Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 15:05
Verwijderd
mijn eerste keer moet nog komen, maar ik ben benieuwd hoe andere mensen hun ''eeste'' keer vonden, hoe oud ze toen waren en of het met hun vaste vriend was of gewoon met iemand die je wel leuk vondt?ik ben wel benieuwd hoe mijn eerste keer zal zijn...maar kan me niet echt een voorstelling maken.en deed het erg pijn?en hoe ging het voorspel en alles eromheen?heb je mij wat te vertellen...praat maar raak!!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:10
Verwijderd
moet ik geloof ik nog meemaken....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:25
Verwijderd
geloof je of weet je het zeker???en hoe stel jij je de eerste keer dan voor???en heb je wel een vriend???volgens mij wel want je bent een stefanlover
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef:
geloof je of weet je het zeker???en hoe stel jij je de eerste keer dan voor???en heb je wel een vriend???volgens mij wel want je bent een stefanlover

zoals 'k al zei, 'k moet het geloof ik nog meemaken.... eerste keer word nacht van me dromen. het doet geen pijn, en 't is heel lekker. ik heb een vriend (zeg ik maar nix meer over anders worden onze medeforummers gek )
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:04
LM
LM is offline
Ging prima bij der... Ze had geen pijn ofzow! Was prettig dus
Oud 06-08-2002, 16:18
Somebody Special
Somebody Special is offline
Zéér pijnlijk en dus ook niet leuk. Tis 17 juli gebeurd, gaat nu stukke beter
Oud 06-08-2002, 16:49
ashley17
ashley17 is offline
mijn eerste 4keren waren ZEER pijnlijk, het is zon pijn die je niet kunt beschrijven, ik moest er zelfs van wenen en ik ween niet snel, maar de 5keer hoe raar het ook klinkt deed helemaal geen pijn meer dus nu ben ik heel happy en kan ik er ook van genieten en nu voelt mijn vriend zich niet meer schuldig!
de eerste keer was eind juni!
ik hoop dat je eerste keer heel tof wordt maar doe het niet met de eerste de beste, doe het met iemand van wie je houd!

veel succes

knuffels ashley
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:04
Thutshui
Thutshui is offline
Het liep een beetje de soep in.

Ik had er een 'speciale' avond van gemaakt, want dat wilde ik graag, het is niet zomaar iets...

Dus kaarsjes, muziekje, wierook...Sfeer dus

Alles ging perfect enzo tot het moment, haha, toen begaf 'ie et, godverdomme wat was ik pissed hahaha

(Oke, ik kan d'r nu wel om lachen hoor nu lukt het wel)

Ik denk dat het aan de spanning lag: "Ojee, dit is gewoon DE EERSTE KEER!!!" hehe

Een paar dagen later hebben we et op een iets minder romantische wijze (badkamervloer) overgedaan en toen ging het prima!

Oud 06-08-2002, 17:12
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Thutshui schreef:
Het liep een beetje de soep in.

Ik had er een 'speciale' avond van gemaakt, want dat wilde ik graag, het is niet zomaar iets...

Dus kaarsjes, muziekje, wierook...Sfeer dus

Alles ging perfect enzo tot het moment, haha, toen begaf 'ie et, godverdomme wat was ik pissed hahaha

(Oke, ik kan d'r nu wel om lachen hoor nu lukt het wel)

Ik denk dat het aan de spanning lag: "Ojee, dit is gewoon DE EERSTE KEER!!!" hehe

Een paar dagen later hebben we et op een iets minder romantische wijze (badkamervloer) overgedaan en toen ging het prima!

respect
Oud 06-08-2002, 17:46
mathfreak
mathfreak is offline
Hier zijn al meerdere topics over, zie bijvoorbeeld http://forum.scholieren.com/showthre...ht=eerste+keer
Oud 06-08-2002, 18:19
shanli
shanli is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
moet ik geloof ik nog meemaken....
Oud 06-08-2002, 18:25
Desp
Desp is offline
Was met mijn vriend, toen ik.. 17 was. Van te voren al heel vaak geprobeerd, maar lukte gewoon echt niet. Vervolgens na veel gekloot, ging het ineens goed, wel pijnlijk, maar niet me zo moeilijk. Na ongeveer een half jaar (waarin we, laten we zeggen, elke week ong. twee keer sex hadden) ging het beter...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:27
muckymouse
muckymouse is offline
15 juni gebeurde t,

we waren uit geweest ik was beetje dronken, en tja, nou toen gebeurde t bij mij thuis, en ondanks de pijn dee t verotte pijn, maar dat liet ik maar niet merken want dat vond ik weer zo sneu

maargoed de eerste keer was nou niet zo van jeej, nu is t beter
woei al bijna 4 maanden verkering
Oud 06-08-2002, 18:30
metalgirl
metalgirl is offline
Deed pijn
Maar hij was lief voor me
Oud 06-08-2002, 18:35
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
a new noise schreef:

respect

???
Oud 06-08-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Thutshui schreef:

???

respect zegt die ali g.... doet samen met shaggy een clip...

jij had het over badkamervloer....

shaggy-it wasn't me :

Honey came in and she caught me red-handed
Creeping with the girl next door
Picture this we were both butt-naked
Banging on the bathroom floor
How could I forget
That I had given her an extra key
All this time she was standing there
She never took her eyes off me

jaja das nog eens doordacht he
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:16
Mollusc
Mollusc is offline
Ik was zestien toen ik voor het eerst met m'n vriend naar bed ging. Hij was ongelofelijk lief en teder en voorzichtig, en het deed absoluut geen pijn bij, het was alleen onwijs overweldigend om al die liefde eindelijk eens écht tot een uiting te laten komen (zo voelde het voor mij). Tijdens de 'vrijpartij' bleven we heel relaxed, zo nu en dan een grapje tussendoor, of ik vroeg hem me te beschrijven hoe het allemaal voelde. Ik had echt het gevoel dat we één waren, en de keren daarna werden eigenlijk alleen maar beter; we wisten van elkaar wat we lekker vonden, we voelden ons meer bij elkaar op ons gemak, we durfden meer aan elkaar te vragen (bijvoorbeeld of ik hem wilde pijpen, etc) en we werden steeds closer, ook gewoon in het dagelijks leven.

Ik ben ontzettend blij dat mijn eerste keer zo speciaal was. Ik denk ook dat het erg belangrijk is dat iedereen écht moet wachten op iemand met wie hij/zij echt naar bed wil, hoe oud je ook bent. Die persoon komt uiteindelijk wel, en ik beloof het je, het is het wachten waard!!
Oud 06-08-2002, 20:03
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

shaggy-it wasn't me :

How could I forget

LOL
ik bedoelde gewoon eerlijk verhaaltje
Oud 06-08-2002, 20:07
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

shaggy-it wasn't me :

How could I forget

Aaaaaaaah zo had ik het nog niet bekeken

Wat een filosofie
Oud 06-08-2002, 20:56
Verwijderd
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties...en ik wil ook dat mijn eerste keer heel speciaal en romantisch is en niet met zomaar iemand.ik denk dat sex(en zeker de eerste keer)iets heel speciaals is en echt uit liefde gedaan moet worden en niet alleen omdat je wil weten hoe het is.hoelang duurde de eerste keer???was het echt heel uitgebreid met alles erop en eraan of was het snel, snel alleen maar om te voelen hoe het was om ''het'' te doen?vinden jullie het ook belangrijk om bij de sex echt klaar te komen of hebben jullie genoeg aan alles er omheen, de liefde die je elkaar geeft en het ''een'' zijn met je partner????
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:00
LM
LM is offline
Citaat:
ellen1986 schreef:
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties...en ik wil ook dat mijn eerste keer heel speciaal en romantisch is en niet met zomaar iemand.ik denk dat sex(en zeker de eerste keer)iets heel speciaals is en echt uit liefde gedaan moet worden en niet alleen omdat je wil weten hoe het is.hoelang duurde de eerste keer???was het echt heel uitgebreid met alles erop en eraan of was het snel, snel alleen maar om te voelen hoe het was om ''het'' te doen?vinden jullie het ook belangrijk om bij de sex echt klaar te komen of hebben jullie genoeg aan alles er omheen, de liefde die je elkaar geeft en het ''een'' zijn met je partner????
Ik zou jou niej willen hebben
Volgens mij gaat het je heel erg tegen vallen

Duurde ongeveer uurtje (Veel voorspel)
Oud 07-08-2002, 00:02
Unexplained
Unexplained is offline
Ik was 18, en het was gewoon rustig bij mij thuis.

Het ging allemaal wat minder soepel dan gehoopt, maar oefening baart kunst
Oud 07-08-2002, 00:37
Verwijderd
Is, afgezien van één meisje waarvan ik zeker wist dat ik er geen spijt van zou krijgen, gelukkig nog niet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 09:01
Verwijderd
Citaat:
LoveMaster schreef:
Ik zou jou niej willen hebben
Volgens mij gaat het je heel erg tegen vallen

Duurde ongeveer uurtje (Veel voorspel)
en waarom zou het mij dan wel gaan tegenvallen???omdat ik vindt dat het niet alleen om de fun gaat???zo iemand als jij zou ik ook helemaal niet willen, want als ik je reactie zo hoor is het jou alleen maar te doen om de sex...en leg eens uit waarom je mij dan wel niet zou willen???je kent me niet eens en je oordeelt duzzz alleen maar over mij om wat ik schrijf!!!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Mollusc schreef:
Ik was zestien toen ik voor het eerst met m'n vriend naar bed ging. Hij was ongelofelijk lief en teder en voorzichtig, en het deed absoluut geen pijn bij, het was alleen onwijs overweldigend om al die liefde eindelijk eens écht tot een uiting te laten komen (zo voelde het voor mij). Tijdens de 'vrijpartij' bleven we heel relaxed, zo nu en dan een grapje tussendoor, of ik vroeg hem me te beschrijven hoe het allemaal voelde. Ik had echt het gevoel dat we één waren, en de keren daarna werden eigenlijk alleen maar beter; we wisten van elkaar wat we lekker vonden, we voelden ons meer bij elkaar op ons gemak, we durfden meer aan elkaar te vragen (bijvoorbeeld of ik hem wilde pijpen, etc) en we werden steeds closer, ook gewoon in het dagelijks leven.

Ik ben ontzettend blij dat mijn eerste keer zo speciaal was. Ik denk ook dat het erg belangrijk is dat iedereen écht moet wachten op iemand met wie hij/zij echt naar bed wil, hoe oud je ook bent. Die persoon komt uiteindelijk wel, en ik beloof het je, het is het wachten waard!!
aan jou reactie heb ik tenminste wat!!!en ik denk ook dat je het niet moet haasten, het komt vanzelf...je komt vanzelf de ''perfecte'' persoon tegen.en dan gaat dat denk ik allemaal vanzelf.en als ik het zo hoor heb jij een goede relatie, want jullie kunnen tegen elkaar zeggen wat je wel en niet wil en wat je lekker vindt...en ik denk dat er veel mensen zijn die een relatie hebben waarin dat niet kan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:09
Tenischa
Tenischa is offline
my fist time was not wanted...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
NickName23 schreef:
my fist time was not wanted...
hoe oud was je dan toen je het voor het eerst deed?en hoezo was het niet gewild???
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Behalve de vreselijke pijn was het enorm gezellig, hij had echt z'n best gedaan om het helemaal naar m'n zin te maken, en ik schiet nog altijd goed op met die ex..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 19:10
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nou...mijn eerste keer was onverwachts, maar toch ook weer niet. De keren dat we bij hem een beetje lagen te vrijen, dacht ik steeds zo van: o, dalijk gaat t gebeuren!! wat dus niet zo was, want het gebeurde lekker in mijn eigen bedje.Dus toch wel onverwachts en niet pijnlijk.Maar wel leuk.
Oud 07-08-2002, 22:22
Rioto
eerste keer moet nog komen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 00:36
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Oud 08-08-2002, 00:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
eerste keer was best raar..... achteraf zeker niet gewild met die persoon.... best jammer
Oud 08-08-2002, 18:07
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ik was 14, was mijn vaste vriend, heb er 3,5 jaar mee gehad. het was wel pijnlijk want ik was nogal zenuwachtig. het voorspel bestond uit een beetje knuffelen en zoenen. mhaw, de keren daarna waren ook nog wel pijnlijk. ik ben pas na 10 keer ontspannerer gworden en was het ook prettiger...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:54
nienie
nienie is offline
ik was 16, en het was met mijn vaste vriend (ook huidige vriend).
het was heel erg fijn om me zo te kunnen binden met hem, om op die manier m'n liefde te laten zien. we hadden de maanden ervoor de seks ook langzaamaan opgebouwd, elk weekend gingen we een stapje verder, probeerden we iets meer uit, en leerden zo ook elkaars lichaam goed kennen. na een mislukte eerste keer (ivm geklooi met condoom) hebben we ook geleerd heel open te praten en te lachen over seks. dat alles heeft ertoe geleid dat de echte eerste keer heel fijn was, ik voelde me compleet op m'n gemak, ik had geen pijn, het was alleen maar heerlijk. het voorspel bestond zo ongeveer uit alle eerdere gemaakte stappen: knuffelen, droogneuken, kleren een voor een uittrekken, met de hand bevredigen...
het ging natuurlijk nog wel een beetje onhandig, maar dat is logisch. intussen is de seks echt perfect geworden en we proberen nog steeds veel nieuwe dingen uit.
en nog over je laatste vraag: ik vind het niet echt belangrijk om klaar te komen, ik vind de seks zelf al lekker genoeg.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:09
Mystique
Mystique is offline
Mijn eerste keer was toen ik 16 was en ik had toen een vriend. Eigenlijk was het totaal niet hoe ik wilde dat het zou zijn. Romantiek was ver te zoeken, weinig voorspel en veel pijn.
Nu niet bang worden dat jouw eerste keer ook zo wordt. Je maakt het zelf goed en ik durfde toen niet echt te zeggen wat ik wilde. Toch heb ik er niet echt spijt van hoor.
Nu heb ik een andere vaste vriend en met hem geniet ik echt volop van de seks. Maar zoals nienie dus haar eerste keer had had ik ook wel gewild maar was toch nooit gelukt omdat ik en die jongen totaal niet klikte.
Oud 10-08-2002, 15:24
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
mijn eerste keer deed juist helemaal geen pijn

maar wel toen hij me gelijk erna dumpte
Oud 10-08-2002, 18:38
Hukkie
Hukkie is offline
Het was echt zo van "nou, zullen we dan maar...?" Ik had het de hele dag al wel zien aankomen, maar ik was niet zenuwachtig ofzo omdat ik me bij die persoon gewoon heel vertrouwd voelde. Desondanks had ik helse pijn (en hij kwam niet eens klaar! ...*zucht*.....), maar gelukkig nam de pijn af naar mate we het vaker deden.
Oud 11-08-2002, 04:56
Snaak
Snaak is offline
ik vond 't beswel eng, bang om der pijn te doen enzow....

maar uiteindelijk ging 't wat stuntelig, maar zonder schade zou 't zo over willen doen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:44
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Ik vond het ook vet eng en het deed ook vet pijn maar m'n vriend was gelukkig heel erg lief voor me....
Oud 14-08-2002, 00:03
Rikku
Rikku is offline
Ahh nou ik was 14 *aiai jong he* toen ik het voor het eerst deed.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een heel klein beetje spijt van heb.. Het was met mijn eerste vriend met wie k 1.5 jaar heb gehad en hij was een paar jaar ouder dan mij (18) en het deed helemaal geen pijn en het was wel fijn enzow.. maar echt superspeciaal was de eerste keer niet.. de keren daarna waren wel speciaal..

Met mijn vriendje nu lijkt het veel specialer, maar misschien lijkt dat zo omdat ik gewoon niet meer van mijn exvriend hou k heb nu 6 maanden met hem en ben nog steeds heel verliefd en hij was maagd.. dus ik heb hem ontmaagd hehe , maar toch jammer dat het niet voor ons allebei de eerste keer was..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:10
dreadje
dreadje is offline
Ik was net 16 en het was met m'n vriend (waar ik nu nog steeds mee heb) het was wel een klein beetje pijnlijk en daarna voelde ik het ook nog wel, maar het was absoluut niet dat ik lag te creperen en nu heb ik helemaal nergens meer last van
Oud 14-08-2002, 12:14
Starrie
Starrie is offline
eerste keer was mooi! Vergeet ik nooit meer. Nu gaat het natuurlijk beter maar het was echt heel lief. Deed geen pijn ofzo. Ik was net 15.
Oud 14-08-2002, 13:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik was 18,5, het was niet bijzonder romantisch, wel een prima moment en totaal geen spijt, twas met mn toen vaste vriendin. En nee ik vind het niet belangrijk om klaar te komen, kweet dat ik wel een lastig klantje ben en geniet meer dan voldoende van alles eromheen.

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik was best jong, maar ik heb er zeker geen spijt van gehad. Het ging nou niet echt helemaal geweldig, het deed nl. heel erg pijn.( pas na de 3e keer lukte het ) maar hij was echt heel erg lief , dus ik heb er alleen maar goede herinneringen aan, en ook aan de keren daarna ( die wel een stuk beter gingen )
Oud 14-08-2002, 17:13
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:
mijn eerste keer deed juist helemaal geen pijn

maar wel toen hij me gelijk erna dumpte
*killllll*
Oud 14-08-2002, 18:35
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Oud 14-08-2002, 21:31
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
was wel ok, niet anders dan de andere keren, behalve dan dat het de eerste keer was
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 14:50
Marilyn
Marilyn is offline
Fiasco.... ...maarjaaaaaaaa....heb ook vele heerlijke keren gehad! Geen pijn!

Regels voor berichten