Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2011, 22:45
doneygekko
doneygekko is offline
hallo allemaal.
ik heb over vier maanden geleden iemand leren kennen die 10 jaar ouder is als mij. (ik ben meerderjarig) zij heeft een hoop meegemaakt in haar verleden. misbruik slechte relaties noem maar op. ze weet dat ik stapel op haar ben. maar zij zegt dat ze momenteel nog geen behoefte heeft aan een relatie. nu zijn we beste vrienden. ik respecteer haar keuze wel maar soms geeft ze me toch het gevoel of ze wil meer. en dan nog een heel belangrijk punt, als een vrouw van haar leeftijd zoveel respect voor haar lichaam heeft dat ze normaal alleen sex zal hebben in een relatie en toch met mij sex heeft gehad dan heb ik daar mijn gedacht van. ze heeft ook problemen met sommige dingen te geloven wat ik zeg terwijl ik die dingen allemaal meen. ik ben van het gedacht dat als je iemand echt graag ziet dat je daar dan alles voor over hebt. en als ik iets met iemand begin. eender wie het dan ook is dan is het mijn bedoeling om met die persoon oud te worden en ik zal daar dan ook alles aan doen om dat waar te maken. ik weet dat je dat nooit weet. maar zal toch enorm mijn best doen. ik zie haar op regelmatige basis zij houd veel oog contact met me en is veel losser als ik in de buurt ben. ik weet onrechtstreeks dat ze iets voelt voor me. nu is mijn vraag vinden jullie het waard om te wachten want persoonlijk vind ik van wel al duurt dat meer dan een jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2011, 22:18
bierkoning
bierkoning is offline
Ze gaf jezelf het antwoord toch al? Niet toe aan een relatie nu. Ja sex kan altijd gebeuren natuurlijk, maar dan hoeft het niet te betekenen dat je meteen een relatie wil of hebt!

Blijf vrienden en zet je over het verliefdheid gevoel heen, of blijf achter er aan lopen en hopen....
Oud 26-08-2011, 22:19
Verwijderd
Eens met bierkoning in deze.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 22:47
Verwijderd
Wat bierkoning zegt, maar dan zonder het vrienden blijven.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 00:05
Thomas.
Thomas. is offline
Wat de koning zegt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 07:33
hookee
hookee is offline
Wat Bartezz zegt.

Ennuh.. 10 jaar ouder? Dan mag ik toch aannemen dat je minimaal 22 bent? Doe dan eerst eens wat aan je taalgebruik, er klopt namelijk niets van. Gebruik ook af en toe eens de caps- en kommaknop.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 11:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vond dit een moeilijk verhaal om door te komen. Hoofdletters, komma's en opdelen in alinea's maakt je tekst al een stuk beter leesbaar.

Je kent dus een vrouw van 10 jaar ouder die veel bagage met zich meedraagt enzo. Als je daadwerkelijk stapel op haar bent kun je het proberen maar ze is niet toe aan een relatie, zegt ze. Als ik jou was zou ik dat denk ik duidelijk genoeg vinden en niet op haar gaan zitten wachten. Jullie worden er allebei niet jonger op.
Reageren

Regels voor berichten