Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maarrr: een topic maken voor 1 liedje, omdat je die nogal raar vind, is niet de bedoeling. Er is namelijk geen 'discussiewaarde'. Misschien dat anderen meer voorbeelden weten van 'gestoorde' rappers/teksten of meningen hebben over aggresieve teksten in rap. Zo niet, dan gaat hier een slotje op.
|
Verwijderd
|
Ik zal allicht de laatste zijn die een stijl als rap zal verdedigen, maar wat is nu eigenlijk zo gestoord aan bovenstaande?
Die teksten lijken misschien wel nergens op te slaan, maar misschien begrijpen wij als luisteraar gewoon de clew niet? Lijkt mij in ieder geval gewoon artistieke expressie. Als je het niet leuk vindt, luister je toch gewoon naar een andere act. Keuze genoeg. En als je het wel leuk vind, des te beter. Toch? |
![]() |
|
Verwijderd
|
clew? Bedoel je clou?
Iig, ik heb het bovenstaande nog niet geluisterd, maar er is een zekere artistieke vrijheid die mensen zich kunnen veroorloven in muziek. Zo zijn er ook neonazi-bands en van die toestanden. Ik kan me er niet zo druk om maken, ik luister er dan gewoon niet naar als ik het niet wil horen. |
![]() |
|
Vind dat rap nummer wel meevallen…het klinkt allen echt bagger
Voor schokkende teksten moet je bij de death metal zijn: The child ripped to shreads Drinking its excretions Zombification ejaculation over mutilation On the Mothers body hacked into pieces gezellig
|
Verwijderd
|
srsly, IEDER hiphop nummer is in mijn ogen het zelfde
durr dee derr ik ben zo badass, ik ben extreem geweldadig en vrouwen hangen aan mijn enkels dont get me wrong, die dude van cannibal corpse is ook een mafklapper maar dit is echt evenredig maf... geef mij maar steve vai ofzo, dank u |
![]() |
|
![]() |
mensen gaan gelijk haten op rap enzoo maar dit kun je gwn geen hip-hop noeme en er zijn inderdaad wel ergere tekstenhttp://www.youtube.com/watch?v=26cetzZyESw
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Not even to mention Harsh EBM/Helectro
![]() http://www.youtube.com/watch?v=mqgfP4XL_JU Disappear, follow your steps towards the end disappear, behind all your flesh games and your flesh´s calling on when you are mad and enraged is your flesh calling me? Calling to die! |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.youtube.com/watch?v=JkCxKu3r6Ms
There's blood in the sun There's blood in the sun But I'm not afraid I cut myself with Heaven's blade Inside the wound I found my wings And walked away from this human skin I asked the earth to open up the sky To get inside and live with me for life I stand before the sun Rise up and see the shape of things to come It's all the same ![]() |
![]() |
|
![]() |
Veel gejatte teksten van pro kane keezy die nigger van de straatte
![]() maar het klinkt wel lekker man die teksten als het uit kane keezy's videos zat en wat langer gemaakt zouden hebbe True Lyrics; "Ik hoor ze poep praten maar ze kunnen me niks maken, twin M.O.B ben een baas in de straatte" Kane Keezy "Waarom denk je anders dat je chicky je verlaat, ik ben die nigger van de block waar jullie pussys over praatte" Kane Keezy "Stop met haten, en regel je zaken. en zit je vast nigger wees een man aan je daden" Kane Keezy |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht? Gatara | 156 | 09-10-2007 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 |