Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2011, 12:26
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline

Hoewel dit verdacht veel lijkt op zelfpromotie, vraag ik me af wat jullie van de trailer vinden en of jullie hem gaan kijken in de bioscoop.
Oud 14-07-2011, 13:22
Verwijderd
Ken het boek. Maar wacht wel tot ie op film1 komt ^^
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 14:33
Uice
Uice is offline
Ziet er niet uit. Lelijk gefilmd, lelijk geacteerd en films met spelfouten in de trailer interesseren me doorgaans sowieso niet veel.
Oud 14-07-2011, 15:28
Thinus
Thinus is offline
Toen ik hoorde dat deze film in productie wacht had ik er wel wat verwachtingen van. Maar van deze trailer wordt ik nog niet warm.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 15:34
Lente
Lente is offline
haha die ijsbeer
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 18:47
Martiño
Martiño is offline
Trailer weet me niet echt te boeien, beetje te dramatisch allemaal, wat dat betreft doet het me aan de hel van 63 en de storm, over the top en met tenenkrommende clichés. Ga hem waarschijnlijk niet kijken.

(en een topic openen over een film waar je zelf in meespeelt is wel een beetje de aandachtshoer spelen hoor )
Oud 14-07-2011, 22:09
Balance
Balance is offline
Ik ga hem natuurlijk wel bekijken om jou te zien, maar om heel eerlijk te zijn trekt de trailer mij ook niet echt.
Het genre is sowieso al niks voor mij, maar daarnaast maakt de trailer niet echt duidelijk wat het verhaal nou precies is. Je ziet dat er een tocht van 3 weken wordt gestart (wat in mijn ogen vrij kort is in die tijd, dus daar ben ik nog niet van onder de indruk) en dat er een paar keer een aanval volgt. Maar naar het verhaal erachter word ik niet echt nieuwsgierig gemaakt met een (geringe) uitleg ofzo. En Doutzen flitst een keer langs, maar ook daar is geen aandacht voor in de trailer.

Wat mij betreft hadden ze nét wat meer mogen vertellen om het echt een teaser te maken. Nu haal ik vooral mijn schouders op. Maar ik ben wel benieuwd naar wat het 3-D gedeelte in gaat houden, of dat goed is gedaan of niet.
Oud 14-07-2011, 22:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Die art direction ook echt

Nee, dit gaat hem niet worden.
Oud 14-07-2011, 23:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ziet er niet uit. Lelijk gefilmd, lelijk geacteerd en films met spelfouten in de trailer interesseren me doorgaans sowieso niet veel.
Spelfouten? Als je doelt op 'waar gebeurd' i.p.v. 'waargebeurd', ik vind het allebei kunnen.

Voor de rest word ik ook niet warm van de trailer. Uberhaupt zijn de meeste Nederlandse films niet zo denderend. En Doutzen Kroes ziet er gewoon uit alsof ze uit het jaar 2011 komt. De actiescenes ogen een beetje amateuristisch.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 23:20
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Sorry DaT maar ik dit ziet er eerder uit als een trailer voor een aflevering van nils hogerson dan een bioscoopfilm.
Oud 15-07-2011, 09:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het genre is sowieso al niks voor mij, maar daarnaast maakt de trailer niet echt duidelijk wat het verhaal nou precies is.
Nog nooit van Willem Barentsz gehoord?
Oud 15-07-2011, 09:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Nog nooit van Willem Barentsz gehoord?
Gehoord wel, maar meer dan dat niet. Mijn tijdverdrijf tijdens geschiedenis was briefjes schrijven, kleuren, kletsen en spijbelen, dus ik moet tot mijn schande zeggen dat elke vorm van Nederlandse geschiedenis aan mij voorbij is gegaan
Oud 15-07-2011, 09:22
Martiño
Martiño is offline
Dan moet je misschien toch maar die film zien (hoewel ik trouwens twijfel aan de historische accuratesse).
Oud 15-07-2011, 13:09
Vice
Vice is offline
Toen ik de titel zag dacht ik dat het om de tv-programma's NOVA en Zembla ging. En dan in 3D. Huh?

In ieder geval vind ik de trailer niet zo boeiend en ik snap ook niet welke waarde 3D hieraan kan toevoegen. Echter denk ik wel dat ik deze film ooit nog wil zien. Als die op DVD uitkomt of ooit op tv wordt getoond.
Oud 16-07-2011, 12:31
666METAL666
666METAL666 is offline
Doutzen!
Oud 16-07-2011, 16:01
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Doutzen!
Inderdaad! Dit lijkt me dan wel positief aan de film.
Reageren

Regels voor berichten