Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het niet zo even snel kan bewijzen, waarom moet je er dan zo nodig bewezen bij zetten? Wat een koppige mensen de laatste tijd die vragen stellen hier. Iedereen raadt het ze af, toch blijven ze doorvragen. Ik kan het op zich wel begrijpen hoor, daar niet van. Die schoothondjes zijn inderdaad niet heel interessant, maar misschien is er wel gewoon niets beters op de markt en houdt ze het veilig. Waarom ga je niet gewoon wat leuks met haar doen? Niet op een versierende manier vragen, maar gewoon of ze een keer meegaat naar x. Maar misschien ben jij wel niet interessanter, jij geeft haar ook maar graag alles. Jij denkt haar wel een goede relatie te kunnen bieden. Jij bent dus bereid om je eigen tijd op te offeren en mogelijkheden op betere alternatieven op te geven? Dat kan ze al krijgen. Als jij denkt dat zo'n schoothondje een slechte relatie biedt, waarom zou ze dan niet iets willen doen? Als jij haar nou iets biedt wat niet makkelijk te krijgen is maar wel de moeite waard is zal ze dan niet liever bij jou zijn? Begint het te dagen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is niets mis met betrouwbare mannen/jongens die zich willen binden aan een meisje/vrouw (tenminste, ik neem aan dat dit is wat de TS bedoelt), en ik snap al helemaal niet waarom zo'n jongen geen goed relatiemateriaal zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Met de ik hou van je jongens en schoothondjes bedoel ik gewoon jongens die zegmaar altijd alles doen voor hun liefje en dus vaak niet echt een eigen mening hebben....en dus maar een beetje hopeloos in de liefde zijn...dat zijn meestal de jongens die niet serieus genomen worden in relatie's
Nu ff over jullie ideen ik zal wel wachten op mijn kans dan maar...en haar gw een keer vragen om te komen chillen ofso... |
![]() |
||
Citaat:
Verder weet ik zeker dat ik niet hopeloos ben in de liefde en weet ik ook zeker dat ik wel serieus genomen wordt in mijn relatie (en eerdere relatie's). Ik snap dus niet waarom iemand niet serieus genomen zou worden als hij/zij alles over zou hebben voor zijn/haar liefde. Ik vraag me een beetje af hoe jij jezelf dan gedraagt in een relatie? Een beetje de badass gangster boy spelen in een relatie gaat hem namelijk ook niet echt worden. ![]() Gewoon chillen met een groepje mensen erbij zou ik zeker niet laten, maar om met zn 2en te gaan chillen lijkt alsnog snel op een half afspraakje wat je niet wilt hebben op het moment dat ze nog in een relatie zit (gaat je ook niet echt helpen als het eenmaal uit is enzo. ziet ze het als 'gewoon chillen' ipv als een soort afspraakje met iemand --> friendzone)
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iig ik zou gewoon wachten met je 'move'. @ hokee, het is niet aan de partner om te zorgen dat ze niet 'afgepakt' wordt door het interessant te houden. Het zou normaal horen te zijn dat überhaupt niemand een poging doet tot afpakken of intresse wekken in iemand die al bezet is. Het is echt dodelijk irritant als je als weet dat je andere jongens (in dit geval, hadden natuurlijk ook meisjes kunnen zijn) hun best doen om je partner 'af te pakken' (en als het TS zou lukken, kan hij dus ook verwachten dat ze dat bij hem zou kunnen doen). Maargoed daar komt natuurlijk wel tegenover te staan dat de partner er niet op in hoort te gaan (zoals je zelf al zei), dus daar ben ik het wel met je eens.
||
Citaat:
- Via haar achtergekomen => "ze heeft me verteld" - hun datende zijn/waren => "Error; welke van de twee is het?"[/Google translate] maar nu.. Bij optie 1: (zijn); ze is een slet, neem 'r, gooi 'r weg en koop een snor met valse neus voor 't geval ze 't ooit haar vriendje vertelt. Bij optie 2: (waren); het is uit, probeer 't eens. Kon je daar zelf ook niet opkomen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
sinds ik er achter ben dat hun datende waren of nogsteeds zijn (idontknow maar ik denk niet) Want ze waren elkaar eerst echt de hele tijd aan t krabbelen op hyves en op twitter en nu is dat ook al niet meer...dus ik denk dat ze hem beu is en dit mijn kans is... En ik kon daar zelf wel opkomen hoor maar ben benieuwd naar meningen van anderen |
![]() |
||
Citaat:
Dat ze niet meer krabbelen en niet constant bezig zijn op twitter heeft natuurlijk helemaal niks te maken met of ze nog daten of niet. Misschien sms'en ze elkaar tegenwoordig wel en kan jij er dus helemaal niks van terug zien. Ik vind dat je er te snel vanuit gaat dat ze hem niet leuk vindt (omdat jij hoopt dat dat het geval is zodat je zelf een kans maakt). Als je denkt dat je zelf wel succes zou hebben, waarom ben jij dan nu nog niet close genoeg met haar dat je niet eens weet of ze een vriendje heeft of niet?
|
Maar denk je niet dat de kans groot is dat je een verkeerde move maakt bij 'gewoon chillen'? Ik zou haar gewoon 1x duidelijk maken dat je haar wel heel erg ziet zitten, dan snapt zij ook dat als ze jou liever als vriend heeft ze dit zelf kan regelen. Maar ik heb zelf een hekel aan het 'jatten'-gedrag. X
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |