Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2011, 21:27
Anoniiem
Anoniiem is offline
hoi, ik heb nu zo'n 3 maanden een vriend, hij vingert mij al en sinds kort wil ik beginnen met hem aftrekken. we hebben het nu zo'n 4 of 5 keer geprobeert, maar telkens gebeurd er niets.. ik kan hem heel makkelijk opgewonden maken, hij krijgt ook een erectie. maar als ik hem dan wil gaan aftrekken, dan gaat die erectie weg. hij heeft al vanalles geprobeert maar niks wil maar werken, hij kan geen stijve houden. waarschijnlijk door de spanning. Ik ben zijn eerste. Hij is niet mijn eerste, dus ik heb er al wat ervaring mee. Hij gaat helemaal trillen van de spanning als ik ermee wil beginnen. ik heb hem al geprobeert te kalmeren, en we hebben er al heel veel tijd ingestoken maar zijn erectie is gewoon weg zodra ik zijn onderbroek probeer uit te doen.. .. Heeft iemand misschien tips? :$

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:35
Verwijderd
Hoe gaat dat dan? Stoppen jullie dan met zoenen en begin jij hem af te trekken?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:37
Anoniiem
Anoniiem is offline
ik kriebel hem eerst over zijn buik want daar wordt hij opgewonden van, dan draait hij op gegeven moment naar mij toe en beginnen we te zoenen, en terwijl we dan zoenen dan trek ik dus zijn onderbroek uit en als ik dan wil beginnen dan zegt ie: 'wacht effe'.. dan probeert hij hem weer stijf te maken want dan wordt hij alweer slap.. en dan op gegeven moment gaat hij weer gewoon naast me liggen en zegt ie: weer niet gelukt.. nou, dat was het dan..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:41
Verwijderd
Misschien kan je minder snel zijn onderbroek uittrekken en gewoon een tijdje zitten zoenen terwijl jij met je hand over zijn geval wrijft.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:44
Anoniiem
Anoniiem is offline
nou terwijl ik over zijn buik kriebel glijd mijn hand ook af en toe 'perongeluk' over zijn geval heen, en dan weer terug over zijn buik, om hem een soort van te plagen. merk wel dat hij dat lekker vind..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:44
Em.
Em. is offline
Misschien is het een idee dat hij eerst al z'n onderbroek uittrekt en dat jullie daarna niet op z'n piemel gaan richten (misschien zelfs afspreken 'we gaan er niets mee doen als hij stijf is, gewoon lekker stijf laten zijn' oid? ) en daarna kijken of hij zich dan misschien genoeg kan ontspannen om ook zónder onderbroek een stijve te krijgen. Dat hij er aan gewend raakt om zonder onderbroek/geheel naakt (en stijf ) bij je te zijn, waardoor dat deel van de spanning wegvalt.

Of op een andere manier de focus eraf halen, want als ik het zo in je verhaal lees is het echt van *spanning opbouwen* en zodra de ónderbroek uit gaat dan gaat 'het' beginnen en dan wordt hij weer slap.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:48
Anoniiem
Anoniiem is offline
misschien is dat wel een optie ja, dankjewel! ik ga het proberen zodra hij terug is van vakantie

Laatst gewijzigd op 29-08-2011 om 10:07.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:59
Verwijderd
Om te beginnen eerst de focus eraf halen want dat is denk ik de oorzaak van de spanning.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 22:42
DmCraanen
DmCraanen is offline
Heb ik ook gehad met mijn huidige vriendin....wilde het zo graag goed doen dat ik te gespannen was. Gewoon laten rusten en na een maandje spontaan doen of zo - ging bij mij gewoon over.
Oud 24-07-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Om te beginnen eerst de focus eraf halen want dat is denk ik de oorzaak van de spanning.
Dit. Wellicht kan hij eerst zichzelf aftrekken in jouw bijzijn. En als dat lukt dat je steeds een stapje verdergaat.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Dit. Wellicht kan hij eerst zichzelf aftrekken in jouw bijzijn. En als dat lukt dat je steeds een stapje verdergaat.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 15:50
django023
django023 is offline
Gun hem wat rust, begeleid hem met alles en praat er met hem over. Hij heeft blijkbaar nog even tijd nodig voor deze grote stap in zijn leven! Mijn eerste keer ging ook niet helemaal goed . Het enige wat ik kan zeggen is hier met hem over te praten en dat hij nergens bang voor hoeft te zijn.
Oud 25-07-2011, 12:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Bij mij "weigert ie" ook wel eens de eerste keer als ik iemand heel leuk vind. Wat dan voor mij werkt is als het meisje eerst klaar gekomen is, dan is voor mij de druk er af of zo.
Oud 25-07-2011, 20:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij hebben dat met heel veel alcohol opgelost. Maar de meeste jongens krijgen hem dan sowieso niet meer omhoog omdat ze te dronken zijn, dus dat is ook niet aan te raden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 11:44
django023
django023 is offline
Citaat:
Wij hebben dat met heel veel alcohol opgelost. Maar de meeste jongens krijgen hem dan sowieso niet meer omhoog omdat ze te dronken zijn, dus dat is ook niet aan te raden.
Zelf heb ik geen problemen met alcohol en seks samen, maar inderdaad er zijn genoeg vrienden van mij die dat probleem wel herkennen.
Oud 26-07-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dit + wat lusi zegt en heeft hij er ook last van als hij zichzelf aftrekt of dan helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 13:03
bierkoning
bierkoning is offline
Anders allebei naakt onder de dekens gaan liggen, en dan rustig beginnen te zoenen en strelen? Dan kan hij verder niet zien wat er allemaal gebeurd... En dan steeds iets verder proberen te gaan...
En anders als hij stijf is misschien pijpen? (mocht je dat willen tenminste)
misschien dat dat een positief effect oplevert...
Oud 26-07-2011, 13:33
Catch
Catch is offline
Ik denk dat het vooruitzicht op pijpen de spanning niet verlaagt hm. Verder sluit ik me aan bij Lusi en Em.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 13:41
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik denk dat het vooruitzicht op pijpen de spanning niet verlaagt hm. Verder sluit ik me aan bij Lusi en Em.
misschien niet maar ik ervaar het altijd heftiger/lekkerder dan afgetrokken worden.
misschien dat hij dan het maar over zich heen laat komen en zich niet zo druk maakt over van alles en nog wat... wat dus niet hoeft...

maja et is maar een optie natuurlijk!
Oud 06-08-2011, 09:52
Phenom
Phenom is offline
Je moet angsten voelen om ze te overwinnen, face your fears
en niet te veel denken, je bent alleen bang van je eigen verbeelding/ overtuigingen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 13:03
Em.
Em. is offline
Citaat:
Je moet angsten voelen om ze te overwinnen, face your fears
en niet te veel denken, je bent alleen bang van je eigen verbeelding/ overtuigingen
Ik betwijfel hoeveel je reactie de TS helpt, eigenlijk. Of welke angsten moet haar vriendje 'facen' voor hij wel een erectie behoudt?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het een idee dat hij eerst al z'n onderbroek uittrekt en dat jullie daarna niet op z'n piemel gaan richten (misschien zelfs afspreken 'we gaan er niets mee doen als hij stijf is, gewoon lekker stijf laten zijn' oid? ) en daarna kijken of hij zich dan misschien genoeg kan ontspannen om ook zónder onderbroek een stijve te krijgen. Dat hij er aan gewend raakt om zonder onderbroek/geheel naakt (en stijf ) bij je te zijn, waardoor dat deel van de spanning wegvalt.

Of op een andere manier de focus eraf halen, want als ik het zo in je verhaal lees is het echt van *spanning opbouwen* en zodra de ónderbroek uit gaat dan gaat 'het' beginnen en dan wordt hij weer slap.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 07:49
Phenom
Phenom is offline
Hoorde ooit een podcast over de ultieme sex, je moet alle 2 in een flow zijn
http://patrick.fm/2009/www.kicken.co...aatmetps32.mp3
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten