![]() |
||
Citaat:
Das klote, ziekenhuis geslote overigens alleen blunder gehad toen we gewn zaten te "knuffelen"in bed ,zakte haar bed NIET door, maar viel dus om,wij onder het bed, komt die vader eraan, ik zeg zo, ....Dit is precies wat het erop lijkt die vader rooie kop, loopt weg, ik hield me lach niet meer in
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En in slaap vallen tijdens. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hahaha mijne is echt ernstig! Mijn vriend ging bij mij naar beneden poging tog mij flink te verwennen
maar op een of andere manier was ik opeens helemaal met mijn gedachte bij de tv die aanstond. Jack ass was bezig en ik moest kei hard lachen... heel genant hij zij wat is er? en ik deed meteen alsof ik moest hoesten XD heeeel lelijk! |
![]() |
|
door het bed heen zakken doordat de lattenbodem eruıt schiet, poot afbreken van het bed, zusje dat binnen komt, zijn en mijn vader dıe tegelijk binnen komen. ook ooit meegemakt dat ik ineens begon te bloeden of hij omndat we te wild bezıg waren :$ genoeg blunders dus :$
||
![]() |
Citaat:
prongelijk aan iets denken waardoor ik heel hard moest lachen.. zie dat maar is uit te leggen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
bedbloopers of afknappers part ??? casual dreamer | 189 | 15-12-2005 11:58 | |
Seksualiteit |
Bedblunders!!! lipsje | 12 | 17-10-2005 13:43 | |
Seksualiteit |
Seks blunders.. lipsje | 8 | 16-10-2005 20:56 | |