Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.weer.nl/nl/home/weer/were...c_pi4%5Bp%5D=1
Ik ga voor deze Minke ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar prima ![]() Gaan we op donderdag gewoon lekker spelletjes doen in de tent ![]() En vrijdag op zaterdag natuurlijk Zer00s Heroes! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik noem deze post: Makelaars zijn rare mensen.
Jongens jongens wat een dag, ik ben helemaal doodop. Van hot naar her gelopen in Den Haag, bussen en trams genomen en in de sjezende autootjes van geflipte makelaars gezeten. Veel appartementen gezien en veel vielen tegen, te veel 't zolderkamertjes idee. Een was er wel echt leuk, vooral qua ligging, maar stiekem vond ik die ook wat krap. En een appartement, die op internet een van mn favoriete was, konden we niet in omdat de huidige bewoner het slot had laten vervangen. ![]() Wat wel heel fijn was is ik nu een veel beter idee van waar het leuk is en waar niet en dat het netegezellig was met m'n broer. ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-08-2011 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ze hebben vandaag de naastgelegen woonunits verwijderd om ruimte te maken tussen het complex en het naastgelegen pand. Ik ben nu officieel een hoekwoning op 3 hoog
![]() Maar goed, hele ochtend dus gestommel en gebonk om die wooncontainers weg te halen en de galerij te verplaatsen. Ik trok me er niet zoveel van aan, dus ik doe om half drie maar eens de deur open omdat ik naar mijn werk moest, was de galerijvloer (metalen rooster) voor mijn deur gewoon weg! Eén stap naar buiten en ik zou een verdieping omlaag flikkeren. Ik kon mijn huis dus niet meer uit...Gelukkig was er nog een bouwvakkerdude, één verdieping lager": Ik: "EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH." ![]() Hij zo: "HUH. Heb je ons niet horen kloppen om te kijken of je thuis was?" Ik: "Ja eh, jullie bonken de hele tijd al met hamers enzo, hoe moet ik nou weten dat jullie mij wilden hebben ![]() Hij: " ![]() Ik: "JA" Andere bouwvakker: "Gewoon springen!" Ik: " ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die dude pakte vervolgens ff een ladder en zette die tegen mijn box aan, daarmee kon ik naar de verdieping onder mij ![]() ![]() Bij thuiskomst zat de galerijvloer weer op zn plek dus kon ik mijn huis weer in, maar wtf ![]() Ter illustratie, zo ziet het er dus uit: Laatst gewijzigd op 09-08-2011 om 20:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: het ene volgt niet bepaalt uit het andere maar ik ben te moe om het kloppend te maken, kthnxbye. Laatst gewijzigd op 09-08-2011 om 21:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zie mijn vriendje al een week niet en dat moet nog minstens 2,5 week zo, en mijn huisgenootje zie ik ook 2,5 week niet! Maar gelukkig komt mijn andere huisgenootje zo even langs. En ik heb het idee dat ze me donderdag ontbijt op bed wil brengen, omdat ze steeds vraagt of ik wel echt thuis ben die ochtend. <3
En ik zie mijn moeder maandag weer! |
![]() |
|
|