Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 14:05
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
ik heb een probleem ik ben verliefd op een meisje en zij weet het maar ze zegt de ze nog niets speciaal voor me voelt maar dat ze me absoluut niet kwijt en ik een van haar allerbeste vrienden ben soms denk ik dat ze gewoonweg niet wil maar dan twijfel ik weer en nu weet ik echt niet wat ik moet doen

weet iemand wat ik moet doen ?

Laatst gewijzigd op 19-06-2011 om 14:29. Reden: te weing informatie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2011, 14:41
ilse
ilse is offline
Het klinkt alsof ze je als goede vriend ziet en verder niets van je wil?

Accepteren of vriendschap verbreken als je het niet aankunt, of even afstand nemen. Maar het klinkt voor mij alsof ze gewoon zegt wat ze bedoelt en dat jij meer wilt zien dan er is.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt alsof ze je als goede vriend ziet en verder niets van je wil?

Accepteren of vriendschap verbreken als je het niet aankunt, of even afstand nemen. Maar het klinkt voor mij alsof ze gewoon zegt wat ze bedoelt en dat jij meer wilt zien dan er is.
Dit.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 15:14
Verwijderd
Lees je eigen post nog een keer door en als je goed kijkt zie je dat je zelf al antwoord hebt gegeven op de vraag.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 18:23
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
nee ik weet echt niet wat ik moet doen een vriendin van haar zegt dat ze me meer en meer leuk vind maar als ik soms met haar wandel dan lijkt dat niet zo als ik met haar over mijn gevoelens probeer te praten dan durf ik opeens niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 13:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Accepteren of vriendschap verbreken als je het niet aankunt
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 20:50
MrMadness
MrMadness is offline
Accepteren, inderdaad. Als je daar geen zin in hebt zou ik afwachten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 15:48
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
nu gaat het al beter nu komt ze elke morgen van zelf naar mij toe als ik nog eens met haar ga wandelen dan zal ik eens vragen wat haar gevoelens nu zijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 16:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nu gaat het al beter nu komt ze elke morgen van zelf naar mij toe als ik nog eens met haar ga wandelen dan zal ik eens vragen wat haar gevoelens nu zijn
slecht plan
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 17:57
Verwijderd
She is not into you... ze wil je alleen als vrienden, accepteer dat of verbreek de vriendschap
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:36
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
She is not into you... ze wil je alleen als vrienden, accepteer dat of verbreek de vriendschap
Hoe duidelijk wil je het hebben! anders had ze echt wel werk van je gemaakt als ze je zag zitten.... Wil je echt zekerheid en misschien de vriendschap verliezen kun je het vragen.... maar dan bestaat de kans dat ze het contact verminderd of verbreekt....
Oud 22-06-2011, 15:33
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
nee ze heeft belooft dat als ze een beslissing heeft genomen en het niets wordt dat we nog steeds de allerbeste vrienden blijven
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 15:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nee ze heeft belooft dat als ze een beslissing heeft genomen en het niets wordt dat we nog steeds de allerbeste vrienden blijven
En hoeveel denk je dat er doorgaans terecht komt van zulke beloftes?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 13:46
sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Sorry voor de bump.

OT: weet je nu al meer van haar? Overigens, die belofte die ze gemaakt heeft, valt inderdaad zoals Schrödinger al aangeeft, vaak slecht uit. Denk je echt dat jullie twee beste vrienden zullen blijven als jullie 'relatie' over is? Zou je het kunnen accepteren dan dat zij daarna met een ander verder zou gaan omdat je toch constant de pijn blijft voelen van een verbroken relatie en een vriendschap die niet meer speciaal is?
Ik spreek uit ervaring, ik heb zo'n dergelijke situatie meegemaakt en ik kan je vertellen dat het geen pretje is. Uiteindelijk houdt zij jou gewoon aan het lijntje omdat ze weet dat jij haar toch speciaal vindt en aan het eind van het liedje blijft er één iemand in tranen over. Naar alle waarschijnlijkheid zul jij dat toch écht zijn ..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 16:37
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
ze heeft een ander bedankt iedereen voor het advies maar het maakt nu toch niets meer uit
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 15:19
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
in mijn vorige bericht heb ik al gesproken over een meisje en het probleem en zo . het meisje in kwestie heeft ondertussen een ander en ik weet niet wat ik moet doen . gewoon vrienden met haar blijven ? of mijn gedachten op iemand anders zetten of gwn afwachten ? of iets anders ?

