Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2011, 14:49
Jason2
Jason2 is offline
Probleem opgelost

Laatst gewijzigd op 07-08-2011 om 23:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2011, 15:10
Martiño
Martiño is offline
Als iets onterecht is afgeschreven met behulp van een automatische incasso kun je het via je bank laten storneren en het bedrag laten terugstorten op je rekening.
Oud 01-08-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
What the ****!! Ik snap er niks van! Ik ging gister naar het dorp toe om wat geld te storten en wist precies hoeveel geld ik had. Nu kijk ik vandaag op mijn rekening via internet zie ik eens staan dat er 25 euro van af is gehaald door een dating site !? Ik heb nog nooit gehoord van deze site en snap ook niet waarom ze zomer geld van mijn rekening halen. Als ik op die site klik staat er dat mijn email in gebruik is, daar snap ik geen reet van. Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik heb al een bericht naar de site gestuurd, maar antwoorden gaat ook niet echt snel...
Neem contact op met je bank en zeg dat je de incasso wil laten storneren. Vaak kan je dit ook gewoon zelf doen via internet bankieren.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 21:18
Verwijderd
Ik heb je topictitel even gewijzigd zodat het wat duidelijker is waarover het gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 08:38
T_ID
T_ID is offline
Wat al is gezegd, storneren die hap. En opletten zelfde dag volgende maand of het weer gebeurd. Wellicht heeft iemand iets verkeerd ingetypt.

Maar als jouw e-mail daar in gebruik zou zijn, ontvang je dan geen berichten van die datingsite?

Zo niet is er wel iets vreemds aan de hand. Dan zou iemand bij toeval zowel jouw e-mail adres als banknummer verkeerd ingevuld moeten hebben, en daarna, of ervoor, gewijzigd hebben zodat jij geen activerings e-mail hebt ontvangen. Dat is een beetje veel toeval. Wellicht is er iemand die die beide gegevens kent die jou een poets wil bakken?
Oud 05-08-2011, 09:14
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
What the ****!! Ik snap er niks van! Ik ging gister naar het dorp toe om wat geld te storten en wist precies hoeveel geld ik had. Nu kijk ik vandaag op mijn rekening via internet zie ik eens staan dat er 25 euro van af is gehaald door een dating site !? Ik heb nog nooit gehoord van deze site en snap ook niet waarom ze zomer geld van mijn rekening halen. Als ik op die site klik staat er dat mijn email in gebruik is, daar snap ik geen reet van. Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik heb al een bericht naar de site gestuurd, maar antwoorden gaat ook niet echt snel...
Welke datingsite is dat? Toevallig Meetic.nl?
Oud 07-08-2011, 23:45
Jason2
Jason2 is offline
Ik heb me geld weer terug gekregen, bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten