Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2011, 14:19
Verwijderd
Ik heb een jaar lang een relatie gehad met mijn exvriend. Dat is na heel vaak ruzie (door alcohol) uitgegaan. Het heeft een half jaar geduurd voor het weer goed ging en we zijn weer verliefd, en bij elkaar.
Mijn probleem: Ik heb alleen een beetje tijdens het goedmaken met een andere jongen gezoend, heb echter niet tegen mijn exvriend gezegd..Die andere jongen studeert bij mij op school en mijn exvriend komt ook studeren. Heb nooit toen het gebeurde tegen mijn ex gezegd dat het goed was en we weer bij elkaar waren…. Maar hij weet het dus niet.
Ik heb heel veel spijt en schuld gevoel en heb het gevoel dat ik het hem moet vertellen, zoiets is alleen al eerder gebeurd en toen was ie heel boos. Nu is alles helemaal goed dus ik weet dat het alles zou verpesten en hij verdient dit helemaal niet.

Dus wat moet ik doen, maak ik me te druk en is t geen vreemdgaan. of moet ik het toch vertellen?

Laatst gewijzigd op 06-08-2011 om 13:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2011, 14:25
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp was het uit omdat je vriend geweld gebruikte, en ben je toen het uit was met een jongen naar bed geweest en daar is je vriend nu boos over ondanks dat het uit was, en heb je ook toen het uit was met een jongen gezoend en vraag je je nu af of je dat je vriend moet vertellen.

Je moet het niet tegen je vriend vertellen, want je moet het weer uit maken. WTF, een jongen die geweld gebruikt en boos op jou is omdat je met een jongen naar bed gaat terwijl het uit is. Die ga je toch geen tweede kans geven
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp was het uit omdat je vriend geweld gebruikte, en ben je toen het uit was met een jongen naar bed geweest en daar is je vriend nu boos over ondanks dat het uit was, en heb je ook toen het uit was met een jongen gezoend en vraag je je nu af of je dat je vriend moet vertellen.

Je moet het niet tegen je vriend vertellen, want je moet het weer uit maken. WTF, een jongen die geweld gebruikt en boos op jou is omdat je met een jongen naar bed gaat terwijl het uit is. Die ga je toch geen tweede kans geven
Dit inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 18:08
Verwijderd
Je ging toen het uit was met die jongen naar bed dus nee dat is geen vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 19:13
Verwijderd
a) geen vreemdgaan
b) in geval van geweld: geen relatie
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 01:13
Akhlys
Akhlys is offline
Eens met Freya. Niks aan toe te voegen verder.
Oud 06-08-2011, 02:00
nator
nator is offline
dat + het is al een keer uit gegaan....
Dat was met een rede, waarom weer terug naar je ex?

Als je twijfelt of je zal vreemdgaan ja of nee.
Dan maak het maar gelijk uit, en ga verder met de jonge waar je interesse in heb.
Maar hou er rekening mee dat je ex dan nogmaals je ex word...

Dan heb je al 2 redenen waarom je geen relatie met die 'ex'e moet aangaan.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2011, 08:15
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
"you were on a break!"

Met citaat reageren
Oud 09-08-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Je ging toen het uit was met die jongen naar bed dus nee dat is geen vreemdgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten