Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen mijn vrienden luisteren naar Akon en al die artiesten van nu, soms word ik er gek van XD ja tis wel veel, maar ik ken ze 1 voor 1 goed ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 14:27. |
![]() |
|
Ik hou van de goede muziek van de 60s en 70s, want er was ook meer dan genoeg slechte muziek. Ik vind classic rock erg goed, maar ik luister alles wel, eigenlijk. (Van de 60s/70s) Ik luister wel minder funk en R&B enzo.
Maar ik geloof je niet als je zegt dat je alle (bekende/bekend-achtige) bands van de 60s en 70s ken. Ik vind dat de soldaten in Vietnam een goede smaak hadden. ![]()
||
Citaat:
nee maar ik bedoelde ook van mijn lijst (tuurlijk ken ik niet alle bands van de 70's/80's) hoezo soldaten van vietnam? Laatst gewijzigd op 05-05-2011 om 16:00. |
![]() |
|
De muziek die de soldaten die in Vietnam vochten (de Amerikanen) afspeelden is erg goed, vind ik.
Ook al die anti-Vietnam nummers. Ik vind de 90s trouwens niet zo oud, maar dat is mijn mening, want mensen in mijn klas vinden een nummer van twee weken oud al oud.
||
Citaat:
Hoe dan ook, dit kun je vast waarderen:
|
![]() |
Jaren '60, dat wil zeggen, de bekendere bands als The Beatles, The Rolling Stones, The Doors, The Who, et cetera, maar ook vooral de obscure psychedelische en garage scene spreekt mij aan. Verder ook veel blues, zoals Cuby and The Blizzards en Q65.
Een voorbeeld van de psychedelische/garage rock: http://www.youtube.com/watch?v=UUb8mZ4FDVE Zie ook mijn youtube-kanaal: http://www.youtube.com/user/Sixtiesism?feature=mhee |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
The Sex Pistols, The Clash, The Ramones, The Who, The Doors, The Rolling Stones, The Beatles, Queen, Nirvana, Jimi Hendrix, The Police, Green Day in de 90's, Bruce Springsteen etc...
Laatst gewijzigd op 09-06-2011 om 18:11. |
![]() |
|
U2, Live, Pearl Jam, GnR, Nirvana, Madonna, Bruce Springsteen, Rolling Stones, Green Day, The Police, Queen, Dire Straits, Phil Collins, Tina Turner, Eros Ramazzotti, Toto, Alanis Morissette (en nog veel meer)!
![]() ![]()
|
Ik denk dat er op school bij een vak als geschiedenis of muziek ook even iets gedaan moet worden aan de kennis van muziek. Er zat vorig jaar iemand in m'n klas die niet wist wie de Rolling Stones waren. Moet daar niet iets aan gedaan worden?
![]()
|
Verwijderd
|
Stone Temple Pilots
Offspring Nirvana The Beatles Smashing Pumpkins Jimi Hendrix Led Zeppelin The Doors The Police The Who Ik ben 14, mensen verwachten nooit dat ik hiernaar luister for some reason. Ik vind de meeste wat oudere muziek toch echt veel beter dan wat nu populair is. |
![]() |
|
![]() |
Ik luister eigenlijk bijna uitsluitend naar oude muziek. 60's, 70's & 80's muziek zijn mijn periode's. Er werd toen zoveel betere muziek gemaakt, in vergelijking met al die bagger die nu vaak uitkomt. Enkele van mijn favoriete artiesten zijn hierboven al genoemd. ik ben een grote fan van Soul, Classic Rock en Motown.
Vroeger zat er zoveel meer passie, inspiratie en gevoel in de muziek. Tegenwoordig zet je overal een stampende beat onder, en dan heet het muziek. niet dus. Trouwens, veel nummers die nu nieuw in de Top 40 komen zijn gewoon covers van oude nummers uit de jaren 60, 70 en 80. alleen weten veel jongeren dat niet, en dan zeggen ze: ''moet je luisteren wat een leuk nieuw nummer''. Nou ik weet wel beter :-) Ik ben zelf radio-DJ, en presenteer verschillende shows waarin ik uitsluitend Oldies draai. Verder heb ik een eigen internet radiostation, met het bovengenoemde format. Voor fans van goede oude muziek raad ik je eens aan te luisteren naar: Radio 10 Gold 828 AM www.radio10gold.nl Extra Gold www.extragold.nl Arrow Classic Rock www.arrow.nl Big L International 1395 AM www.bigl.co.uk En voor de echte geweldige classics is er nog het Franse radioprogramma ''Les Nocturnes'' op de populairste radiozender van Frankrijk, RTL. radiolegende George Lang presenteerd al 35 jaar dit programma, en hij rockt nog steeds! in Les Nocturnes hoor je de beste rock muziek en de beste oldies, maar er zijn ook vaak specials, zoals van Nirvana, Lenny Kravitz etc. les nocturnes is elke avond tussen 00.00 - 03.00 uur te beluisteren bij RTL via deze link http://www.rtl.fr/emission/les-nocturnes het is in het Frans, maar het is genieten! Laatst gewijzigd op 02-09-2011 om 10:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
Het fusiontopic. HenkMul | 13 | 28-01-2005 22:01 | |
Vrije tijd |
Voetbalnamen Mr.Oizo | 7 | 24-06-2004 17:32 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |