Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Bekijk resultaten poll: Weten jou naaste dat je blowt?
Ja, iedereen weet dat ik blow. 6 46.15%
Mijn vrienden weten het, alleen mijn familie niet. 7 53.85%
Nee, ik blow zonder dat iemand het weet. 0 0%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2011, 14:36
django023
django023 is offline
Dit topic is voor de mensen die dagelijks blowen of tenminste meerdere keren hebben gedaan. ik wil graag even weten hoeveel mensen van jullie wel is blowen en of jullie dat geheim houden voor bijvoorbeeld: familie, vrienden, vriendinnen, andere naasten.

ik ga wel eerst:
Mijn vader weet dat ik blow, sterker hij wilt liever dat ik in zijn bijzijn blow dan dat ik het op de hoek van de straat ga doen.
Oud 24-07-2011, 15:08
Verwijderd
Ik maak er geen geheim van. Mijn ouders, mijn psychiaters, mijn collega's weten dat ik blow. Mijn grootouders weet ik niet en mijn familie heeft er geen zaken mee. NIemand maakt er problemen van, dus.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 15:33
django023
django023 is offline
dat is een stuk fijner ja, de mensen die het moeten weten bij mij weten het en de rest maakt mij niet uit.
Oud 24-07-2011, 16:06
Verwijderd
ja ze weten het
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:19
django023
django023 is offline
ik had toch wat meer "stiekeme" blowers verwacht
Oud 25-07-2011, 16:33
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Naasten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:53
MTpower
MTpower is offline
Iedereen die het wil weten weet het ook. Ik doe er niet geheimzinnig over, maar loop er ook niet mee te koop.
Overigens is het meestal bij de mensen die zelf ook wiet gebruiken waarbij het onderwerp überhaupt ter sprake komt.
Oud 26-07-2011, 11:25
django023
django023 is offline
Aha oke, er zijn blijkbaar toch al wat meer stiekeme blowers voor familie hier.
Oud 26-07-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Iedereen die het wil weten weet het ook. Ik doe er niet geheimzinnig over, maar loop er ook niet mee te koop.
Dat.

Mijn familie wist het wel toen ik het nog deed. Nogal logisch ook, want ik heb regelmatig jointjes gerookt met ooms/tantes/neven/nichten. Ook rookte ik er zo nu en dan eentje met mijn pa.

Ik deed het verder trouwens nooit op familiefeesten of verjaardagen ofzo. Maar als ik dan een knipoog kreeg van mijn oom wist ik dat we s'avonds nog even een ommetje gingen lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten