Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is nog altijd 'dan mij'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat ik ermee wil zeggen is dat je het wel ziet wanneer iemand je ziet staan of niet. is het niet zo, probeer hem dan wat onopvallende hints te geven. als het dan nog niets word, moet je het maar vergeten. er lopen duizenden vrijgezellen rond op ons mooie aardbolletje. better luck next time!
|
Spellingsissues zijn niet heel relevant, zou ik zeggen.
Het is me al meerdere malen overkomen dat ik verliefd was op een jongen die mij niet leuk vond. Natuurlijk heb je nooit persoonlijk aan hem gevraagd of hij je wel leuk vindt, dat is knettereng en als hij niet een of ander superzelfverzekerd en eerlijk mannetje is zal hij ook wel niet zomaar ja zeggen. Soms heb je gewoon zo'n gevoel dat het niks wordt omdat hij nooit aandacht aan je besteedt en alleen maar met anderen bezig is. Misschien niet eens met meisjes. Wat je kunt doen is een keertje een complimentje aan hem geven over zijn haar (dat het zo leuk zit) of z'n schoenen of z'n shirt ofzoiets. Glimlachen helpt sowieso altijd, aankijken ook, zolang je niet staart. Als je dit allemaal nog te eng vindt of hij echt geen enkele interesse in je toont moet je je vooral bedenken dat 13 nog behoorlijk jong is en je nog heel veel jaar over hebt om gedonder met jongens te krijgen en er nog velen zullen volgen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Uitreksels!!!!!!!! Bezoekertje | 0 | 25-05-2002 14:27 |