![]() |
|
Hallo! Ik ben hoofdredacteur van Scholieren.com en ben op zoek naar wat input:
We gaan komend jaar samen met CASA ("Centra voor Anticonceptie, Seksualiteit en Abortus. CASA is een landelijke organisatie die hulp verleent op het gebied van geboorteregeling en seksuele gezondheidszorg.") de CASA Werkstuk Award organiseren op Scholieren.com. We willen middelbare scholieren aan het denken zetten over seksualiteit en stimuleren om een mooi verslag te schrijven. Dit jaar wordt het thema: abortus. Behalve publicatie & de eer, willen we d'r een aansprekende prijs aan verbinden. Bovendien willen we een deskundige & aansprekende jury samenstellen die de ingezonden werkstukken gaan beoordelen. Over die laatste twee zoek ik feedback: wie heeft er suggesties voor een prijs? Of het realistisch is, is een tweede, maak je daar niet te druk om. En wie heeft er goeie suggesties voor juryleden? Alvast bedankt voor het meedenken! ![]() (ik ben zelf komende week op vakantie, dus als je denkt: 'waarom reageert die lul niet?' even geduld ![]() |
![]() |
|
ik weet niet of
miss montreal/ sanne hans beroemd genoeg is maar, http://www.nu.nl/achterklap/2563899/...tus-zwaar.html zij is dus wel bij het onderwerp betrokken. maar in de jury kan je ook mensen kiezen die zowel voor als tegen abortus zijn en voor de prijs: - een meet en greet met het scholieren.com team - een waardebon van €20 - een dagje uit met de hoofd redacteur? ![]() - maak een trofee voor de winaar ![]() - een speciaal intervieuw dat op scholieren.com word gezet?
|
|