Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2011, 21:35
Verwijderd
Scrubs, The Big Bang Theory, The IT Crowd en veel andere series.
Advertentie
Oud 14-04-2011, 07:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Carice van Houten. En operette. En mijn vriendje. En op mezelf wonen.
Oud 14-04-2011, 18:19
Verwijderd
http://vimeo.com/7441746

foooffffoooopfpfpfpfpfpf, dit vind ik zo steengoed
Oud 14-04-2011, 19:23
Verwijderd
Vet.
Oud 14-04-2011, 19:25
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Examenjaar
Oud 15-04-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
http://vimeo.com/7441746

foooffffoooopfpfpfpfpfpf, dit vind ik zo steengoed
Oeii, mooie handbewegingen.
Oud 15-04-2011, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Oeii, mooie handbewegingen.
het is een geniale boy sympathieke knul ook en ik graaf zijn muziek hardddd
Oud 15-04-2011, 13:03
TopDrop
TopDrop is offline
vet
Oud 15-04-2011, 13:05
TopDrop
TopDrop is offline
de kaoss pad ziet er ook gaaf uit

Oud 16-04-2011, 19:40
Verwijderd
Mijn dag in Amsterdam. Het was zó gaaf. Ik heb allemaal nieuwe mensen leren kennen en met mensen gepraat die ik nooit meer terugzie en en en en. <33 Zo veel mensen! En zo veel die Russisch spreken, dat is echt bizar. Wel gezellig. Samenklitten ftw.

Op een gegeven moment zat ik in de verkeerde bus - dat wil zeggen, wel de goede bus, maar de verkeerde kant uit. Ik vroeg aan de buchauffeur: - Meneer, als ik lang genoeg blijf zitten, kom ik dan vanzelf op Amsterdam Centraal uit? - Ja, maar de bus voor mij vertrekt eerder, ik wacht nog tien minuten op deze parkeerplaats. Als je met die gaat, moet je wel even uitchecken. (Ik had namelijk zo'n uurkaart.) Maar toen ik wilde uitchecken, merkte ik dat ik mijn kaart kwijt was. Gelukkig was mijn buschauffeur keiaardig. - Geen zorgen, komt goed, die vind je nog wel. Maar ik vond hem niet. Toen riep hij naar de andere buschauffeur HEE GOZER! DIT MEISSIE MOET MEE MAAR ZE HEEFT GEEN KAARTJE, ZIJ MAG GEWOON ZO MEE! Of ja, niet dat precies, maar hij riep het in plat Amsterdams, dus ik weet niet meer wat hij precies zei. Toen mocht ik gratis. En ik zat bij allemaal interessante mensen in de bus en ik zag rare winkels, aparte gebouwen, water, bootjes, dat allemaal. Het was helemaal niet erg om een uur of zoiets in de bus te zitten. <3
Oud 16-04-2011, 19:42
Verwijderd
nou etmakas! Je wordt nog een echte wereldburger!
Oud 16-04-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
nou etmakas! Je wordt nog een echte wereldburger!
Dit waardeer ik ook!
Maar ik doe mijn best, ja. Ik wil de hele wereld zien. (bijna de hele wereld dan, dat is.)
Oud 16-04-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn dag in Amsterdam. Het was zó gaaf. Ik heb allemaal nieuwe mensen leren kennen en met mensen gepraat die ik nooit meer terugzie en en en en. <33 Zo veel mensen! En zo veel die Russisch spreken, dat is echt bizar. Wel gezellig. Samenklitten ftw.

Op een gegeven moment zat ik in de verkeerde bus - dat wil zeggen, wel de goede bus, maar de verkeerde kant uit. Ik vroeg aan de buchauffeur: - Meneer, als ik lang genoeg blijf zitten, kom ik dan vanzelf op Amsterdam Centraal uit? - Ja, maar de bus voor mij vertrekt eerder, ik wacht nog tien minuten op deze parkeerplaats. Als je met die gaat, moet je wel even uitchecken. (Ik had namelijk zo'n uurkaart.) Maar toen ik wilde uitchecken, merkte ik dat ik mijn kaart kwijt was. Gelukkig was mijn buschauffeur keiaardig. - Geen zorgen, komt goed, die vind je nog wel. Maar ik vond hem niet. Toen riep hij naar de andere buschauffeur HEE GOZER! DIT MEISSIE MOET MEE MAAR ZE HEEFT GEEN KAARTJE, ZIJ MAG GEWOON ZO MEE! Of ja, niet dat precies, maar hij riep het in plat Amsterdams, dus ik weet niet meer wat hij precies zei. Toen mocht ik gratis. En ik zat bij allemaal interessante mensen in de bus en ik zag rare winkels, aparte gebouwen, water, bootjes, dat allemaal. Het was helemaal niet erg om een uur of zoiets in de bus te zitten. <3
Cool dat je in Amsterdam was. Ben je toevallig nog in de Leidsestraat of de grachtengordel geweest?
Oud 16-04-2011, 23:07
Vice
Vice is offline
Citaat:

Dat klinkt een stuk beter dan mijn wekelijkse postroute langs de bedrijven van L'dorp.
Oud 17-04-2011, 01:28
TopDrop
TopDrop is offline
oh, wat zijn bluetooth headsets toch de meest geniale uitvinding ooit <3
Oud 17-04-2011, 12:15
Verwijderd
Ik heb een e-reader besteld zat er al een tijdje aan te denken en na wat reviews te hebben gelezen ben ik om. iedereen is er lyrisch over. en op een zekere piratenbaai ben ik nu alvast miljoenmiljard boeken bij elkaar aan het harken. omggg ik ben zo excited. 745634853498 boeken mee op vakantie zonder de last van 745634853498 fysieke boeken, wekenlang lezen in zon en tent sdkjfhsjrkuhgskhgks <333

Oud 17-04-2011, 22:50
Verwijderd
Polizeiruf 110.
Oud 18-04-2011, 20:34
Verwijderd
Ik heb net een bakje dat mijn moeder liet kapotvallen in elkaar gelijmd.
Oud 18-04-2011, 21:18
Miekje*
Miekje* is offline
Lego
Oud 19-04-2011, 06:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Te vroeg wakker worden is vrij kut, maar het weer buiten maakt dan best veel goed . Als het nu winter/regenachtig/sneeuwig/miezerig/grijs was, had ik nu een heel slecht humeur, maar dat is niet zo, en ik ben best blij .
Oud 19-04-2011, 13:42
Verwijderd
Ik kan waarderen dat ik net in het niet-waardeertopic wilde posten maar niets kon bedenken.
Oud 19-04-2011, 15:13
Verwijderd
Ik loop al veel beter hard dan toen ik (weer) begon. Nog steeds niet heul hard en lang en goed, maar hé, vooruitgang. Oh en bij KUBV zat er per ongeluk groen-gele acrylverf op mijn shirt, maar dat ging er onder de kraan gewoon weer af. En omdat het zulk lekker weer was (wat ik overigens ook waardeer) was het niet zo erg om met een nat shirt rond te lopen.
Bovendien waardeer ik de mediatheekman. Hij zei toen ik uit de mediatheek ging 'hee, wil je geen paraaf, je hebt hier toch zo goed zitten werken' terwijl ik eigenlijk vijf minuten te vroeg wegging en geen kaart had neergelegd.
Oud 19-04-2011, 22:51
Verwijderd
Bonn.
Oud 20-04-2011, 10:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eindelijk is mijn piano verhuisd!!
Advertentie
Oud 20-04-2011, 11:31
Verwijderd
we hebben het huis
Oud 20-04-2011, 16:38
Verwijderd
FreeCell spelnummer 12168.
Oud 20-04-2011, 21:23
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik heb een e-reader besteld zat er al een tijdje aan te denken en na wat reviews te hebben gelezen ben ik om. iedereen is er lyrisch over. en op een zekere piratenbaai ben ik nu alvast miljoenmiljard boeken bij elkaar aan het harken. omggg ik ben zo excited. 745634853498 boeken mee op vakantie zonder de last van 745634853498 fysieke boeken, wekenlang lezen in zon en tent sdkjfhsjrkuhgskhgks <333

[afbeelding]
Oeh, is zo'n ding wat? Ik denk er ook over om een reader te kopen.

Om 10 uur 's avonds gewoon nog in je shirtje lopen en fijne lente/zomeravonden.
Oud 20-04-2011, 21:32
Verwijderd
Mijn film voor Engels is af!
Oud 21-04-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Oeh, is zo'n ding wat? Ik denk er ook over om een reader te kopen.

Om 10 uur 's avonds gewoon nog in je shirtje lopen en fijne lente/zomeravonden.
Het is AWESOME <3 vind hem ideaal
Oud 21-04-2011, 10:32
Nona
Nona is offline
Dr. Spencer Reid.
Oud 21-04-2011, 10:48
Missy
Missy is offline
Citaat:
Het is AWESOME <3 vind hem ideaal
Zo'n scherm leest wel prettig? Misschien kan ik er vanmiddag ook wel eentje kado doen aan mezelf.

De pup. Net gewandeld in het park. Het is echt een kneusje, wat hem dan weer <3 maakt.
Oud 21-04-2011, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
The Blues Brothers <33 en die vette car chase in het winkelcentrum. Hoe duur zou die scene zijn geweest?
Oud 22-04-2011, 16:35
Verwijderd
Totaal onverwacht een kaart van de hele taallesgroep om me succes te wensen morgen. Wat ontzettend lief. <33
Oud 22-04-2011, 18:39
Verwijderd
Katten er komt heel vaak een lieve grijze even langs. Soms ligt hij zelfs op de tuintafel te chillen. Ik noem hem altijd Visitor Cat hij laat zich helaas niet aaien.
En ik waardeer het weer <333 en dat ik me heerlijk voel na één biertje, dat is mijn beloning voor nooit meer drinken.
Oud 23-04-2011, 09:46
Daboman
Daboman is offline
Vrij na de langste serie ochtenddiensten in 8 weken!
Oud 24-04-2011, 13:35
Tink*
Tink* is offline
Een supermooie bruiloft van mijn soort van derde broertje.
Oud 25-04-2011, 20:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een heerlijk weekend drie dagen bij m'n ouders in de tuin hangen met een enórm dik boek, 's avonds heerlijk eten en mijn beste vriendin weer zien na twee maanden .
Oud 26-04-2011, 09:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en beste vriendin vertelde dat ze bij vriend een studiegenoot van mij tegenkwam, die mij kende. Ze zei 'oja dat is dat meisje dat altijd heel veel zegt tijdens college en heel slim is!' Jammer alleen dat ik niet weet wie zij is .
Oud 28-04-2011, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat weinig waardeerders hier! Dan waardeer ik wel weer iets . Ik waardeer dat onze excursie naar Amsterdam nu al helemaal volloopt. We overwegen zelfs meer plaatsen te reserveren voor de hard hat tour in het Rijks .
Oud 28-04-2011, 10:01
Verwijderd
Ik waardeer dat mijn broertje is aangenomen op de Filmacademie
Oud 28-04-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer dat mijn broertje is aangenomen op de Filmacademie
Noh! Welke richting?

Verplicht ontopic: ik waardeer de tekening die ik nu maak wel. En de plannen die ik en m'n CREW hebben voor Koninginnedag.
Oud 29-04-2011, 15:21
Verwijderd
Vakantie! <3
Oud 29-04-2011, 19:22
Verwijderd
Morgen is het Koninginnedag!
Oud 29-04-2011, 19:32
Edelweiss
Edelweiss is offline
Het lukt (na redelijk wat oefenen) om met links te schrijven!!
(ben rechts)

het gaat met moeite, maar m'n naam is best wel mooi gelukt!
ik ga er verder op oefenen, en miss wordt ik wel 2-handig (als ik genoeg disipline heb)
Oud 29-04-2011, 19:48
Em.
Em. is offline
Ik kan ook mijn naam met links schrijven! Alleen kan niemand dat lezen.

En ik waardeer ook uitslaapochtenden in aankomst/vakantie. <3
Oud 29-04-2011, 21:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb eerste de nieuwste BBC-serie van Sense and Sensibility gekeken en daar achteraan de film en beide heb ik al meerdere keren gezien, maar het was toch nog leuk
Oud 30-04-2011, 18:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
13,5 uur geslapen
Oud 01-05-2011, 15:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmmmm wat is de geur van zonnebrandspul op je warme huid toch heerlijk zomers <3333
Oud 02-05-2011, 13:30
Verwijderd
Brood met ketchup. /Amerikaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten