Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2011, 15:46
Miss don't know
Miss don't know is offline
Ik ben al een lange tijd bang voor dingen die op het eerste gezicht klein lijken maar eigenlijk gigantisch groot zijn. Bijv. ik had eens een keer een wind molenwiek (van zo'n grote witte paal) op een parkeerplaats gezien en het was zo gigantisch ik had het veel kleiner voor gesteld. En ik kreeg meteen een heel angstig gevoel en ik wou er ook niet dichter bij komen omdat ik bang was dat dat ding nog groter zou worden.
Ik ben ook bang voor grote gebouwen en wil ook niet dichterbij komen omdat het dan steeds groter wordt.
Weet iemand of dit een fobie is? zo ja weetje ook hoe het heet?
en ben jij ook zo iemand of ken je zo'n iemand die dit ook heeft?

Groetjes Miss don't know
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2011, 19:15
bubbles94
bubbles94 is offline
hmmm, misschien handig om dr is met iemand over te praten?
denk wel dat het een fobie is, net zoiets als hoogtevrees zullen we maar zeggen,...
volgens mij zijn er ook wel instanties die je daar vanaf kunnen helpen...misschien kan je daar wat over googelen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 23:28
MrOizo
MrOizo is offline
Ik weet het niet hoor, ik roep maar wat, misschien is het volgende van mij wel een brainfart: misschien zou je eens 'bergmeditatie' kunnen proberen, ik weet niet of er zomaar info over te vinden is, maar simpel gezegd gaat het erom jezelf voorstellen dat jij een hele grote berg bent, die stevig en vast verbonden staat met de aarde en die 'weer en wind' meemaakt maar wel blijft staan.
Oud 13-08-2011, 00:38
Thomas.
Thomas. is offline
Ben je ook bang voor je vinger als je die dicht bij je oog houd? Of is dat wel vertrouwd?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 06:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Moet je voorstellen wat een degelijke fobie voor impact zou hebben op je seksleven.. Maar dit klinkt best wel vervelend, ik zou gewoon je huisarts vragen of die iets weet waar je mee geholpen kan worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten