Hé, zowaar eens een dergelijk topic van een vrouw/meisje. Normaal zie ik alleen topics van jongens die wel eens wat met andere jongens zouden willen doen (en absólúút "100% hetero" zijn).

Maar in ieder geval, ik denk dat je pas écht homo/bi/hetero bent als je ook daadwerkelijk verliefd op iemand van hetzelfde/beide/andere geslacht wordt, en dat je niet verliefd hoeft te worden om je aangetrokken tot iemand te voelen. Tenminste, dat is de zwart/wit-versie, want wel (ook) aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht vind ik méér bi dan helemaal niets met het eigen geslacht hebben. Ik geloof niet dat het helemaal een duidelijke grens is, of dat je je alleen aangetrokken kunt voelen door personen waarop je ook verliefd wordt. En dan zit er nog een verschil tussen een fantasie en het daadwerkelijk willen.
Oftewel: ik vind het niets raar dat je over vrouwen fantaseert. En als blijkt dat je IRL (buiten fantasieën om) je ook seksueel aangetrokken voelt tot vrouwen, zónder verliefd te worden, vind ik het ook niet vreemd. En 'gewoon' bi zijn ook niet. Ik denk dat je gewoon voor jezelf uit moet zoeken hoe jij geďnteresseerd bent in jongens en meisjes, zonder je druk te maken dat het niet normaal zou zijn of dat jij de enige zou zijn die dat voelt.