![]() |
|
Verwijderd
|
He,
Ik heb soms een rare bult op mijn buik. Hij is ong zo groot als een kleine peer, maar het doet geen pijn ofzo.Ik weet niet wanneer hij er zit, maar het is niet iedere dag. Als ik hem zie, is het onder de douche. Beetje lastig uit te leggen waar hij zit, maar: Sommige mensen hebben blokjes, en daar bovenaan zitten dan altijd 2 schuine. Het zit ong op de rechterschuine. het ziet er ong zo uit: http://imageshack.us/photo/my-images/89/buikh.jpg/ Maar dan zonder litteken, veel platter, meer naar boven, en uitgerekter. Wie weet wat dit is? Als ik het indruk veert het terug. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel dat het wel zou weren, even tussendoor, hoe kan dat? Ik ga er dan maar even mee langs een dokter, bedankt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je zelf het idee dat het bv vaker net na het eten is? Of is het echt volledig willekeurig en heb je de ene keer net gegeten en de andere keer niet? Of bijvoorbeeld net na het sporten of juist net na rust? Mocht je je zoiets kunnen bedenken, dan zeker aan je huisarts vertellen, dan kan hij mogelijk in een bepaalde richting denken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
uitgeluld (zo moet het heten als het klaar is...) Verwijderd | 4 | 05-12-2003 13:55 |