Advertentie | |
|
![]() |
|
hier kan je denk ik meer informatie krijgen wat betreft wat je moet doen en er is daar ook een hele handige link.
||
Citaat:
Ach, en ik heb niet zo'n hoge (politie)pet op van de hermandad, het lijkt me veel nuttiger te kijken naar zijn inkomsten en vrienden. Maar dure cadeautjes en het gedrag van zijn vrienden lijken me een erg typisch gevalletje loverboy. Het enige wat je kan doen is praten met haar ouders, die worden vaak serieuzer genomen bij de politie. Ik begrijp echter dat de relatie ouders/dochter ook niet zo lekker gaat gezien de term "beschermen" tegen haar thuissituatie". |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt er inderdaad op dat dit een loverboy is.
Misschien moet je er met iemand over praten ![]() Uiteindelijk komt ze er zelf achter, maar laat haar NOOIT vallen! want uiteindelijk heeft ze je nodig. Probeer haar daarom te helpen door met je mentor of met haar ouders te praten. Samen sta je sterk! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Seksualiteit |
Loverboys evanescence | 48 | 12-04-2005 15:01 | |
De Kantine |
loverboys shadorea | 84 | 16-03-2005 07:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 | |
Liefde & Relatie |
Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!) miss_sexy | 72 | 21-05-2002 23:03 |