Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2011, 17:54
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Hey mensen, mij is paar weken terug aangeraden om met biergist tabletten te beginnen vanwege me puisten.. Alleen ik merk eigelijk geen verschil alleen dat ze groter/roder worden lol en ik ze nu al 3-4 weken slik elke dag 9 pillen?

Als ze zouden werken, had ik nu al verandering moeten zien dan of moet ik nog afwachten..? Ik wil namelijk zo snel mogelijk van me puisten af omdat ik zo niet gezien wil worden met knalrode puisten op me gezicht xd Clearasil werkte wel, maar dat is rotzooi en bagger voor je huid

help aub
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 18:23
Em.
Em. is offline
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik betwijfel of het verstandig is zomaar negen pillen per dag van iets te slikken? Of is het heel onschuldig oid?

In ieder geval, als je er echt vanaf wilt, zou ik een bezoekje aan je huisarts brengen. Die kan er waarschijnlijk meer mee, en weet waarschijnlijk ook beter wat werkt of wat je beter niet kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 18:27
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Ik heb net weer lopen lezen wat zou kunnen helpen tegen puisten.. en ben bij Tea Tree Face Wash gekomen, iemand ervaringen mee?

en em ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar 9 pillen, dat staat aangegeven op de verpakking
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 18:32
Verwijderd
Als er echt staat aangegeven dat je 9 pillen per dag moét slikken dan zal het wel goed zijn, maar ik vraag me af of het niet ook allemaal rotzooi is. Er moet in ieder geval op de verpakking/in de bijsluiter staan wanneer je veranderingen moet merken.

Als het niet werkt dan lijkt het mij ook het beste om eens naar de huisarts te gaan. Die kan je misschien wél wat geven wat werkt voor puistjes.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 08:16
Pluis
Pluis is offline
biergistpillen worden inderdaad wel eens gebruikt bij puisjes. Soms helpt het, soms helpt het niet. Bij jou dus helaas niet. Tijd dus om wat anders te proberen!
Oud 13-08-2011, 14:47
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Alweer ik heb misschien het probleem gevonden voor me puisten, verhoogde eiwitinname voor spierafbraak tegen te gaan en sneller te groeien, dus ik heb dat wat eiwitten weg gedaan. ik zie wel het hoe afloopt
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 22:17
Verwijderd
Zuivel is vaak de oorzaak van puisten
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 22:49
mandy441
mandy441 is offline
Als je je gezicht gwn eljke dag reinigt en met een anti onzuiverheden olie over heen gaat! Kommen der geen nieuwe bij en gaan de oude weg
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 22:18
Oliebeer
Oliebeer is offline
Clearasil moet je sowieso niet gebruiken, dat is extreem slecht voor je huid. Zelf gebruik ik een middeltje van Roc Dermatologic, Purif-Ac. Dit werkt bij mij super, en is zeker aan te raden. Die biergistpillen werken bij jou duidelijk niet, en dan moet je er dus mee ophouden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 10:05
Bird.
Bird. is offline
Mmh ga naar de huisarts anders?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 23:44
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
De allerbeste oplossing is om naar de dermatoloog te gaan!
Hiervoor moet je eerst naar de huisarts die je overigens ook kan behandelen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 08:25
Naughty Clown
Naughty Clown is offline
Ik ben al sinds me laatste post en sinds ik gestopt met wat dat Whey (Snelle Eiwitten) totaal geen last meer van puisten.. *Klopt Af*

Ben benieuwd hoe lang ik het kan volhouden.. Ik slik nog steeds elke dag biergist dus hopelijk werkt het...
Het is een aanrader dus lette op de eiwitten die je eet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten