Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2011, 18:52
Overhemd
Overhemd is offline
Bron van vermaak

Ik ben benieuwd naar de grootste blunders in bed van de forummers.

Een voorbeeld kan zijn dat je een bloedneus kreeg of door je bed zakte.
Oud 04-07-2011, 18:56
Verwijderd
Ik kreeg een bloedneus en zakte door het bed.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 19:51
Pluis
Pluis is offline
ik ben serieus wel eens door het bed gezakt, maar dat was eigenlijk alleen maar hilarisch.
Of dat je ergens zo hard om moet lachen dat het niet meer lukt. Oh en kramp in m'n bovenbenen/billen/voet had ik ook vrij regelmatig en dan kon ik niet meer doorgaan. Maar echt een blunder kan ik het niet noemen want ik schaam me er niet voor.
Oud 04-07-2011, 23:42
Gerben901
Gerben901 is offline
mijn grootste blunder? pff efe eentje kiezen

ik wou "het" gaan doen maar toen viel ik in slaap. XD
Oud 05-07-2011, 00:09
Pyro Power
Pyro Power is offline
Een van mijn ex vriendinnen moest ineens lachen onder het pijpen, en toen verslikte ze zich, waarna ze in mijn penis beet. Ik had de tandafdrukken in mijn schacht staat.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 04:00
Crazy-G90
Crazy-G90 is offline
Helaas wel eens een bloed neus gehad ja, (Vind ik geen blunder, maar meer pech n.a.v. kou naar warmte haha)
Uhhh Door het bed heen gezakt ook, teminste een latje wat er uit schoot, en ook een bedpoot voor de stevigheid wat afbrak Waardoor het bed nu af en toe kraakt

en in een dronke bui inderdaad wel gewoon ''HOPPAAA'' inslaap vallen ''OEPS''
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 15:46
Verwijderd
God, hmm, oh ja. Neuken tegen een "muur" van gipsplaat is een slecht idee. Dan kun je er wel eens doorheen gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 08:59
Verwijderd
^Wait, whut?

ot: Mijn vriendje heeft me ooit eens gebeten op een .... Eh.... onhandig moment, hou het daar maar op. En nog flink hard ook, tering
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 10:06
Verwijderd
op een zonnige zomerdag, vergeten het raam dicht te doen. De buren zaten gezellig in de tuin...
Een knietje krijgen van mijn vriendin. Dat haalt de lust gevoelens best wel omlaag
Op een stoel, die dat gewicht niet hebben kon, en dus met een verontwaardigd gekraak zijn 4 (!) poten verloor.
Zo hard tekeer gaan, dat het kussen zijn veren spontaan verloor.
Een stootje te diep in haar mond, zodat het pijpen overging in hartstochtelijk kotsen. Ook niet bepaald om geil van te worden.

Ach ja, al doende leert men
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 11:06
gurl19
gurl19 is offline
In het verkeerde gaatje keihard schieten was toch wel de grootste blunder.
Ik heb mijzelf ook al twee keer verwond, dan ga ik zo op in de seks en heb ik achteraf brand en schaafwonden op mijn knieeen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
^Wait, whut?
Ja, uhm, wij wisten niet dat de muur waar we tegen "aanleunden" een gipsplaat was. En op een gegeven moment hoorden we "krrrrggggg!!"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, uhm, wij wisten niet dat de muur waar we tegen "aanleunden" een gipsplaat was. En op een gegeven moment hoorden we "krrrrggggg!!"
das best wel een grote FAIL
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 19:26
ilse
ilse is offline
Uhm.. Een keer dat iemand flink stootte, toen heel hard 'au' zei en dat hij flink bloedde.. Schrok me dood!! Was er niet ingegaan maar knakte ofzo, en hij dacht zo ongevee dat ie doodging
Viel later erg mee.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 20:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh, ik heb weleens een liedje in mijn hoofd gekregen door het ritme wat we hadden. Toen ging ik dat liedje zingen. En toen ging hij meezingen. Maar dat was eigenlijk alleen maar superleuk, helemaal niet genant. Ik ga gewoon niet graag naar bed met mensen voor wie ik me geneer. Heb je ook geen blunders.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 12:17
Verwijderd
Een jongen was gewoon al een blunder om uberhaupt mee naar huis te gaan. En daarna ook nog door het bed gezakt, daar de hele nacht vastzitten omdat het OV niet 's nachts rijdt en 's ochtends na een ongemakkelijk ontbijt gauw weg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 21:34
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ik vind het altijd kut als ik het meisje niet kan laten klaarkomen met vingeren, door de kramp die ik krijg in mn vingers.... dusja. Thats it
Oud 11-07-2011, 20:04
Brunette91
Brunette91 is offline
Dat zijn lul in me anus ging toen hij uit me vagina schoot en hij em snel terug erin wou steken..

Toen heb ik wel geropen, week lang pijn met naar de wc gaan
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 21:29
RobinHeart
RobinHeart is offline
Gewoon onhandig zijn, elkaar per ongeluk pijn doen omdat je tegen elkaar stoot. En dat vaaaaaak met m'n ex O_O
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 23:11
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Eerst het condoom scheuren en hem daarna een knietje geven.. Instant karma?
Oud 05-08-2011, 15:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wel meer dan 1x een kwartier in een deuk gelegen omdat hij me per ongeluk kietelde of dat ik ergens aan terug dacht wat supergrappig was

En lullig is, als je dan uitgelachen bent, kun je er elk moment weer in terug vallen
Oud 11-08-2011, 16:19
ZitriN
ZitriN is offline
Toen ik 16 was, eerste vriendje, net een maandje seks en toen kwam zijn stiefvader binnen. Ik zat bovenop en schoot terug in de zogenaamde struisvogelgewoonte, heb de deken over mijn hoofd heen getrokken (en dus niet over de rest). Daarna thuisgebracht door, jawel, dezelfde stiefvader.

