Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 23:11
Joanie
Joanie is offline
Toen ik mijn vriend leerde kennen, nu mijn ex dus, had hij een vriendin. Toch, het was liefde op het eerste gezicht, van beide kanten. Maar hij had een vriendin.
We hebben nummers uitgewisseld en hij belde mij bijna iedere avond, onwijs leuk was dat. Maar mijn gevoel groeide. Ik kreeg wel hints en gaf hem steeds hint, maar we durfden geen van beide te vragen hoe het zat. Toen maakten we een afspraak voor een maandag. Maar die vrijdag ervoor zou ik hem ook zien bij mijn vriendin. Hij nam zijn vriendin mee. Dat was onwijs pijnlijk... Maar hij was leuk, en een uitdaging. Hij had een vriendin, was dus niet te krijgen en daarom onwijs leuk en interessant. Die maandag hebben we elkaars liefde beantwoord en die zaterdag ging het uit tussen hem en zijn vriendin. Hij was van mij.
Nu is het uit. Vanwege kleine dingen. Hij was de jongen met wie ik samen wou zijn en hij was gewoon geweldig. Wou hem niet kwijt. Toch gebeurde het. Hij was nog wel interessant, maar toen die mijn vriend was keek ik steeds terug naar de momenten dat hij dat niet was.
Nu het uit is, vind ik hem nog interessanter, want hij is niet meer te krijgen. We zijn weer "gewone" vrienden. Nu doe ik weer hetzelfde als voor de verkering, kijken of ik hem weer terug kan krijgen. Ik wil hem sowieso terug, ondanks hij nou wel of niet interessant is. Tis gewoon een super gozer. Maar het gevoel van: hij is niet meer te krijgen, tis mijn ex, maakt dat ene gevoel los.
Ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik zal hem bewijzen en hem misschien terug krijgen.
Maar wat als? zal ik dit dan weer krijgen? Weer terug denken aan "toen"?
Aan de andere kant, als ik hem lekker interessant laat zijn, zal ik altijd een concurentie strijd gaan voeren met zijn vriendinnen. Of erger, zal ik een vriendschap misschien verbreken?
Dit is beetje knopen, want ik wil hem terug, het was gewoon goed, voor het gevoel van ons allebei.

Ik wil het die meiden niet aandoen om te gaan strijden om hem, maar aan de andere kant, waarom ook niet? Hijs toch interessant?

What do I do???
Oud 23-06-2002, 23:28
Manuzhai
Manuzhai is offline
Oh, please. Grow up.
Oud 23-06-2002, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Oh, please. Grow up.
Bek dicht.

Ik denk dat je je gevoel moet scheiden. Wil je hem terug omdat hij niet te krijgen is, of omdat je hem echt nog heel leuk vindt? Als je dat weet kan je ook wel kiezen. Bij het eerste namelijk er niet mee beginnen en bij het tweede wel proberen natuurlijk. Als je het niet zeker weet moet je dat proberen uit te zoeken. Trouwens, gewoon schijt hebben aan dingen met andere meisjes. Het gaat om jou en hem, wat kunnen jou die andere meiden schelen als je hem echt leuk vindt. Succes he!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 23:40
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Bek dicht.
Nee, dank je.

Heel verhaal over iemand leuk(er) vinden OMDAT ie onbereikbaar is, op welke manier dan ook, staat mij heel erg tegen.
Oud 24-06-2002, 00:09
Verwijderd
Ouwe koek, dit: krijgen is leuker dan hebben. Het veroverings-idee.

Sletje (no offense hoor )
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 01:55
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ga d'r gewoon voor, en kijk hoe het loopt.. je bent jong.. kom op
Oud 24-06-2002, 06:51
love is life
love is life is offline
Ik zou er gewoon voor gaan als je er gevoelens voor hebt en dat dat niet enkel voor de strijd met die andere meiskes ...
succes ikke
Oud 24-06-2002, 11:49
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
Evergreen schreef:

Bek dicht.

Ik denk dat je je gevoel moet scheiden. Wil je hem terug omdat hij niet te krijgen is, of omdat je hem echt nog heel leuk vindt? Als je dat weet kan je ook wel kiezen. Bij het eerste namelijk er niet mee beginnen en bij het tweede wel proberen natuurlijk. Als je het niet zeker weet moet je dat proberen uit te zoeken. Trouwens, gewoon schijt hebben aan dingen met andere meisjes. Het gaat om jou en hem, wat kunnen jou die andere meiden schelen als je hem echt leuk vindt. Succes he!
Euhh, ja nou wil hem terug omdat hij zo verdomde leuk, lief etc is... en geloof me, ik probeer het wel... maar tis een kwestie van: hij moet mij wel terug willen... En daarom vind ik het leuk om te proberen, omdat hij me eigenlijk afwijst.
En die andere meiden kunnen hun lol dan nog wel op.. denk enkel dat het op ruzie zal uitlopen.
Maar xal het eens proberen
Oud 24-06-2002, 12:09
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Joanie schreef:
Die maandag hebben we elkaars liefde beantwoord en die zaterdag ging het uit tussen hem en zijn vriendin.
Dit valt bij mij dus nog in de categorie vreemdgaan...en jij wist daarvan...dus de enige waar ik medelijden mee heb is die toenmalige vriendin van die gozer!
Oud 24-06-2002, 12:23
casey
casey is offline
Tja, ik begrijp het als hij je nu niet meer zou willen.. ik denk ook dat je nog wat volwassener zult moeten worden om een echte relatie aan te kunnen.
Maar misschien wens je dat helemaal ook niet, dan zou'k zeggen: tja, succes ermee.
Oud 24-06-2002, 14:25
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
Sithan schreef:

Dit valt bij mij dus nog in de categorie vreemdgaan...en jij wist daarvan...dus de enige waar ik medelijden mee heb is die toenmalige vriendin van die gozer!
Dat hebben we beide ook nooit ontkent... hijs ook vreemdgegaan... Maar we wilden het allebei... So it just kinda happened.. En geloof me, heb me ook heel lang schuldig gevoelt...
Oud 24-06-2002, 19:10
little lady
little lady is offline
Dat hoop ik dan voor je..!!!!

Vreemdgaan zuigt
Oud 24-06-2002, 19:21
mR. DJ
mR. DJ is offline
Wat heb jij een zieke geest zeg. Denk je nou echt dat relatie's een spelletje is??? Denk toch eens na!!!

Als je iemand niet meer leuk vind als je hem nou eenmaal hebt dan ben je toch niet verliefd?? Of zie ik dat nou verkeerd?
En waarom zou je een relatiehebben met iemand waarop je niet verliefd ben?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:22
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
mR. DJ schreef:
Wat heb jij een zieke geest zeg. Denk je nou echt dat relatie's een spelletje is??? Denk toch eens na!!!

Als je iemand niet meer leuk vind als je hem nou eenmaal hebt dan ben je toch niet verliefd?? Of zie ik dat nou verkeerd?
imho ga je te ver door de topicstarter een zieke geest noemen

je kunt het met haar oneens zijn, maar ziek??!
Oud 24-06-2002, 19:36
mR. DJ
mR. DJ is offline
Ja sorry........ je hebt helemaal gelijk. Ik ging wel iets te ver omdat ik nu ook erg verliefd ben en ik me niet voor kan stellen dat ik tot zoiets in staat ben. Ik zou alleen maar meer verliefd worden als ik bij die persoon ben.

Ieder geval sorry ....
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:19
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
mR. DJ schreef:
Ja sorry........ je hebt helemaal gelijk. Ik ging wel iets te ver omdat ik nu ook erg verliefd ben en ik me niet voor kan stellen dat ik tot zoiets in staat ben. Ik zou alleen maar meer verliefd worden als ik bij die persoon ben.

Ieder geval sorry ....
Ik ben wel verliefd op hem enzo, maar mijn gevoel is gewoon gedraait... Weet nie wat ik moet enzo...

enn: excusses aanvaard
Oud 24-06-2002, 22:44
Squall
Squall is offline
grow up sucka´s
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:11
harrydeboer
harrydeboer is offline
Citaat:
mR. DJ schreef:

Om een relatie te hebben hoef je niet perse verliefd op elkaar te zijn. Iets als "houden van" kan ook nog.
Ik vind het trouwens niet echt netjes dat mensen zulke onaardige opmerkingen plaatsen. Ik kan me best voorstellen dat iemand het moeilijk mee heeft als hij/zij iemand leuk vindt en neit precies weet wat je daarmee aan moet. Als je dan niks nuttigs te zeggen hebt, hou je dan stil.
Joanie, als je verliefd op hem bent, probeer je dan over je twijfel heen te zetten. Ookal wil hij het misschien toch niet dna weet je nu iig waar je aan toe bent en voel je je wat zekerder omdat je het geprobeert hebt.
Succes
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:19
June bug
June bug is offline
Dat vreemdgaan is niet echt slim. Hoe graag je toen ook verkering met die jongen wilde, je kunt het zijn toenmalige vriendin niet aandoen om met hem vreemd te gaan. Ik weet dat dat moeilijk is, heb in een soortgelijke situatie gezeten, maar je kunt elkaar ook met woorden vertellen wat je voor elkaar voelt. Dat is namelijk niet echt vreemdgaan naar mijn mening. Maar goed, dat is gebeurd, en je kan er niks meer aan doen.

Het lastige in een relatie is dat het op een gegeven moment inderdaad een beetje "gewoon" wordt om elkaar veel te zien, en om elkaar als vriend en vriendin te beschouwen. In het begin is alles rozegeur en maneschijn, en nieuw, en spannend, maar naderhand wordt het allemaal normaler. Dat is nou eenmaal lastig. Je gaat denken: hou ik nog wel van hem, je gaat je soms aan elkaar irriteren, in het begin en daarvoor was het veel leuker, maar dat zijn consequenties die eraan vastzitten denk ik. (ik bedoel niet te zeggen dat dit altijd gebeurt, maar bij de 1 is het erger dan de ander, en bij sommigen is dit helemaal niet het geval, denk ik)
Misschien is het een verkeerde beslissing geweest om het uit te maken, (en dat je hem daarom terugwil) omdat er alleen een sleur in de relatie zat. Daardoor kunnen nl. ook de "kleine dingen" die je noemde veroorzaakt worden. Die sleur moet je kunnen doorbreken, door elkaar bijv. minder te zien, meer dingen apart van elkaar doen, zodat je elkaar meer te vertellen hebt als je elkaar ziet.
Misschien is het een goed id om een keer met hem te praten, over wat je voelt. Misschien herkent hij het, of weet hij er een oplossing voor. Als het weer aangaat kun je misschien inderdaad gewoon goed je best doen om alles nieuw te houden...

Good luck ermee
Oud 25-06-2002, 14:03
Joanie
Joanie is offline
Dat is het m dus net: twas geen sleur... alles voelde goed en echt super... We hadden allebei kleine dingen waarvan we elkaar ergerden...
Maar door mijn ex voor hem ben ik voorzichtig geweest (en geloof me, daarvoor heb ik geboet) maar ik ben zo stom geweest om te zeggen dat ik mezelf niet ben geweest, ipv dat ik voorzichtig ben geweest. Hierdoor is het uit, odmat het hem pijn deed. En dat begrijp ik!
Maar hij houdt nu afstand, is moeilijk te bereiken en praat tegen me van: tis omdat jij het wilt... Ik merk aan niets meer dat ie nog om me geeft, terwijl hij zei dat het gevoel er wel was...
Beetje lastig...
Ik geef niet 1 2 3 op, want daarvoor hou ik teveel van hem... Maar wat er allemaal is gebeurd, lang verhaal om hier beetje neer te plakken...
Maar toch denk ik dat we voorlopig dan maar beter vrienden kunnen zijn (beter iets dan nits) en misschien dat het later toch nog goedkomt, als hij er weer open voor staat.
Hij zei tenslotte dat het op langere termijn weer goed kon komen.
Dus afwachten denk ik??????
Oud 25-06-2002, 15:40
mR. DJ
mR. DJ is offline
Ik zou dat maar doen ja.......
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 13:39
Joanie
Joanie is offline
tis toch alweer goed... en ben er super blij mee.. klaar.
nu weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe
Oud 14-08-2002, 17:33
PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja fijn dat het weer goed is..

Maar ja als die gevoelens weer de kop opsteken, onthoud dan dat wat je nu gevoelt hebt, dat je hem toch mist als je zonder hem moet en dat je toch liever hebt dat het goed is tussen jullie, zodat je niet voortdurend hoeft te concuren..
Oud 16-08-2002, 11:10
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Oh, please. Grow up.
Reageren

Regels voor berichten