Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb m'n rooster nog niet, hell, ik weet niet eens in welke klas ik zit, ik weet alleen VWO4 en de M-stroom. Ik krijg m'n rooster waarschijnlijk pas op de eerste schooldag.
|
ik heb meestal iets van 35 uren per week, ik doe vmbo-t laatste jaar en krijg mijn rooster pas eerste schooldag. ik weet alleen dat ik sowieso 6 uur nederlands heb in de week 3 uur Natuur en scheikunde 6 uur wiskunde (dit komt doordat ik vmbo-tl+ doe dat houd in dat ik dus extra wiskunde krijg.) en 4 uur engels. Ook economie heb ik zeker 4 uur in de week.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn lesuren duren 45 minuten, maar het komt doordat ik vmbo-tl+ heb gekozen, dat is bedoeld voor mensen die later naar de havo willen doorstromen, daardoor hebben wij ook extra lessen nederlands en wiskunde.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In 4 Gymnasium zat ik maar 1 keer in de week tot 16.15 uur ![]() Btw.; wij krijgen ons rooster pas op de eerste dag, vrij laat vergeleken met de rest... Maar even een offtopic vraagje: ga je naar een scholengemeenschap met gymnasiumafdeling of een categoraal gymnasium? Laatst gewijzigd op 29-12-2013 om 17:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga naar een scholengemeenschap met een gymnasiumafdeling. Ik had liever naar een categoraal gymnasium gegaan, maar daar is bij ons op fietsafstand geen optie voor, helaas. En jij? Bij ons is het ook echt een ramp: We zitten nu twee jaar op een nieuwe locatie en die is nu alweer te klein, dus er komen weer noodlokalen bij. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga nu naar 4 Havo ( N&T met bio, filosofie en m&o)
M'n rooster zie ik pas op de eerste schooldag... Maar ik denk ongeveer... 30 uur in een week les(?) Had in de 1e , 2e en 3e altijd standaard 37+bijles als het nodig was.. Dus nu mis ik Geschiedenis, Frans, Duits en AK. Dat had ik allemaal 2x in een week.. Dus blijven er 29 over met een steunles als dat nodig is.. Dus ik ga ervanuit dat ik zo'n 6 uur les heb per dag... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
App voor roosters JoVe | 2 | 06-01-2012 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Je nieuwe rooster 2006-2007 Verwijderd | 221 | 23-10-2006 16:41 | |