help me , alsjeblieft , PLEASE
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 15:26
Verwijderd
Dat kun je best nog in 1 topic houden.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 16:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
in mijn vorige bericht heb ik al gesproken over een meisje en het probleem en zo . het meisje in kwestie heeft ondertussen een ander en ik weet niet wat ik moet doen . gewoon vrienden met haar blijven ? of mijn gedachten op iemand anders zetten of gwn afwachten ? of iets anders ?

help me , alsjeblieft , PLEASE
Het staat al in het topic. Nu nog gewoon wat ballen kweken en het doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 19:28
-Richard-
-Richard- is offline
Ze heeft je lief afgekeurd, ze wil je echt niet kwijt als vriend. Maar ze wil ook geen relatie met je.
Oud 05-07-2011, 13:48
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ze heeft je lief afgekeurd, ze wil je echt niet kwijt als vriend. Maar ze wil ook geen relatie met je.
als je het niet aankan dat ze iemand anders pijpt, tja zet je eroverheen of verbreek het contact anders blijf je ermee zitten
Oud 05-07-2011, 15:13
Verwijderd
Congratulations, you're friendzoned! Ik zou me over haar heen zetten, zij heeft iemand anders en she's probably just not that into you. Blijf gewoon vrienden met haar als je dat aankan, en neem anders even afstand tot je het wel aankan en eventueel iemand anders hebt gevonden die wel hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar. Succes met alles
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 19:28
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
telkens als ik haar zie met haar vriendje is het alsof er een slapende slang in mij ontwaakt die haar vriendje wil bijten ( jaloezie )
we zijn vandaag weer gaan wandelen . het leek alsof het weer was zoals vroeger maar toen ik terug naar huis ging kwam het in me op dat ze een lief heeft , soms weet ik het allemaal niet weer en ik word er depressief van . het was me bijna gelukt en toen kwam die ander en was het allemaal om zeep . natuurlijk wou ik meer zien dan er was . ik geef het toe , ik was wanhopig en het probleem is dat ik nog steeds verliefd op haar ben . Ach ja ik geef het gewoon op
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 16:43
immortelle
immortelle is offline
wat richard en lina zeggen. ik heb dat ook al (veel te veel) meegemaakt
het is aan jou om te kiezen of je blij bent dat ze toch nog vrienden wil blijven, want soms willen ze dat niet en beginnen ze je te 'haten', of je van jezelf weet dat je dat niet aankunt en ze liever (even) niet meer ziet.
vrienden blijven in zeker niet gemakkelijk, ik spreek uit ervaring, maar het is meer dan niets.
moest ik jou zijn zou ik proberen vrienden te blijven zolang het voor beiden lukt en goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 19:47
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
telkens als ik haar zie met haar vriendje is het alsof er een slapende slang in mij ontwaakt die haar vriendje wil bijten ( jaloezie )
we zijn vandaag weer gaan wandelen . het leek alsof het weer was zoals vroeger maar toen ik terug naar huis ging kwam het in me op dat ze een lief heeft , soms weet ik het allemaal niet weer en ik word er depressief van . het was me bijna gelukt en toen kwam die ander en was het allemaal om zeep . natuurlijk wou ik meer zien dan er was . ik geef het toe , ik was wanhopig en het probleem is dat ik nog steeds verliefd op haar ben . Ach ja ik geef het gewoon op
Inderdaad, sterkte ermee, het is moeilijk. Ook ik weet er alles van. En, ik advieseer je, echt te stoppen met haar, en door te gaan met je leven, en niet depressief te worden. Dat is nergens voor nodig!
Oud 03-08-2011, 02:44
Jefar
Jefar is offline
Je bent in de friendzone terecht gekomen, dat is kut...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten