | Marina and the Diamonds | Hurts | Bomb The Bass | Kode9 | Digital Mystikz | Gaslamp Killer | Suicidal Tendencies | Xiu Xiu | De Jeugd van Tegenwoordig | DeWolff | Kees van Hondt | Selah Sue | Terry Poison | Buraka Som Systema Live

PARTY ARENA

The Bloody Beetroots Death Crew 77 | Kid Cudi | Trentemřller | Zombie Nation | 2manydjs | Above & Beyond | Cristian Varela | Dubfire | Carlo Lio | Richie Hawtin | Marc Houle | Ambivalent | Technasia

HUNGARIAN MAINSTAGE / MAGYAR NAGYSZÍNPAD

A legjobb hazai előadók A-tól Z-ig.

EUROPE STAGE / EURÓPA SZÍNPAD

Europe Stage is fresh and open-air, a venue where bands from several European countries present their skills. These bands are all extremely popular in their home countries, but still waiting for an international breakthrough.

Go Back To The Zoo | Triggerfinger | Wallace Vanborn | Verdena | Söhne Mannheims | Ismo Alanko & Teho | For a Minor Reflection | Elvis Jackson | Puding Pani Elvisovej | Skyline | Gravity Co. | Francis International Airport | The Mono Jacks
Oud 28-04-2011, 16:37
Rivka
Rivka is offline
Zooo, er zitten wel een stel heel goeie tussen .

Voor mij is het geen optie, maar het lijkt me wel een vet festival zeg!
Oud 28-04-2011, 21:25
Verwijderd
Chemical Brothers, Gogol Bordello, Judas Priest, Motörhead, Jeugd van Tegenwoordig, DeWolff, The Bloody Beetroots. Do want. Zeker die laatste, zaterdag gezien op paaspop, briljant optreden. Jamerrhelaas kan ik niet, maar zou het graag nog een keer doen dat festival.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 21:52
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ga trouwens liften ipv met de trein, wat goedkoper aangezien ik daarna naar India ga reizen

Gaan er meer mensen liften (naar Sziget)? En heeft iemand daar ervaring mee?
Oud 25-07-2011, 11:25
Carn
Carn is offline
+ Prince
Reageren

Regels voor berichten