![]() |
|
Volgens een britse wetenschapper zullen mensen in de kort nabije toekomst niet meer sterven aan ouderdom doordat de medische vooruitgang revolutionaire stappen zal gaan maken.
http://www.nu.nl/wetenschap/2560048/...ud-worden.html |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even als toevoeging op mijn vorige post, het is niet om depressief te klinken, maar na 500 jaar bv zit je op een gegeven moment toch psychisch gewoon vol (met o.a. shit) om het zo maar lekker onduidelijk uit te drukken. hoe gelukkig je ook bent, dat je het wel tijd vind om te gaan?
Ik weet niet of ik zo lang zou willen leven. |
![]() |
|
lijkt me onwenselijk omdat die techniek voor lange tijd niet beschikbaar zal zijn voor de algemene populatie, daardoor wordt de kloof tussen haves en have-nots alleen maar vergroot in een periode waarin het juist van belang is een uniforme identiteit te erkennen als aardbewoners.
dus laat die techniek nog maar een paar honderd jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Althans dat is mijn mening gebaseerd op de inzicht die ik nu kan hebben maar wie weet is het helemaal niet zo, ik sluit dat niet uit. Ik ben nog nooit 500 jaar geweest dus ja wat weet ik er eigenlijk over? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-08-2011 om 23:33. |
![]() |
|
Mócht het al mogelijk zijn, dan gaat het plan wel tegengehouden worden door religieuze groeperingen en ethische commissies. Als zoiets in de vorm van een operatie mogelijk is, moet het in het diepste geheim en is het voor 99,999% van de wereldbevolking onbetaalbaar.
|
Lijkt me leuk, tenminste, als ik mijn gezondheid en mijn nu nog acceptabele lichaam houd.
Verder is een levensverwachting van 1000 jaar niet helemaal correct, ik zet het op 500, tegen die tijd ben je vast wel eens aangereden of overleden aan een hele nare ziekte.
||
Citaat:
En duizend jaar, jeetje, wat een oneeeeindige periode. Aftellen tot mijn pensioen vind ik nu al zo lang duren! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken kinderen die in hun vakantie met de meest consciëntieuze precisie van lego een heel dorp maken, om het vervolgens met geweld te vernietigen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Watch it ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
mass of Earth = 5.9742 × 10^24 kilograms
To accelerate half of that mass to 25,000 miles per hour: 1/2 x [3 x 10^24 x 11,111^2 ] / [1^2] = 1.8 x 10^32 Joules one uranium atom releases 200 x 1.60217646 × 10-13 = ~3x10-11 Joules 3x10^-11 Joules goes into 1.8 x 10^32 Joules = ~ 6 x 10^42 Uranium atoms Wat klopt er volgens jou niet dan?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|