![]() |
|
![]() |
mijn eerste 4keren waren ZEER pijnlijk, het is zon pijn die je niet kunt beschrijven, ik moest er zelfs van wenen en ik ween niet snel, maar de 5keer hoe raar het ook klinkt deed helemaal geen pijn meer dus nu ben ik heel happy en kan ik er ook van genieten en nu voelt mijn vriend zich niet meer schuldig!
de eerste keer was eind juni! ik hoop dat je eerste keer heel tof wordt maar doe het niet met de eerste de beste, doe het met iemand van wie je houd! veel succes knuffels ashley |
![]() |
|
Het liep een beetje de soep in.
Ik had er een 'speciale' avond van gemaakt, want dat wilde ik graag, het is niet zomaar iets... Dus kaarsjes, muziekje, wierook...Sfeer dus ![]() Alles ging perfect enzo tot het moment, haha, toen begaf 'ie et, godverdomme wat was ik pissed hahaha ![]() (Oke, ik kan d'r nu wel om lachen hoor nu lukt het wel) Ik denk dat het aan de spanning lag: "Ojee, dit is gewoon DE EERSTE KEER!!!" hehe Een paar dagen later hebben we et op een iets minder romantische wijze (badkamervloer) overgedaan en toen ging het prima! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Hier zijn al meerdere topics over, zie bijvoorbeeld http://forum.scholieren.com/showthre...ht=eerste+keer
|
![]() |
Was met mijn vriend, toen ik.. 17 was. Van te voren al heel vaak geprobeerd, maar lukte gewoon echt niet. Vervolgens na veel gekloot, ging het ineens goed, wel pijnlijk, maar niet me zo moeilijk. Na ongeveer een half jaar (waarin we, laten we zeggen, elke week ong. twee keer sex hadden) ging het beter...
|
![]() |
|
15 juni gebeurde t,
we waren uit geweest ik was beetje dronken, en tja, nou toen gebeurde t bij mij thuis, en ondanks de pijn dee t verotte pijn, maar dat liet ik maar niet merken want dat vond ik weer zo sneu ![]() maargoed de eerste keer was nou niet zo van jeej, nu is t beter woei al bijna 4 maanden verkering ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
respect zegt die ali g.... doet samen met shaggy een clip... jij had het over badkamervloer.... shaggy-it wasn't me : Honey came in and she caught me red-handed Creeping with the girl next door Picture this we were both butt-naked Banging on the bathroom floor How could I forget That I had given her an extra key All this time she was standing there She never took her eyes off me jaja das nog eens doordacht he ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was zestien toen ik voor het eerst met m'n vriend naar bed ging. Hij was ongelofelijk lief en teder en voorzichtig, en het deed absoluut geen pijn bij, het was alleen onwijs overweldigend om al die liefde eindelijk eens écht tot een uiting te laten komen (zo voelde het voor mij). Tijdens de 'vrijpartij' bleven we heel relaxed, zo nu en dan een grapje tussendoor, of ik vroeg hem me te beschrijven hoe het allemaal voelde. Ik had echt het gevoel dat we één waren, en de keren daarna werden eigenlijk alleen maar beter; we wisten van elkaar wat we lekker vonden, we voelden ons meer bij elkaar op ons gemak, we durfden meer aan elkaar te vragen (bijvoorbeeld of ik hem wilde pijpen, etc) en we werden steeds closer, ook gewoon in het dagelijks leven.
Ik ben ontzettend blij dat mijn eerste keer zo speciaal was. Ik denk ook dat het erg belangrijk is dat iedereen écht moet wachten op iemand met wie hij/zij echt naar bed wil, hoe oud je ook bent. Die persoon komt uiteindelijk wel, en ik beloof het je, het is het wachten waard!!
||
![]() |
Citaat:
LOL ik bedoelde gewoon eerlijk verhaaltje
||
Citaat:
![]() Wat een filosofie ![]()
|
Verwijderd
|
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties...en ik wil ook dat mijn eerste keer heel speciaal en romantisch is en niet met zomaar iemand.ik denk dat sex(en zeker de eerste keer)iets heel speciaals is en echt uit liefde gedaan moet worden en niet alleen omdat je wil weten hoe het is.hoelang duurde de eerste keer???was het echt heel uitgebreid met alles erop en eraan of was het snel, snel alleen maar om te voelen hoe het was om ''het'' te doen?vinden jullie het ook belangrijk om bij de sex echt klaar te komen of hebben jullie genoeg aan alles er omheen, de liefde die je elkaar geeft en het ''een'' zijn met je partner????
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij gaat het je heel erg tegen vallen ![]() Duurde ongeveer uurtje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou...mijn eerste keer was onverwachts, maar toch ook weer niet. De keren dat we bij hem een beetje lagen te vrijen, dacht ik steeds zo van: o, dalijk gaat t gebeuren!! wat dus niet zo was, want het gebeurde lekker in mijn eigen bedje.Dus toch wel onverwachts en niet pijnlijk.Maar wel leuk.
|
ik was 14, was mijn vaste vriend, heb er 3,5 jaar mee gehad. het was wel pijnlijk want ik was nogal zenuwachtig. het voorspel bestond uit een beetje knuffelen en zoenen. mhaw, de keren daarna waren ook nog wel pijnlijk. ik ben pas na 10 keer ontspannerer gworden en was het ook prettiger...
|
![]() |
|
ik was 16, en het was met mijn vaste vriend (ook huidige vriend).
het was heel erg fijn om me zo te kunnen binden met hem, om op die manier m'n liefde te laten zien. we hadden de maanden ervoor de seks ook langzaamaan opgebouwd, elk weekend gingen we een stapje verder, probeerden we iets meer uit, en leerden zo ook elkaars lichaam goed kennen. na een mislukte eerste keer (ivm geklooi met condoom) hebben we ook geleerd heel open te praten en te lachen over seks. dat alles heeft ertoe geleid dat de echte eerste keer heel fijn was, ik voelde me compleet op m'n gemak, ik had geen pijn, het was alleen maar heerlijk. het voorspel bestond zo ongeveer uit alle eerdere gemaakte stappen: knuffelen, droogneuken, kleren een voor een uittrekken, met de hand bevredigen... het ging natuurlijk nog wel een beetje onhandig, maar dat is logisch. intussen is de seks echt perfect geworden en we proberen nog steeds veel nieuwe dingen uit. en nog over je laatste vraag: ik vind het niet echt belangrijk om klaar te komen, ik vind de seks zelf al lekker genoeg. |
![]() |
|
Mijn eerste keer was toen ik 16 was en ik had toen een vriend. Eigenlijk was het totaal niet hoe ik wilde dat het zou zijn. Romantiek was ver te zoeken, weinig voorspel en veel pijn.
Nu niet bang worden dat jouw eerste keer ook zo wordt. Je maakt het zelf goed en ik durfde toen niet echt te zeggen wat ik wilde. Toch heb ik er niet echt spijt van hoor. Nu heb ik een andere vaste vriend en met hem geniet ik echt volop van de seks. Maar zoals nienie dus haar eerste keer had had ik ook wel gewild maar was toch nooit gelukt omdat ik en die jongen totaal niet klikte.
|
Het was echt zo van "nou, zullen we dan maar...?" Ik had het de hele dag al wel zien aankomen, maar ik was niet zenuwachtig ofzo omdat ik me bij die persoon gewoon heel vertrouwd voelde. Desondanks had ik helse pijn (en hij kwam niet eens klaar! ...*zucht*.....), maar gelukkig nam de pijn af naar mate we het vaker deden.
|
Ahh nou ik was 14 *aiai jong he* toen ik het voor het eerst deed.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een heel klein beetje spijt van heb.. Het was met mijn eerste vriend met wie k 1.5 jaar heb gehad en hij was een paar jaar ouder dan mij (18) en het deed helemaal geen pijn en het was wel fijn enzow.. maar echt superspeciaal was de eerste keer niet.. de keren daarna waren wel speciaal..
Met mijn vriendje nu lijkt het veel specialer, maar misschien lijkt dat zo omdat ik gewoon niet meer van mijn exvriend hou ![]() |
![]() |
|
Ik was net 16 en het was met m'n vriend (waar ik nu nog steeds mee heb) het was wel een klein beetje pijnlijk en daarna voelde ik het ook nog wel, maar het was absoluut niet dat ik lag te creperen en nu heb ik helemaal nergens meer last van
![]()
|
Ik was 18,5, het was niet bijzonder romantisch, wel een prima moment en totaal geen spijt, twas met mn toen vaste vriendin. En nee ik vind het niet belangrijk om klaar te komen, kweet dat ik wel een lastig klantje ben en geniet meer dan voldoende van alles eromheen.
Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 13:57. |
![]() |
|
![]() |
Ik was best jong, maar ik heb er zeker geen spijt van gehad. Het ging nou niet echt helemaal geweldig, het deed nl. heel erg pijn.( pas na de 3e keer lukte het
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |