Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 20:29
sjanientje89
sjanientje89 is offline
Hoi hoi!

In september start ik aan de opleiding IVK in Utrecht. Ik ben op zoek naar andere aankomende studenten van deze opleiding. Wellicht kunnen we elkaar helpen met het voorbereiden op deze studie en samen wat dingen ondernemen. Ook leuk om alvast wat mensen te kennen voor je aan de opleiding begint niet waar?

Ik ben benieuwd!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2011, 19:32
Denzis
Denzis is offline
Hey!

Hier ook een aankomend IVK Student!
Ga ook beginnen in september en heb me ook al ingeschreven voor de introductie!
Zit alleen zwaar te twijfelen vanwege een aantal fora die negatieve reacties hebben over IVK.
vandaar dat ik hier op reageer want zou wel wat positieve dingen willen horen.

Klopt dat je geboren bent in 89? Dat maakt je 22. Ik ben zelf 20 en vond dat ook al vrij laat voor het HBO. Hoezo heb jij deze opleiding gekozen?

Groeten Dennis
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:10
sjanientje89
sjanientje89 is offline
Hoi Dennis,

Ik zie nu pas je reactie. Ik ben 21, in september 22. Ik heb me vandaag uitgeschreven voor IVK. De negatieve reacties mbt de hogeschool zelf en de opleiding hebben me doen besluiten verder te zoeken.
Ik ga nu iets totaal anders doen, ook omdat ik zo enorm twijfelde.
Ga je er zeker weten mee verder? Ik heb 1 keer een foute studiekeuze gemaakt, en dat is zo ontzettend jammer van je tijd!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 14:30
Denzis
Denzis is offline
Citaat:
Hoi Dennis,

Ik zie nu pas je reactie. Ik ben 21, in september 22. Ik heb me vandaag uitgeschreven voor IVK. De negatieve reacties mbt de hogeschool zelf en de opleiding hebben me doen besluiten verder te zoeken.
Ik ga nu iets totaal anders doen, ook omdat ik zo enorm twijfelde.
Ga je er zeker weten mee verder? Ik heb 1 keer een foute studiekeuze gemaakt, en dat is zo ontzettend jammer van je tijd!
nou, ik had me ook bijna uitgeschreven vanwege de negatieve reacties! Ik had me twijfels omdat ik dacht dat je weinig aan de opleiding zou hebben. Maar heb laatst een student gesproken van het ivk. En het kwam er op neer dat als je er zelf voor gaat . En met de volle 150 procent voor de stages gaat. Komt het wel goed met de toekomst. Dus de boeken zijn besteld. Waarom heb jij het niet gedaan? Eigenlijk zijn de "negatieve" reacties van verschillende fora een beetje misleidend. Omdat het er relatief weinig zijn. Als je kijkt naar het aantal leerlingen wat slaagd. En er worden ook nergens boeken aangeboden (tweedehands) van bijv het derde of 2de jaar. Wat weer duid op een geringe uitval van studenten.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 17:02
Verwijderd
Je laatste zin is een beetje raar. Dat er nergens boeken worden aangeboden duidt niet per se op een geringe uitval. Mensen kunnen immers nadat ze klaar zijn met de studie ook hun boeken verkopen? Bij mijn zus hadden ze bepaalde boeken die ze in het 2e jaar nodig hadden de andere jaren niet nodig, en die werden dan ook vaak verkocht.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 18:25
sjanientje89
sjanientje89 is offline
Hey Dennis,

Ook ik heb informatie gevraagd aan een student 2e jaars. Wat mij de knoop heeft doen doorhakken is o.a. omdat er weinig uren op school worden gegeven. Weinig contacturen dus met docenten etc. En veel zelfstudie. Ik heb een stok achter de deur nodig, een ritme. En achteraf gezien ben ik ontzettend blij met mn nieuwe (oude) studiekeuze. Ik ga opnieuw starten aan een studie die ik eerder heb geprobeerd. Het ging toen met mij niet zo goed, maar nu weet ik zeker dat ik verder kom. Ik wens je veel succes/plezier met je studie. Naar wat ik heb gehoord word de introductie superleuk/gezellig. Dus je studietijd begint vast en zeker goed!

Groet,

Jeanine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten