Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry voor de bump.
OT: weet je nu al meer van haar? Overigens, die belofte die ze gemaakt heeft, valt inderdaad zoals Schrödinger al aangeeft, vaak slecht uit. Denk je echt dat jullie twee beste vrienden zullen blijven als jullie 'relatie' over is? Zou je het kunnen accepteren dan dat zij daarna met een ander verder zou gaan omdat je toch constant de pijn blijft voelen van een verbroken relatie en een vriendschap die niet meer speciaal is? Ik spreek uit ervaring, ik heb zo'n dergelijke situatie meegemaakt en ik kan je vertellen dat het geen pretje is. Uiteindelijk houdt zij jou gewoon aan het lijntje omdat ze weet dat jij haar toch speciaal vindt en aan het eind van het liedje blijft er één iemand in tranen over. Naar alle waarschijnlijkheid zul jij dat toch écht zijn .. |
![]() |
|
![]() |
in mijn vorige bericht heb ik al gesproken over een meisje en het probleem en zo . het meisje in kwestie heeft ondertussen een ander en ik weet niet wat ik moet doen . gewoon vrienden met haar blijven ? of mijn gedachten op iemand anders zetten of gwn afwachten ? of iets anders ?
![]() help me , alsjeblieft , PLEASE |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Congratulations, you're friendzoned! Ik zou me over haar heen zetten, zij heeft iemand anders en she's probably just not that into you. Blijf gewoon vrienden met haar als je dat aankan, en neem anders even afstand tot je het wel aankan en eventueel iemand anders hebt gevonden die wel hetzelfde voor jou voelt als jij voor haar. Succes met alles
![]() |
![]() |
|
![]() |
telkens als ik haar zie met haar vriendje is het alsof er een slapende slang in mij ontwaakt die haar vriendje wil bijten ( jaloezie )
we zijn vandaag weer gaan wandelen . het leek alsof het weer was zoals vroeger maar toen ik terug naar huis ging kwam het in me op dat ze een lief heeft , soms weet ik het allemaal niet weer en ik word er depressief van . het was me bijna gelukt en toen kwam die ander en was het allemaal om zeep . natuurlijk wou ik meer zien dan er was . ik geef het toe , ik was wanhopig en het probleem is dat ik nog steeds verliefd op haar ben . Ach ja ik geef het gewoon op |
![]() |
|
![]() |
wat richard en lina zeggen. ik heb dat ook al (veel te veel) meegemaakt
het is aan jou om te kiezen of je blij bent dat ze toch nog vrienden wil blijven, want soms willen ze dat niet en beginnen ze je te 'haten', of je van jezelf weet dat je dat niet aankunt en ze liever (even) niet meer ziet. vrienden blijven in zeker niet gemakkelijk, ik spreek uit ervaring, maar het is meer dan niets. moest ik jou zijn zou ik proberen vrienden te blijven zolang het voor beiden lukt en goed gaat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |