Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2011, 21:31
Justinjayce
Justinjayce is offline
Nou ik ben helemaal weg van een hele goede vriendin van mij.
Ik ken haar al 2 jaar.
En we zijn normaal gw altijd gewone vrienden geweest.
Sinds een paar maanden geleden zijn we alleen steeds beter bevriend met elkaar geraakt...
We vertrouwen elkaar ook we praten ook over dingen die we anderen niet toevertrouwen enz.
Nu denken jullie vast: "Blijf maar gewoon vrienden"....
Nou nee want de laatste tijd begint er steeds meer chemie te ontstaan tussen ons 2 en flirten we ook met elkaar...
Het enige probleem is ze heeft een vriend..
Ze is alleen wel t type dat altijd met jongens krijgt die als hondjes achter haar aanlopen...
Ik ben dus niet zon jongen...en ik denk dat ik haar wel een goede relatie kan bieden...
Dus heb ik gister min of meer een beetje laten doorscheinen dat ik dr leuk vind.
Ik zei namelijk op wat voor type vrouw ik val..(ik zei dus al haar eigenschappen)...en toen zei ze die heb ik....terwijl ze dus zat te blozen...
Dusja wat moet ik nou doen proberen haar te stelen doormiddel haar gewoon mee uit te vragen en te hopen dat ze hem voor mij verlaat??
Of moet ik gewoon mijn kans afwachten??
Ik moet er trouwens nog wel bijzetten dat die jongen echt zon ik hou van je type is en ik denk dat die relatie dus niet echt lang meer zal duren!

Nou ik ben benieuwd naar jullie meningen...
Groetjes Justin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2011, 21:38
honkballertje
honkballertje is offline
Dat hij een 'ik hou van je type' is (wat je daar ook mee mag bedoelen...) betekent niet automatisch dat die relatie niet lang meer zal duren.
Sommige meisjes vinden het gewoon leuk om een beetje te flirten met vrienden of jongens in het algemeen, terwijl ze een relatie hebben.
Gewoon wachten totdat het uitgaat totdat je bedenkt een 'move' te maken, want op dit moment kan je alleen maar jullie vriendschap verzieken.
Oud 18-08-2011, 21:42
Justinjayce
Justinjayce is offline
Citaat:
Dat hij een 'ik hou van je type' is (wat je daar ook mee mag bedoelen...) betekent niet automatisch dat die relatie niet lang meer zal duren.
Sommige meisjes vinden het gewoon leuk om een beetje te flirten met vrienden of jongens in het algemeen, terwijl ze een relatie hebben.
Gewoon wachten totdat het uitgaat totdat je bedenkt een 'move' te maken, want op dit moment kan je alleen maar jullie vriendschap verzieken.
Oke...ja matties van me zeiden tzelfde ook al...maaruhhhh kan ik haar gewoon wel mee vragen om iets leuks te doen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 21:46
Justinjayce
Justinjayce is offline
Citaat:
En btw met een ik hou van je type bedoel ik...iemand die als een hondje achter zn meisje aanloopt(youknowwhatimean) en t is bewezen dat dat even leuk is maar dat die relatie van hun niet echt serieus zal worden
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 21:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En btw met een ik hou van je type bedoel ik...iemand die als een hondje achter zn meisje aanloopt(youknowwhatimean) en t is bewezen dat dat even leuk is maar dat die relatie van hun niet echt serieus zal worden
Bewezen? Door wie?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 14:00
Justinjayce
Justinjayce is offline
Citaat:
Bewezen? Door wie?
Kijk maar rond op t internet
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 15:41
honkballertje
honkballertje is offline
Je kan iets met dr afspreken als in iets afspreken met vrienden niet als in een afspraakje ja.
Je zult toch echt op je beurt moeten wachten en zo te zien is die andere jongen eerst aan de beurt .
Oud 19-08-2011, 16:50
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:

Als je het niet zo even snel kan bewijzen, waarom moet je er dan zo nodig bewezen bij zetten?

Wat een koppige mensen de laatste tijd die vragen stellen hier. Iedereen raadt het ze af, toch blijven ze doorvragen.
Ik kan het op zich wel begrijpen hoor, daar niet van.

Die schoothondjes zijn inderdaad niet heel interessant, maar misschien is er wel gewoon niets beters op de markt en houdt ze het veilig. Waarom ga je niet gewoon wat leuks met haar doen? Niet op een versierende manier vragen, maar gewoon of ze een keer meegaat naar x.
Maar misschien ben jij wel niet interessanter, jij geeft haar ook maar graag alles. Jij denkt haar wel een goede relatie te kunnen bieden. Jij bent dus bereid om je eigen tijd op te offeren en mogelijkheden op betere alternatieven op te geven? Dat kan ze al krijgen. Als jij denkt dat zo'n schoothondje een slechte relatie biedt, waarom zou ze dan niet iets willen doen? Als jij haar nou iets biedt wat niet makkelijk te krijgen is maar wel de moeite waard is zal ze dan niet liever bij jou zijn?
Begint het te dagen?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 16:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tja, op het internet kun je ook vinden dat hobbits verantwoordelijk zijn voor 9/11. Uit jouw verhaal kan ik in elk geval niet opmaken dat de relatie van dat meisje met haar vriend slecht loopt, al zal ze de aandacht die ze krijgt van jou vast leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:

Als je het niet zo even snel kan bewijzen, waarom moet je er dan zo nodig bewezen bij zetten?

Wat een koppige mensen de laatste tijd die vragen stellen hier. Iedereen raadt het ze af, toch blijven ze doorvragen.
Ik kan het op zich wel begrijpen hoor, daar niet van.

Die schoothondjes zijn inderdaad niet heel interessant, maar misschien is er wel gewoon niets beters op de markt en houdt ze het veilig. Waarom ga je niet gewoon wat leuks met haar doen? Niet op een versierende manier vragen, maar gewoon of ze een keer meegaat naar x.
Maar misschien ben jij wel niet interessanter, jij geeft haar ook maar graag alles. Jij denkt haar wel een goede relatie te kunnen bieden. Jij bent dus bereid om je eigen tijd op te offeren en mogelijkheden op betere alternatieven op te geven? Dat kan ze al krijgen. Als jij denkt dat zo'n schoothondje een slechte relatie biedt, waarom zou ze dan niet iets willen doen? Als jij haar nou iets biedt wat niet makkelijk te krijgen is maar wel de moeite waard is zal ze dan niet liever bij jou zijn?
Begint het te dagen?
Ik vind het vreemd dat je meteen met de term "schoothondje" begint te gooien, aangezien de TS niet eens een definitie heeft gegeven van een "ik hou van je"-type..

Er is niets mis met betrouwbare mannen/jongens die zich willen binden aan een meisje/vrouw (tenminste, ik neem aan dat dit is wat de TS bedoelt), en ik snap al helemaal niet waarom zo'n jongen geen goed relatiemateriaal zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 14:59
Sebastien
Sebastien is offline
Citaat:
Er is niets mis met betrouwbare mannen/jongens die zich willen binden aan een meisje/vrouw (tenminste, ik neem aan dat dit is wat de TS bedoelt), en ik snap al helemaal niet waarom zo'n jongen geen goed relatiemateriaal zou zijn.
stem ik mee in. (maar dan natuurlijk wel andersom, dat er niks mis is met meisjes die zo zijn )
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 12:31
Justinjayce
Justinjayce is offline
Met de ik hou van je jongens en schoothondjes bedoel ik gewoon jongens die zegmaar altijd alles doen voor hun liefje en dus vaak niet echt een eigen mening hebben....en dus maar een beetje hopeloos in de liefde zijn...dat zijn meestal de jongens die niet serieus genomen worden in relatie's

Nu ff over jullie ideen ik zal wel wachten op mijn kans dan maar...en haar gw een keer vragen om te komen chillen ofso...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 19:54
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Met de ik hou van je jongens en schoothondjes bedoel ik gewoon jongens die zegmaar altijd alles doen voor hun liefje en dus vaak niet echt een eigen mening hebben....en dus maar een beetje hopeloos in de liefde zijn...dat zijn meestal de jongens die niet serieus genomen worden in relatie's

Nu ff over jullie ideen ik zal wel wachten op mijn kans dan maar...en haar gw een keer vragen om te komen chillen ofso...
Ik heb ook alles over voor mn vriendin, dat betekent niet dat ik geen eigen mening heb.
Verder weet ik zeker dat ik niet hopeloos ben in de liefde en weet ik ook zeker dat ik wel serieus genomen wordt in mijn relatie (en eerdere relatie's). Ik snap dus niet waarom iemand niet serieus genomen zou worden als hij/zij alles over zou hebben voor zijn/haar liefde.

Ik vraag me een beetje af hoe jij jezelf dan gedraagt in een relatie? Een beetje de badass gangster boy spelen in een relatie gaat hem namelijk ook niet echt worden.

Gewoon chillen met een groepje mensen erbij zou ik zeker niet laten, maar om met zn 2en te gaan chillen lijkt alsnog snel op een half afspraakje wat je niet wilt hebben op het moment dat ze nog in een relatie zit (gaat je ook niet echt helpen als het eenmaal uit is enzo. ziet ze het als 'gewoon chillen' ipv als een soort afspraakje met iemand --> friendzone)
Oud 21-08-2011, 21:26
Justinjayce
Justinjayce is offline
Citaat:
Ik heb ook alles over voor mn vriendin, dat betekent niet dat ik geen eigen mening heb.
Verder weet ik zeker dat ik niet hopeloos ben in de liefde en weet ik ook zeker dat ik wel serieus genomen wordt in mijn relatie (en eerdere relatie's). Ik snap dus niet waarom iemand niet serieus genomen zou worden als hij/zij alles over zou hebben voor zijn/haar liefde.

Ik vraag me een beetje af hoe jij jezelf dan gedraagt in een relatie? Een beetje de badass gangster boy spelen in een relatie gaat hem namelijk ook niet echt worden.

Gewoon chillen met een groepje mensen erbij zou ik zeker niet laten, maar om met zn 2en te gaan chillen lijkt alsnog snel op een half afspraakje wat je niet wilt hebben op het moment dat ze nog in een relatie zit (gaat je ook niet echt helpen als het eenmaal uit is enzo. ziet ze het als 'gewoon chillen' ipv als een soort afspraakje met iemand --> friendzone)
Owkee...nou ik gedraag me in een relatie vrij simpel...Ik heb een eigen mening..ben niet een slaafje en in feite heb ik dus genoeg zelfvertrouwen in zon relatie...mn laatste vriendin was hierdoor zwaar hopeloos zonder mij
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 00:58
Verwijderd
Ik zou zeker wachten. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand jouw vriendin afpakte? Of wel?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 07:01
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ze is alleen wel t type dat altijd met jongens krijgt die als hondjes achter haar aanlopen...
Krijgen? Of nemen? Misschien houdt ze alleen van dat soort jongens?
Citaat:
Ik zei namelijk op wat voor type vrouw ik val..(ik zei dus al haar eigenschappen)...en toen zei ze die heb ik....terwijl ze dus zat te blozen...
Nu weet ze dus wat JIJ leuk vindt, heb je haar ook jouw eigenschappen verteld? Dan kan ze die naast haar eigen verlanglijstje leggen (zie boven).
Citaat:
Ik zou zeker wachten. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand jouw vriendin afpakte? Of wel?
Da's een goed punt, leuk is het zeker niet, maar we staan elke dag bloot aan keuzes. Als "mevrouw" zich nu al inlaat met flirterijen is de relatie met het vermeende "schoothondje" misschien toch niet voldoende. Is deze wel voldoende zal ze het aanbod gewoon afwijzen. "Afpakken" kan alleen met instemming van het meisje. het is aan haar partner de taak het interessant te houden.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 08:27
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Owkee...nou ik gedraag me in een relatie vrij simpel...Ik heb een eigen mening..ben niet een slaafje en in feite heb ik dus genoeg zelfvertrouwen in zon relatie...mn laatste vriendin was hierdoor zwaar hopeloos zonder mij
Sorry, ik zie het verschil niet tussen wat je zelf beschrijft en de beschrijving van dat 'schoothondje'. Zo'n schoothondje kan (zoals we eerder al vastgesteld hadden) ook een eigen mening hebben en genoeg zelfvertrouwen hebben. Dat hij echter veel voor haar over heeft betekent niet dat hij een slaafje van haar is.

Iig ik zou gewoon wachten met je 'move'.

@ hokee, het is niet aan de partner om te zorgen dat ze niet 'afgepakt' wordt door het interessant te houden. Het zou normaal horen te zijn dat überhaupt niemand een poging doet tot afpakken of intresse wekken in iemand die al bezet is. Het is echt dodelijk irritant als je als weet dat je andere jongens (in dit geval, hadden natuurlijk ook meisjes kunnen zijn) hun best doen om je partner 'af te pakken' (en als het TS zou lukken, kan hij dus ook verwachten dat ze dat bij hem zou kunnen doen). Maargoed daar komt natuurlijk wel tegenover te staan dat de partner er niet op in hoort te gaan (zoals je zelf al zei), dus daar ben ik het wel met je eens.
Oud 30-08-2011, 17:44
Justinjayce
Justinjayce is offline
Ik heb nieuws het ik ben er laatst via haar achtergekomen dat hun datende zijn/waren...maar nu wil ze ook een keer met mij wat doen?
Any reactions
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 15:38
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik heb nieuws het ik ben er laatst via haar achtergekomen dat hun datende zijn/waren...maar nu wil ze ook een keer met mij wat doen?
Any reactions
[Google translate]
- Via haar achtergekomen => "ze heeft me verteld"
- hun datende zijn/waren => "Error; welke van de twee is het?"[/Google translate]

maar nu..
Bij optie 1: (zijn); ze is een slet, neem 'r, gooi 'r weg en koop een snor met valse neus voor 't geval ze 't ooit haar vriendje vertelt.
Bij optie 2: (waren); het is uit, probeer 't eens.

Kon je daar zelf ook niet opkomen?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 16:46
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
[Google translate]
- hun datende zijn/waren => "Error; welke van de twee is het?"[/Google translate]

maar nu..
Bij optie 1: (zijn); ze is een slet, neem 'r, gooi 'r weg en koop een snor met valse neus voor 't geval ze 't ooit haar vriendje vertelt.

Oud 01-09-2011, 17:24
Justinjayce
Justinjayce is offline
Citaat:
[Google translate]

maar nu..

Optie 2...
sinds ik er achter ben dat hun datende waren of nogsteeds zijn (idontknow maar ik denk niet)
Want ze waren elkaar eerst echt de hele tijd aan t krabbelen op hyves en op twitter en nu is dat ook al niet meer...dus ik denk dat ze hem beu is en dit mijn kans is...
En ik kon daar zelf wel opkomen hoor maar ben benieuwd naar meningen van anderen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 18:51
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Optie 2...
sinds ik er achter ben dat hun datende waren of nogsteeds zijn (idontknow maar ik denk niet)
Want ze waren elkaar eerst echt de hele tijd aan t krabbelen op hyves en op twitter en nu is dat ook al niet meer...dus ik denk dat ze hem beu is en dit mijn kans is...
En ik kon daar zelf wel opkomen hoor maar ben benieuwd naar meningen van anderen
Je weet zelf niet of ze nog steeds daten, dus hoe kan je nou zeggen dat het uit is tussen hen?
Dat ze niet meer krabbelen en niet constant bezig zijn op twitter heeft natuurlijk helemaal niks te maken met of ze nog daten of niet. Misschien sms'en ze elkaar tegenwoordig wel en kan jij er dus helemaal niks van terug zien.
Ik vind dat je er te snel vanuit gaat dat ze hem niet leuk vindt (omdat jij hoopt dat dat het geval is zodat je zelf een kans maakt).
Als je denkt dat je zelf wel succes zou hebben, waarom ben jij dan nu nog niet close genoeg met haar dat je niet eens weet of ze een vriendje heeft of niet?
Oud 01-09-2011, 18:56
AnneElise
AnneElise is offline
Maar denk je niet dat de kans groot is dat je een verkeerde move maakt bij 'gewoon chillen'? Ik zou haar gewoon 1x duidelijk maken dat je haar wel heel erg ziet zitten, dan snapt zij ook dat als ze jou liever als vriend heeft ze dit zelf kan regelen. Maar ik heb zelf een hekel aan het 'jatten'-gedrag. X
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 18:58
AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Je weet zelf niet of ze nog steeds daten, dus hoe kan je nou zeggen dat het uit is tussen hen?
Dat ze niet meer krabbelen en niet constant bezig zijn op twitter heeft natuurlijk helemaal niks te maken met of ze nog daten of niet. Misschien sms'en ze elkaar tegenwoordig wel en kan jij er dus helemaal niks van terug zien.
Ik vind dat je er te snel vanuit gaat dat ze hem niet leuk vindt (omdat jij hoopt dat dat het geval is zodat je zelf een kans maakt).
Als je denkt dat je zelf wel succes zou hebben, waarom ben jij dan nu nog niet close genoeg met haar dat je niet eens weet of ze een vriendje heeft of niet?
Ik ben het zoo eens met deze guy!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten