Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wel een ergernis in de kassarij: Mensen die op hun gemak alles laten scannen, dan eens hun portemonnee gaan pakken als de kassamiep zegt hoeveel het is, supersloom pinnen/betalen, en dan op hun dooie gemak alles pas in gaan laden. :rage:
|
Ik kom regelmatig in de rij terecht met een miep voor me die dan een artikel heeft waarvan het streepjescode niet leesbaar meer is. Dan volgt er een telefoongesprek van 5 minuten tussen de kassamevrouw en een abstracte bestaansvorm elders, die haar dan moet vertellen hoeveel het pakje ham kost.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien benut ik de tijd van het scannen om meteen alles in mn tas te gooien, en pas als de kassamiep et bedrag noemt steek ik 'm er in.
|
Verwijderd
|
Ik vind de mandjeskassa's bij albert heijn en bas van der heijden handig. En de zelfscankassa van de ah. En de pinkassa's van de c1000 (komen bijna geen ouderen bij die kassa, dus bespaart extra tijd).
Verder erger ik me aan kutkinderen die in de weg staan, schreeuwen of bleren. En ouders die hun kind niet opvoeden of in bedwang houden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga gewoon op een rustig moment naar de appie. En dan de XL, want daar gaat alles zelfs op een zaterdag vrij vlot. De enige ergernis die ik daar soms heel soms heb, zijn van die tokkiewijven met kinderwagens, die je gewoon aan de kant duwen, als ze erlangs moeten. Meestal blijf ik dan stoicijns staan. Ze gaan maar om me heen. Ruimte zat in zo'n grote winkel. En bejaarden die voorkruipen. Oja, ze "vragen" wel of ze voor mogen, maar wachten het antwoord niet af. Meestal pleur ik hun boodschappen dan ook zo weer hun mand in.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doet me denken aan de keer dat ik bij een winkel 1 groot artikel wilde afrekenen, achter me staat een oude vrouw dat 1 lepeltje wil kopen. Vraagt ze of ze voor mag omdat zij alleen maar dat kleine lepeltje heeft. Whut ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand het vriendelijk vraagt (en dan niet op de retorische manier), en ik heb geen haast, of andere redenen, dan ben ik heus de lulligste niet. Mensen die inderdaad hun chipkaart of geld niet klaar hebben als ze de bus instappen. Of van die mensen die uitgebreid willen kijken wat dat chipapparaat te melden heeft. Ga godver gewoon zitten. Moet ik weer racen omdat zij zo sloom doen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, zo raar is dat niet, dat je wilt kijken wat dat chipapparaat zegt, heb al vaak zat meegemaakt dat het verkeerd ging en als je dat dan niet door hebt, ben je zo vier euro kwijt en kost het weer een hoop moeite om het terug te krijgen omdat je niet meer precies hebt opgelet waar het fout ging. Ik vind het nieuwe pinnen maar irritant, het werkt bij elke winkel anders en bejaarden begrijpen niet dat ze die pas eerst even moeten laten zitten. Maar laatst was er ook een moeder die haar tweejarige op de knopjes liet drukken en dat vond ik ook niet zo handig...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, en kassamiepen die een gesprek hebben met mijn voorganger, dat ze dan graag nog even afmaken, mij niet aankijken, wel op hun dooie gemak vast beginnen met het scannen van mijn boodschappen, soms zelfs een fout maken omdat ze niet opletten en dan aan het einde van het gesprek ineens opmerken dat er iemand voor ze staat die al een halfuur wil pinnen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|