Verder schaam ik me eigenlijk nooit, heb ook alleen seks gehad in een relatie en dan heb je dat denk ik minder snel dan met een onenightstand (one-night-stand?) en dergelijke.
Oud 11-08-2011, 21:01
Mimuna
Mimuna is offline
Mijn vriend haat het echt als ik midden in een vrijpartij in de lach schiet.
Dan blijf ik in mijn hoofd altijd herhalen: "Niet lachen, niet lachen, niet lachen", maar als ik er aan denk dan moet ik net wel lachen en dan is hij altijd boos op me omdat ik het 'moment' verpest xD

Oh, en ook eens toen hij het condoom er probeerde af te halen, maar het zat nogal strak vast waardoor hij er aan trok. Dat gaf een catapult-effect waardoor ik onder de spermaspatten zat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 21:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat onaardig. Is hij dan echt boos?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 21:08
Mimuna
Mimuna is offline
Citaat:
Wat onaardig. Is hij dan echt boos?
Neen, meer geïrriteerd en ongeduldig omdat hij verder wil gaan en ik met de slappe lach zit waardoor ik niet meer kan zoenen, zulke dingen. xd
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 22:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Herkenbaar ik heb ook 1 serieuze sekser gehad die daar echt niet tegen kon.
Gelukkig heb ik verder alleen leuke exvriendjes gehad die met me mee lachten
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 12:07
aero
aero is offline
Na een avondje uit was ik met mijn vriendin meegegaan en zou bij dr blijven slapen. Ik was alleen zo ontzettend moe omdat ik de avond daarvoor net was teruggekomen van vakantie en had dus nog erg last van jetlag.. Bij haar thuis aangekomen was ik meteen in bed gekropen en half in slaap gevallen. Zij kwam toen naast me liggen en ze had duidelijk zin om te flikflooien. Ik trok heel moeizaam me kleding uit begon half mee te doen.. ze ging vervolgens op me zitten en liet haar al het werk doen, maar langzamerhand (IK WAS ECHT MOE) viel ik in slaap.

Toen sliep ik thuis

P.S. achteraf gezien kon ze er wel om lachen en heb ik het nog goed gemaakt!
Oud 13-08-2011, 10:33
Crosser45
Crosser45 is offline
lijkt me wel grappig als je seks hebt in een klaslokaal en de leeraar komt binnen xD
( zelf niet meegemaakt )
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 11:27
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee hoe het ookalweer gebeurde maar ik gok dat ik mijn been optrok toen hij bovenop me lag ofzo want toen schreeuwde hij het uit van de pijn omdat ik m in z'n ballen schopte :')
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 18:57
Crosser45
Crosser45 is offline
das pech zak weg
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 20:55
Akhlys
Akhlys is offline
Das balen, nieuwe zak halen
Oud 15-08-2011, 12:39
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat zijn lul in me anus ging toen hij uit me vagina schoot en hij em snel terug erin wou steken..

ai, toen heeft hij je natuurlijk een week lang lief verwend!?
Oud 16-08-2011, 23:43
milan-hoi
milan-hoi is offline
ik wou net een ander standje doen met me vriendin en toen viel ik van het bed af en brak ik me voet
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 12:33
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Das balen, nieuwe zak halen

Das klote, ziekenhuis geslote

overigens alleen blunder gehad toen we gewn zaten te "knuffelen"in bed ,zakte haar bed NIET door, maar viel dus om,wij onder het bed, komt die vader eraan,

ik zeg zo, ....Dit is precies wat het erop lijkt
die vader rooie kop, loopt weg, ik hield me lach niet meer in
Oud 18-08-2011, 03:06
Verwijderd
Citaat:
ik ben serieus wel eens door het bed gezakt, maar dat was eigenlijk alleen maar hilarisch.
Of dat je ergens zo hard om moet lachen dat het niet meer lukt. Oh en kramp in m'n bovenbenen/billen/voet had ik ook vrij regelmatig en dan kon ik niet meer doorgaan. Maar echt een blunder kan ik het niet noemen want ik schaam me er niet voor.
Door bed gezakt, check! En kramp in voet is een killer.

En in slaap vallen tijdens.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 19:51
Rachelll
Rachelll is offline
Hahaha mijne is echt ernstig! Mijn vriend ging bij mij naar beneden poging tog mij flink te verwennen
maar op een of andere manier was ik opeens helemaal met mijn gedachte bij de tv die aanstond.
Jack ass was bezig en ik moest kei hard lachen... heel genant hij zij wat is er? en ik deed meteen
alsof ik moest hoesten XD heeeel lelijk!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 10:02
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Pff.. Op een gekke manier stelt die topic me gerust
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 13:10
Minth
Minth is offline
door het bed heen zakken doordat de lattenbodem eruıt schiet, poot afbreken van het bed, zusje dat binnen komt, zijn en mijn vader dıe tegelijk binnen komen. ook ooit meegemakt dat ik ineens begon te bloeden of hij omndat we te wild bezıg waren :$ genoeg blunders dus :$
Oud 21-08-2011, 16:24
Verwijderd
fucking lattenbodem
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 21:18
RAWRx
RAWRx is offline
Citaat:

Dat & dat zijn moeder riep dat hij beneden moest komen toen we net bezis waren.
prongelijk aan iets denken waardoor ik heel hard moest lachen.. zie dat maar is uit te leggen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten