Hallo,
Ik vertel eerst even dat ik een man van 16 jaar ben, 1.85 M lang ben en ongeveer 90 KG weeg (ik ben behoorlijk fors gebouwd en goed breed

).
Ik ben een paar weken geleden op vakantie gegaan. Het was daar bloed heet en heb erg veel gelopen. Misschien ben ik op vakantie ook wel wat aangekomen, dat mijn benen tegen elkaar schuren.
Signalement 
een rode vlek aan mijn rechterbeen, bij mijn lies. Bij de rode vlek liggen bultjes. Het zijn absoluut geen puistjes, e zijn dikker en opgezetter. Het lijken wel spataderen, alleen dan rood. Het schilfert ook een beetje, maar dat zal komen door het krabben. Het jeukt gigantisch, als je eenmaal begint met krabben kan je je handen er niet vanaf houden. Bovendien voelt het aan alsof het verbrand is.
Ik heb hier en daar al een beetje rond gezocht en kwam tot de conclusie dat het veel vaker voorkwam. Op een ander forum werd gevraagd na een soortgelijk verhaal (maar dan veel erger met ontstekingen ed.) of je aangekomen bent. Het antwoord was nee. Daar schrok ik van omdat ik in de vakantie aardig heb lopen eten.
Ik hoop dat het gewoon geïrriteerd is door de warmte en dat het snel wegtrekt (ook al ben ik al weer ruim een week in Nederland, waar ik veel minder actief ben), of dat het een schimmel is waar ik een zalfje overheen kan smeren, want die kan ik in principe zelf halen.
Iemand tips?
Ps: sorry voor het lange verhaal