Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2011, 20:06
Verwijderd
Hey, ik ben een jongen van 15-16 jaar. Ik vind een meisje heel tof en ik ben er verliefd op. Ik ontmoette ze op kamp en het klikte goed, ik kon haar zo om mijn vinger draaien. Maar na het kamp maakte ik een grote fout: ik vertelde haar over mijn gevoelens. Dan vroeg ik om eens af te spreken, maar ze wilde natuurlijk niet, of toch niet alleen wij 2. Nu heb ik haar vergeten in de zin dat ik ook als vrienden kan leven. Maar ik zou graag haar hart terugveroveren. Ik ben van plan dit te doen binnen een maand dan is er een fuif waar zij ook naartoe gaat. Ik heb het haar enkele dagen geleden verteld op facebook dat ze zich geen zorgen moet maken, dat ze er niet mee moet inzitten en dat ik gerust kan leven als vrienden. Dan maakte ik nog een grapje over wat ik die dag had meegemaakt en ze klonk redelijk enthousiast. Is het mogelijk dat ik die fout ongedaan kan maken en haar hart terug kan veroveren op dief fuif? Ik ben van plan door van nu tot dan geen enkel contact te maken met haar, dat ze zeker weet dat ik haar vergeten ben en dan op de fuif weer wat moves te doen. En deze keer zonder een fout te maken.
Advertentie
Oud 27-08-2011, 20:08
Verwijderd
Ze wilt je niet, dus vergeet het maar. Als ze je nog zou willen dan komt ze wel van zelf.
Oud 27-08-2011, 20:14
Macrador
Macrador is offline
Je kon haar rond je vinger draaien, maar zei nee? Dus ofwel gewoon flirten ofwel zit jij ernaast.
En nu gaan zeggen dat je ok bent om als vrienden te leven en dan toch nog een move gaan doen? Dat lijkt me niet slim.
Als je zegt dat je vrienden wilt zijn en niets meer moet je ook daarna weer gaan proberen.
En nu zonder fouten? Je eerste fout was je gevoelens vertellen dus hoe ga je het op de fuif doen?
Oud 27-08-2011, 20:22
Verwijderd
Wel, moest ik die fout niet gemaakt hebben na het kamp zouden we misschien al samen zijn. Ik wil gewoon weten of het zou lukken.
Oud 27-08-2011, 20:22
sanni
sanni is offline
Bwuh heb je hier niet al eens een topic over geopend? Zei toen niet ook al iedereen dat t geen enkele kans van slagen had?
Oud 27-08-2011, 20:25
Verwijderd
Of ja niet bepaald op de fuif azen op een relatie, maar wat aantrekkingskracht creëren. En daarna wat afspraakjes doen met wat gemeenschappelijke vrienden en dan... Mijn vraag is eerder of ik die aantrekkingskracht nog kan creëren m.a.w. kan ze nog wat voor me voelen?
Oud 27-08-2011, 20:28
Macrador
Macrador is offline
Dat kan zeker, maar ook helemaal niet. Dat kunnen wij niet echt zeggen.
Oud 27-08-2011, 21:10
Em.
Em. is offline
Citaat:
Wel, moest ik die fout niet gemaakt hebben na het kamp zouden we misschien al samen zijn. Ik wil gewoon weten of het zou lukken.
Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar ze zei 'nee'. Dus ze voelde na de fuif niet voor je. Volgens mij is dat geen ingewikkelde natuurwetenschap waarbij geldt dat als je het niet gevraagd had dat ze dan misschien wel wat voor je gevoeld had, en er wel wat van gekomen was. Nee is nee. Ook als je het niet gevraagd had was het antwoord op de ongestelde vraag (huhu 'wat is rood en zweeft door de kamer?' 'een ongestelde vraag' ;d;d) gewoon nee geweest. En schijnbaar had je het op dat feest ook niet goed ingeschat en ging je ervan uit dat ze wel voor je voelde/je haar om je vinger kon winden.

Ik denk dat je de situatie m.b.t. jouw aantrekkingskracht wat te positief inschat.
Oud 27-08-2011, 22:53
Daantjer
Daantjer is offline
Ik ben het met Em. eens, "een ongestelde vraag" is eigenlijk best grappig.
Ze heeft gewoon geen interesse voor je jongen, je hebt pech.
Oud 28-08-2011, 16:15
Verwijderd
Eventjes ter verduidelijking, ze had interesse vanaf het begin van het kamp, tijdens het kamp, maar ook na het kamp tot ik met die gevoelens afkwam. Dan was het natuurlijk gedaan. En geloof me, wat ik zeg is waar.
Oud 28-08-2011, 16:41
Macrador
Macrador is offline
Dan was het gewoon niet serieus voor haar. Want als het van beide kanten zo was dan was het niet 'natuurlijk gedaan'.
Oud 28-08-2011, 18:07
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1840279

Citaat:
*aan bel rinkelt*
Ze wil je NIET gozer! /kortaf
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten