Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 15:52
Verwijderd
ik heb een echte brede heup ik lijk net een piramide

mvg,
JeNaam

Laatst gewijzigd op 23-10-2011 om 20:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2011, 16:11
Verwijderd
Jongens verschillen. Meisjes verschillen. Ook in voorkeur. Áls het al een rol speelt, dan nog vindt een deel van de meisjes het wel leuk, en een deel niet.

Ik kan zeggen dat er nog nooit een jongen was waarbij zijn heupen specifiek opvielen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 16:24
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Jongens verschillen. Meisjes verschillen. Ook in voorkeur. Áls het al een rol speelt, dan nog vindt een deel van de meisjes het wel leuk, en een deel niet.

Ik kan zeggen dat er nog nooit een jongen was waarbij zijn heupen specifiek opvielen.
dit, en kom op maak je niet zoveel zorgen!

Als je gewoon lekker spontaan bent, klein beetje zelfverzekerd en verder gewoon een leuk persoon bent, vind een meisje je leuk en interessant of niet.
Oud 29-09-2011, 18:36
Verwijderd
Ik denk dat meisjes je vooral niet leuk gaan vinden als je je onzekerheid over of je nou wel of niet te brede heupen hebt gaat tentoonstellen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 22:20
Verwijderd
Schoonheidsideaal is wel brede schouders en smalle heupen.

Maar maak je geen zorgen. Meisjes vallen op een persoon en niet op heupen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 12:07
Pluis
Pluis is offline
Omdat het gaat over wat er aantrekkelijk wordt gevonden verplaats ik deze naar liefde en relatie
Oud 30-09-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat meisjes je vooral niet leuk gaan vinden als je je onzekerheid over of je nou wel of niet te brede heupen hebt gaat tentoonstellen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 14:56
Verwijderd
Zal ik dan maar als eerste komen? Ik vind brede heupen bij mannen niet aantrekkelijk, want dat vind ik vrouwelijk. Mannen horen in verhouding smallere heupen te hebben en bredere schouders, vrouwen andersom. Maarrrr het ligt er natuurlijk wel helemaal aan wat je met brede heupen bedoelt. Als een jongen gewoon (iets) te dik is, dan vind ik het onaantrekkelijk. Maar als de jongen in kwestie gewoon gespierd is (en de armen zijn in verhouding met de benen), dan is het natuurlijk geen probleem. Het ziet er ook niet uit als jongens bijvoorbeeld alleen hun armen trainen en dan van die spillepootjes eronder. Net als bij vrouwen moet het gewoon een beetje in verhouding zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 16:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
De gemiddelde vrouw vindt brede heupen bij een man niet aantrekkelijk, maar zoals gezegd weegt onzekerheid veel zwaarder.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 15:54
Verwijderd
ok bedankt ik ga wat meer concentreren op mn bovenlichaam want mn onderlichaam is nogal getraind
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 16:48
Verwijderd
dat zal het zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2011, 21:07
EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 17:32
Mark1991
Mark1991 is offline
Sowieso zou ik fitness aanraden aan ALLE jongens want:
1 vrouwen vinden het mooi
2 het geeft zelfvertrouwen
Zorg wel dat 't in verhouding is
Succes man
Oud 11-10-2011, 17:38
EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Sowieso zou ik fitness aanraden aan ALLE jongens want:
1 vrouwen vinden het mooi
2 het geeft zelfvertrouwen
Zorg wel dat 't in verhouding is
Succes man
Ik ben anders ontzettend blij dat mijn vriend niet aan fitness doet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 18:06
EZBlade
EZBlade is offline
Als je sowieso gaat fitnessen omdat de vrouwen het mooi vinden, dan ben je echt een loser
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben anders ontzettend blij dat mijn vriend niet aan fitness doet.
Dat lijkt me ook weer wat overdreven. Het is niet alsof iedereen die fitnesst terugkomt als gespierde beul hoor. Ik ga al jaren meerdere keren per week maar tenzij je erop let zie je het nauwelijks terug.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me ook weer wat overdreven. Het is niet alsof iedereen die fitnesst terugkomt als gespierde beul hoor. Ik ga al jaren meerdere keren per week maar tenzij je erop let zie je het nauwelijks terug.
Vrouwen vinden het niet erg als hun man eruitziet als een gespierde beul, vrouwen vinden het erg als hun man meerdere keren per week naar de fitness gaat, want dat is vreselijk ijdel en dus niet sexy

Wolverine die van nature een gespierd beest is:
Hugh Jackman die een belachelijk trainingsschema moet volgen om er zo uit te zien:

Oneerlijk, maar helaas. Vergelijk het maar met het dragen van veel makeup: je ziet er misschien beter uit mét, maar het is een stuk beter als je er van nature zo uitziet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen vinden het niet erg als hun man eruitziet als een gespierde beul, vrouwen vinden het erg als hun man meerdere keren per week naar de fitness gaat, want dat is vreselijk ijdel en dus niet sexy

Hugh Jackman die een belachelijk trainingsschema moet volgen om er zo uit te zien:

Oneerlijk, maar helaas. Vergelijk het maar met het dragen van veel makeup: je ziet er misschien beter uit mét, maar het is een stuk beter als je er van nature zo uitziet.
Dit inderdaad een beetje. Hoewel ik sowieso niet echt van spieren houd, in ieder geval sowieso geen spieren die te zichtbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 10:39
Verwijderd
Dat is allemaal zo erg onlogisch dat ik er hoofdpijn van krijg.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:

Spreek voor jezelf, vrouw.

Jouw verloofde loopt toch ook niet zonder training een berg omhoog.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 11:24
Verwijderd
ah, backup has arrived.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 11:29
Verwijderd
Mjah, wat een lulkoek.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 11:31
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Spreek voor jezelf, vrouw.

Jouw verloofde loopt toch ook niet zonder training een berg omhoog.
ik denk dat dat juist het verschil is:
iemand die aan bergbeklimmen doet omdat dat gewoon ontzettend gaaf is, en die daar dan toevallig ook lekker sexy gespierd van wordt = hot
iemand die niét aan bergbeklimmen doet maar gaat fitnessen en met bepaalde toestellen bepaalde spiergroepen gaat trainen om eruit te zien alsóf hij aan bergbeklimmen doet = not

Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 11:39
Verwijderd
Dus jongens mogen eigenlijk niet sporten want dan zijn ze ijdel en niet hot...? Zijn jullie zelf wel eens naar fitness geweest?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2011, 11:39
EZBlade
EZBlade is offline
Wat Reverend zegt, je kunt prima trainen in een sportschool zonder echt breed te worden. Het is in ieder geval een prima manier om even je hoofd leeg te maken en om je te ontdoen van bijvoorbeeld stress.

Als je daarentegen gaat omdat vrouwen het mooi vinden, dan ben je in mijn ogen wel verkeerd bezig
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 11:56
Verwijderd
Haha, het wordt een beetje uit verband gerukt, volgens mij. Persoonlijk vind ik, zoals ik al zei, te duidelijk zichtbare spieren sowieso niet mooi. Een beetje gespierd kan wel mooi zijn, maar het is voor mij absoluut geen vereiste of zo.

Maar als een man tegen mij zou vertellen dat 'ie vijf dagen in de week in de sportschool staat is dat meteen een ontzettende afknapper. En dan niet zozeer om zijn lichaam (omdat dat nog best mooi kan zijn, want ik snap dat niet iedereen in de sportschool eruit ziet als een opgeblazen idioot), maar omdát 'ie zoveel tijd in de sportschool doorbrengt.

Dan ben ik meteen niet meer geïnteresseerd, als ik dat al was.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:00
Verwijderd
Nu opeens mag hij dus wel naar de sportschool, als hij maar niet te vaak gaat? En zijn spieren mogen niet zichtbaar zijn?

wat?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:11
Verwijderd
Ehh, ik weet ook niet hoe ik dat moet uitleggen, hoor. Als iemand bijvoorbeeld ergens mee bezig is en de spieren worden opeens mooi zichtbaar als hij zich mooi inspannen, dat is wel mooi. Maar als iemand gewoon stilstaat en die spieren zijn zo duidelijk.. ja, dat is echt niet mooi.

En het liefst helemaal geen sportschool.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:17
Verwijderd
En afhankelijk van de gespierde man in kwestie is het voor jullie dus relevant of hij die spieren heeft gehaald in de sportschool of bij het houthakken?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
En afhankelijk van de gespierde man in kwestie is het voor jullie dus relevant of hij die spieren heeft gehaald in de sportschool of bij het houthakken?

Ja. Tenzij hij vijf keer per week hout gaat hakken omdat hij graag spieren wil.

Edit: Bij mij, in ieder geval. Can't speak for anyone else.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
(voor mezelf gesproken) bingo!

iets doen wat je leuk vind om te doen en er daardoor goed uitziet vind ik een aantrekkelijkere gedachte dan dat iemand iets heeft staan doen om er mooier van te worden.
En ik denk dat er maar heel weinig mensen fitnessen omdat ze het zo leuk vinden en dat er veel meer mannen voetballen omdat ze echt van voetbal houden (of van het 3e helften daarna, maar dat terzijde)

(grappig, gister hetzelfde gesprek gehad )
Oud 12-10-2011, 12:29
Verwijderd
En jij denkt dat houthakkers elke ochtend fluitend richting het bos gaan?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
(voor mezelf gesproken) bingo!

iets doen wat je leuk vind om te doen en er daardoor goed uitziet vind ik een aantrekkelijkere gedachte dan dat iemand iets heeft staan doen om er mooier van te worden.
En ik denk dat er maar heel weinig mensen fitnessen omdat ze het zo leuk vinden en dat er veel meer mannen voetballen omdat ze echt van voetbal houden (of van het 3e helften daarna, maar dat terzijde)

(grappig, gister hetzelfde gesprek gehad )
Ik snap wat je bedoelt, maar het gaat maar voor een heel select gedeelte van de sportschoolgangers op... Ik fitness ook twee a drie keer per week en doe dit voornamelijk omdat het mij een lekker gevoel geeft en ik mn hoofd er leeg kan maken.

Daarnaast tennis ik ook twee a drie keer per week en, toegegeven, het gevoel wat ik krijg wanneer ik een wereldbal sla dat krijg ik niet van fitness, maar daar tegenover staat dat tennis niet mn hoofd leegmaakt zoals fitness dat doet...

En daarnaast zou je ook kunnen stellen dat, voor de groep waarvoor het überhaupt opgaat, iets veelvuldig doen wat je niet echt leuk vindt om je lichaam in vorm te houden/ krijgen, naast ijdelheid, getuigt van doorzettingsvermogen en discipline,,, over het algemeen ook hogelijk gewaardeerde eigenschappen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 12:59
Verwijderd
Ja het is natuurlijk ook allemaal vrij zwartwit gesteld, hè, dat snappen de heren fitness en Tigerly hopelijk zelf ook wel. En het is ook een kwestie van overeenkomsten in waarden en interessen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Haha, het wordt een beetje uit verband gerukt, volgens mij. Persoonlijk vind ik, zoals ik al zei, te duidelijk zichtbare spieren sowieso niet mooi. Een beetje gespierd kan wel mooi zijn, maar het is voor mij absoluut geen vereiste of zo.

Maar als een man tegen mij zou vertellen dat 'ie vijf dagen in de week in de sportschool staat is dat meteen een ontzettende afknapper. En dan niet zozeer om zijn lichaam (omdat dat nog best mooi kan zijn, want ik snap dat niet iedereen in de sportschool eruit ziet als een opgeblazen idioot), maar omdát 'ie zoveel tijd in de sportschool doorbrengt.

Dan ben ik meteen niet meer geïnteresseerd, als ik dat al was.
Denk je niet dat het meer te maken heeft met war voor type jij associeert met 5 keer in de week naar de sportschool gaan? Dat hoeven toch totaal gen anabolen-types te zijn?

IJdelheid is dan misschien niet de meest aantrekkelijke eigenschap, maar discipline, goed voor je lichaam willen zorgen, of überhaupt sportief zijn toch wel?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Denk je niet dat het meer te maken heeft met war voor type jij associeert met 5 keer in de week naar de sportschool gaan? Dat hoeven toch totaal gen anabolen-types te zijn?

IJdelheid is dan misschien niet de meest aantrekkelijke eigenschap, maar discipline, goed voor je lichaam willen zorgen, of überhaupt sportief zijn toch wel?
Ik kan niet voor Syori spreken, maar als iemand zelfdiscipline heeft, goed voor zijn lichaam wil zorgen en sportief is, dan waardeer ik dat natuurlijk. Maar als iemand dat met waterpolo of karate of (natuurlijk ) klimmen doet, dan getuigd dat wat mij betreft van een hoop aanvullende kwaliteiten, die bij fitness maar bijvoorbeeld ook hardlopen achterwege blijven. Die sporten kunnen inderdaad lekker je geest leegmaken en je kunt gecontroleerd werken aan kracht of duur, maar het getuigt niet van veel... avontuurlijkheid, creativiteit, teamgeest, breed interessenveld, etcetera. Als iemand zo'n sport naast een andere sport doet, dan vind ik het niet een afknapper. Maar als iemand niets anders doet dan zo'n sport, nou ja, dan zijn mensen vaak... saaier.

En ja, dat is al weer een veralgemenisering, en er zijn natuurlijk ook mensen die in alle andere opzichten van hun leven wél heel avontuurlijk en kleurrijk zijn, maar er is tot op zekere hoogte heus wel een correlatie te vinden. Ik schrijf heus geen mensen af op basis van dat ze fitnessen, maar een afknapper is het in eerste instantie wel.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 13:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik snap wat je bedoelt, maar het gaat maar voor een heel select gedeelte van de sportschoolgangers op... Ik fitness ook twee a drie keer per week en doe dit voornamelijk omdat het mij een lekker gevoel geeft en ik mn hoofd er leeg kan maken.

Daarnaast tennis ik ook twee a drie keer per week en, toegegeven, het gevoel wat ik krijg wanneer ik een wereldbal sla dat krijg ik niet van fitness, maar daar tegenover staat dat tennis niet mn hoofd leegmaakt zoals fitness dat doet...

En daarnaast zou je ook kunnen stellen dat, voor de groep waarvoor het überhaupt opgaat, iets veelvuldig doen wat je niet echt leuk vindt om je lichaam in vorm te houden/ krijgen, naast ijdelheid, getuigt van doorzettingsvermogen en discipline,,, over het algemeen ook hogelijk gewaardeerde eigenschappen

Je hoofd leegmaken bij fitness is ook niet moeilijk, het is nogal geestdodend _O-

maar zonder gekheid. Ik heb een tijdje gesquasht wat ik echt heel fijn vond, even lekker allerhande frustraties eruit meppen en dan zo lekker loom gevoel naderhand van de inspanning. Bovendien was het altijd heel gezellig (was, tot ik echt écht niet meer meedeed omdat mijn lieftallige echtgenoot véél beter was geworden dan ik. Dan is er echt niks aan, beetje voor de sier in de zaal staan)
Maar zolang het leuk was vond ik het een leuke inspanning. Voelde me er goed bij enzo. Maar ik heb niet echt ene geschikte andere squashpartner en zit ik weer in een sport-gat
Oud 12-10-2011, 14:20
Verwijderd
hmmm of je nu hardloopt, fitnessen of bergbeklimmen doet, ergens speelt bij sporten toch altijd mee dat het goed is voor je lichaam? Natuurlijk spreekt de ene sport meer aan dan de andere, maar ik zie geen fundamenteel verschil tussen het (bij)resultaat van je spieren ontwikkelen tijdens het bergbeklimmen of tijdens het fitnessen. Negen van de tien mensen in de fitness zijn namelijk helemaal niet bezig met het oppompen van hun spieren, maar met opbouwen van conditie en/ of vetverbranden. In mijn geval staat het fitnessen in dienst van het tennis bijvoorbeeld. Het is het clichebeeld van de kreunende, mouwloze man voor de spiegels waar jullie je teveel op verlaten...

