Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2011, 12:59
Verwijderd
hai hallo, dit is helemal nieuw en ben niet zo'n voorstander maar heb een probleem en een mening nodig dus dan maar meteen zo:

Ik heb een jaar lang een relatie gehad met mijn exvriend. Dat is na heel vaak ruzie (door alcohol) uitgegaan. Het heeft een half jaar geduurd voor het weer goed ging en we zijn weer verliefd, en bij elkaar.
Mijn probleem: Ik heb alleen een beetje tijdens het goedmaken met een andere jongen gezoend, heb echter niet tegen mijn exvriend gezegd..Die andere jongen studeert bij mij op school en mijn exvriend komt ook studeren. Heb nooit toen het gebeurde tegen mijn ex gezegd dat het goed was en we weer bij elkaar waren…. Maar hij weet het dus niet.
Ik heb heel veel spijt en schuld gevoel en heb het gevoel dat ik het hem moet vertellen, zoiets is alleen al eerder gebeurd en toen was ie heel boos. Nu is alles helemaal goed dus ik weet dat het alles zou verpesten en hij verdient dit helemaal niet.

Dus wat moet ik doen, maak ik me te druk en is t geen vreemdgaan. of moet ik het toch vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2011, 18:34
lalalalie
lalalalie is offline
Al vind ik het niet echt vreemdgaan, als jij je er lullig over voelt moet je het gewoon vertellen. Neem aan dat jij het ook wel zou willen weten als het andersom was.
Oud 06-08-2011, 21:04
Edelweiss
Edelweiss is offline
Op naar liefde en relatie!

OT: Ik was sws geen tweede keer met 'm gegaan na dat alcohol gebruik, maar verder blijf ik dan maar bij wat lalalalie zegt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 21:11
Verwijderd
Jah als jij je er slecht bij voelt moet je het hem inderdaad gewoon vertellen, anders blijft het maar op je lever liggen. Maar echt vreemdgaan vind ik het nou ook weer niet, ook omdat het toen slecht tussen jullie ging en dus even uit was tussen jullie vind ik het heus geen vreemdgaan! Maar het is misschien beter dat hij het weet, ik denk dat jij net hetzelfde zou willen moest het andersom geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 23:19
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Op naar liefde en relatie!
Sinds je nickchange ben je wel érg betweterig
Reageren

Regels voor berichten