Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2011, 11:47
predetator8
predetator8 is offline
Ik ben 15 en ik zoek al heel lang werk maar ik wil niet kranten rondbrengen.
Kan iemand zeggen hoe ik werk makelijk kan vinden want mijn vader zijkt steeds dat ik niet genoeg doe .
de loon mag mij niet uit als ik niet ga werken dan gaat er een kans komen van 50% dat mijn vader en moeder gaan scheiden please help mij

- Predetator8
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2011, 12:00
Lente
Lente is offline
vraag bij supermarkten of ze iemand nodig hebben en dat je ouders gaan scheiden als jij geen werk hebt, slaat natuurlijk nergens op.
Met citaat reageren
Groentensoep
Groentensoep is offline
http://www.studentenwerk.nl/

kijk eens of hier iets is voor 15 jaar
Met citaat reageren
Anna_Nibud
Anna_Nibud is offline
Beste Predetator8,
er zijn allerlei manieren om werk te vinden. Schrijf je bij allerlei uitzendbureaus in, vaak zitten die bij elkaar in de buurt, en geef aan waar je goed in bent, wat voor werk je graag zou willen doen. Stap af op werkgevers, bijvoorbeeld supermarkten, winkels of horeca gelegenheden, waar je graag zou willen werken. Vraag of ze werk hebben. Denk ook aan callcentra etc. Zoek op sites met vacatures, zoals vacaturebank etc. Of kijk op Marktplaats, daar wordt ook wel werk aangeboden. Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 12:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ten eerste: jouw gedrag kan nooit de reden zijn dat je ouders gaan scheiden. Echt niet.

Als 15 jarige mag je dit soort werk doen, dus ga naar een supermarkt/mc donalds/tuinder en geef aan dat je op zoek bent naar een baantje. Verder kun je ook tegen betaling auto's wassen, honden uitlaten, babysitten, enz. Ga langs bij je buren of hang een briefje op bij de plaatselijke supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 15:56
Balance
Balance is offline
Mijn ervaring is dat werkgevers toch altijd het meest zitten te wachten op mensen die gewoon langskomen en vragen of er nog iemand gezocht wordt (of reageren op zo'n briefje die ze op het raam hebben geplakt). Dus blijf niet alleen via internet proberen, ga ook ergens heen. Zorg dat je er op dat moment al representatief uitziet en vriendelijk over komt. Het is direct je eerste indruk.

Verder ben jij niet verantwoordelijk voor het huwelijk van je ouders. Misschien mopperen ze wel eens op/over jou en hebben ze zelfs wel eens ruzie over jou. Bijvoorbeeld dat je vader vindt dat je meer moet doen, terwijl je moeder denkt 'laat hem nou maar'. Maar in een gewoon goed huwelijk, kan men dat soort discussies hebben. Als zo'n discussie aanleiding is tot een scheiding, dan betekent het dat er al veel meer niet goed zit in hun huwelijk. En daar kan jij dus niks aan doen.
Reageren

Regels voor berichten