Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uh, hoe oud ben je? Dat is ook wel enigszins relevant.
Verder kun je beter naar oplossingen zoeken met je ouders (wat je leeftijd ook is) in plaats van de discussie aan te gaan of gewoon maar te gaan (tenzij je natuurlijk 18 bent..). Als je wat jonger bent kan het helpen aan te geven dat je erover nadenkt en verstandig bent en ook wel tussenoplossingen wil zoeken. Stel je bent beide 14 oid, dan kan het bijvoorbeeld helpen dat de ouders kennis maken met elkaar zodat beide weten dat het wel goed zit en hun kind op een betrouwbare plek komt. Stel je bent 16, dan kun je aanbieden dat je (nog) niet blijft slapen, als dat hun angsten zijn. |
![]() |
|
ik ben 13 jaar en zei ook
![]() ik heb het er met mijn ouders over gehad ze zeiden dat ik nog te jong ben om met de bus te rijden toen heb ik lang '"doorgedramt"om het zo te zeggen en ze zeiden uitijndelijk na een langen tyd dat ik toch mocht gaan als ik een sms zou versturen als ik er zou zijn en as ik weer terug naar huis ging dus bedant voor alles iedereen ![]() julllie hebben mij echt gered nu kan ik veilig reizen naar me schatje++(K) thxx grtz sombody |
![]() |
||
Citaat:
Goed werk, meneer! Ik hoop dat je veel plezier hebt met je vriendinnetje. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |