![]() |
|
![]() |
De duizeligheid komt inderdaad door het te snel roken...
Ook het gelijk opstaan nadat je zittend hebt gerookt kan de oorzaak zijn. Dan komt er namelijk, door de zwaartekracht, een klein moment geen bloed bij de hersenen (heeft dus niets met het roken zelf te maken). Ik rook nu al bijna 8 jaar en heb het ook nog wel eens... Niets om je druk over te maken. |
![]() |
|
okee even een klein rekensommetje... 5,50 per 20 sigaretten... laten we zeggen dat je er 5 per dag rookt (lijkt me redelijk?)
dat is 4 dagen per 5,50, dat is 9,63 per week, dat is weer 41,71 per maand, en dat is (niet schrikken) 500,50 per jaar! (en dan rook je nog maar 5 per dag, als je blijft roken worden dat er vast wel meer per dag) dus als je nu gewoon elke week 9,63 in een potje doet, kun je aan het eind van het jaar een laptop of een 2e hands scooter of een iphone ofzo kopen... + wat natuurlijk ook mooi is: je kunt ook daten met de jongens die niet van schoorsteen-meisjes houden, je hoeft de kroeg niet uit om te roken enz enz ohja en je wordt er ook niet misselijk van...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tegen alle mensen: Bedankt voor de reacties, het duizelig worden is opgehouden maar ik zal alle wijze woorden tot me door laten dringen ![]() /thread |
![]() |
||
Citaat:
EDIT: ohnee wacht 7 per week... naja dan gaat het aantal wel omlaag natuurlijk... maar als je 7 per week rookt... dan heeft dat toch geen zin? ja het ziet er misschien stoer uit (nou nee eigenlijk niet)
|
Verwijderd
|
7 per week.. Ja de eerste maanden misschien, over een paar jaar zit je op een pakje per dag
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Duizelig na roken TheWhiteBoy | 14 | 21-01-2015 08:19 | |
Drugs & Alcohol |
Duizeligheid na sigaret loveemke | 25 | 05-09-2012 01:03 | |
Drugs & Alcohol |