Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En die andere meiden kunnen hun lol dan nog wel op.. denk enkel dat het op ruzie zal uitlopen. Maar xal het eens proberen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Wat heb jij een zieke geest zeg.
![]() Als je iemand niet meer leuk vind als je hem nou eenmaal hebt dan ben je toch niet verliefd?? Of zie ik dat nou verkeerd? En waarom zou je een relatiehebben met iemand waarop je niet verliefd ben? |
![]() |
||
Citaat:
je kunt het met haar oneens zijn, maar ziek??!
||
Citaat:
enn: excusses aanvaard
||
Citaat:
Ik vind het trouwens niet echt netjes dat mensen zulke onaardige opmerkingen plaatsen. Ik kan me best voorstellen dat iemand het moeilijk mee heeft als hij/zij iemand leuk vindt en neit precies weet wat je daarmee aan moet. Als je dan niks nuttigs te zeggen hebt, hou je dan stil. Joanie, als je verliefd op hem bent, probeer je dan over je twijfel heen te zetten. Ookal wil hij het misschien toch niet dna weet je nu iig waar je aan toe bent en voel je je wat zekerder omdat je het geprobeert hebt. Succes |
![]() |
|
![]() |
Dat vreemdgaan is niet echt slim. Hoe graag je toen ook verkering met die jongen wilde, je kunt het zijn toenmalige vriendin niet aandoen om met hem vreemd te gaan. Ik weet dat dat moeilijk is, heb in een soortgelijke situatie gezeten, maar je kunt elkaar ook met woorden vertellen wat je voor elkaar voelt. Dat is namelijk niet echt vreemdgaan naar mijn mening. Maar goed, dat is gebeurd, en je kan er niks meer aan doen.
Het lastige in een relatie is dat het op een gegeven moment inderdaad een beetje "gewoon" wordt om elkaar veel te zien, en om elkaar als vriend en vriendin te beschouwen. In het begin is alles rozegeur en maneschijn, en nieuw, en spannend, maar naderhand wordt het allemaal normaler. Dat is nou eenmaal lastig. Je gaat denken: hou ik nog wel van hem, je gaat je soms aan elkaar irriteren, in het begin en daarvoor was het veel leuker, maar dat zijn consequenties die eraan vastzitten denk ik. (ik bedoel niet te zeggen dat dit altijd gebeurt, maar bij de 1 is het erger dan de ander, en bij sommigen is dit helemaal niet het geval, denk ik) Misschien is het een verkeerde beslissing geweest om het uit te maken, (en dat je hem daarom terugwil) omdat er alleen een sleur in de relatie zat. Daardoor kunnen nl. ook de "kleine dingen" die je noemde veroorzaakt worden. Die sleur moet je kunnen doorbreken, door elkaar bijv. minder te zien, meer dingen apart van elkaar doen, zodat je elkaar meer te vertellen hebt als je elkaar ziet. Misschien is het een goed id om een keer met hem te praten, over wat je voelt. Misschien herkent hij het, of weet hij er een oplossing voor. Als het weer aangaat kun je misschien inderdaad gewoon goed je best doen om alles nieuw te houden... Good luck ermee ![]() ![]()
|
Dat is het m dus net: twas geen sleur... alles voelde goed en echt super... We hadden allebei kleine dingen waarvan we elkaar ergerden...
Maar door mijn ex voor hem ben ik voorzichtig geweest (en geloof me, daarvoor heb ik geboet) maar ik ben zo stom geweest om te zeggen dat ik mezelf niet ben geweest, ipv dat ik voorzichtig ben geweest. Hierdoor is het uit, odmat het hem pijn deed. En dat begrijp ik! Maar hij houdt nu afstand, is moeilijk te bereiken en praat tegen me van: tis omdat jij het wilt... Ik merk aan niets meer dat ie nog om me geeft, terwijl hij zei dat het gevoel er wel was... Beetje lastig... Ik geef niet 1 2 3 op, want daarvoor hou ik teveel van hem... Maar wat er allemaal is gebeurd, lang verhaal om hier beetje neer te plakken... Maar toch denk ik dat we voorlopig dan maar beter vrienden kunnen zijn (beter iets dan nits) en misschien dat het later toch nog goedkomt, als hij er weer open voor staat. Hij zei tenslotte dat het op langere termijn weer goed kon komen. Dus afwachten denk ik??????
|
Nou ja fijn dat het weer goed is..
Maar ja als die gevoelens weer de kop opsteken, onthoud dan dat wat je nu gevoelt hebt, dat je hem toch mist als je zonder hem moet en dat je toch liever hebt dat het goed is tussen jullie, zodat je niet voortdurend hoeft te concuren.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |