Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je vanwege je gedrag van school bent gestuurd, is het waarschijnlijk niet makkelijk een nieuwe school te vinden, ik zou dus maar gewoon doen wat de leerplichtambtenaar voorstelt. En kom je op een rotschool? Tja, eigen schuld he, had je je maar moeten gedragen op je vorige school, dan zat je nu niet in de problemen. Verder kun je ook eens vragen waarom ze je naar het vmbo willen hebben ipv opnieuw 2 havo, want ook daar zullen redenen voor zijn (combinatie gedrag en cijfers, waarschijnlijk). Sowieso kun je als je eerst vmbo doet ook daarna nog je havo-diploma halen, dus nu naar 3 vmbo is echt niet meteen het einde.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb je topics samengevoegd aangezien dit al je zóveelste topic is op Algemene Schoolzaken en ik vond dat dit prima bij elkaar kon gaan.
Heb je inmiddels al met de leerplicht gepraat? Of zelf naar een school gezocht? Want dat was wat je zou doen geloof ik. En het is nog geen 4 september, en dan zou je meer horen van de leerplicht geloof ik. |
![]() |
|
Aangezien je niet zomaar van school wordt gehaald en je zelf de reden al toelicht lijkt het me eerst heel verstandig je gedrag aan te passen. Je wilt natuurlijk niet dat dit weer gebeurt. Rotscholen zijn er niet. De leerplichtambtenaar zal er alles aan doen om een zo geschikt mogelijke school voor jou te vinden, alleen ligt dit verhaal ook compleet bij jou.
Succes!
|
Verwijderd
|
Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoeld. Vraag je nu of je een school krijgt van de leerplichtambtenaar? Of dat je naar leerplichtambtenaar moet?
Heb je al eens contact gezocht met een leerplichtambtenaar? Heb je al contact gezocht met een andere school? Heb je überhaupt al wat gedaan? Want wij vragen het constant, en je negeert die vragen constant ![]() Wat vinden je ouders hier eigenlijk van? Hebben zij al iets gedaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|