Ok, fair enough lichamelijke arbeid en sporten is weer een ander verhaal, maar bij iedereen die sport speelt ergens in het achterhoofd mee dat het OOK goed is voor je lichaam (of dit nu op het gebied van spierontwikkeling, vetverbranding of conditie opbouwen is).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
hmmm of je nu hardloopt, fitnessen of bergbeklimmen doet, ergens speelt bij sporten toch altijd mee dat het goed is voor je lichaam? Natuurlijk spreekt de ene sport meer aan dan de andere, maar ik zie geen fundamenteel verschil tussen het (bij)resultaat van je spieren ontwikkelen tijdens het bergbeklimmen of tijdens het fitnessen. Negen van de tien mensen in de fitness zijn namelijk helemaal niet bezig met het oppompen van hun spieren, maar met opbouwen van conditie en/ of vetverbranden. In mijn geval staat het fitnessen in dienst van het tennis bijvoorbeeld. Het is het clichebeeld van de kreunende, mouwloze man voor de spiegels waar jullie je teveel op verlaten...

Ok, fair enough lichamelijke arbeid en sporten is weer een ander verhaal, maar bij iedereen die sport speelt ergens in het achterhoofd mee dat het OOK goed is voor je lichaam (of dit nu op het gebied van spierontwikkeling, vetverbranding of conditie opbouwen is).
Maar die dingen die jij noemt gaan alsnog over de uiterlijke voordelen..? Terwijl er imho belangrijkere aspecten zijn aan sporten, dat leuke uiterlijk (of in geval van sommige sporten minder leuke uiterlijk) komt er gewoon bíj.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 15:28
Verwijderd
ja dat is mijn punt dus, zowel bij bergbeklimmen als bij fitness
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 15:36
Lente
Lente is offline
ik vind sporten stom en doe het alleen omdat het goed voor me is, oppervlakkig hè
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 16:42
Verwijderd
ik kijk anders altijd hele diepgravende documentaires als ik op de crosstrainer sta, ben ik dan nog steeds oppervlakkig?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:

Wat een onzin, dat heeft niks met ijdelheid te maken maar met discipline. Ik zou het wel waarderen iig, om de moeite die hij erin steekt en niet om hoe hij er uiteindelijk uitziet.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 17:37
Verwijderd
oja en foto van de brede heupen! kan me er niks bij voorstellen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 17:46
Lente
Lente is offline
hoe hij er uiteindelijk uitziet kan ik heel erg waarderen, ik schaam me diep
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
ik kijk anders altijd hele diepgravende documentaires als ik op de crosstrainer sta, ben ik dan nog steeds oppervlakkig?
is dat die documentaire over die motorbouwers uit Orange County, of over de dierenambulance?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
is dat die documentaire over die motorbouwers uit Orange County, of over de dierenambulance?
Nee nee, over kinderen die een bloedbad aanrichten op hun school en dingen over mislukte plastische chirurgie!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2011, 18:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben nog nooit in een sportschool geweest en ik ben van plan dat zo te houden.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 06:52
Verwijderd
Ik heb ook een hekel aan sportscholen. Maar een rondje hardlopen doe ik graag, maar ook niet te vaak en zeker niet te lang (6 km en niet meer) (nog verder offtopic: Ik doe korfbal )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten