![]() |
|
![]() |
Hey forummers,
Een leerling uit Rusland wil graag een onderzoek doen naar de kennis van Nederlandse scholieren over Rusland (en vice versa). Hiervoor heeft ze een enquete gemaakt die geheel anoniem in te vullen is. Jullie zouden haar heel erg helpen door hem in te vullen ![]() https://docs.google.com/spreadsheet/...WFJ4alFJZXc6MQ Thanks! En succes komend jaar! ![]() ---Nog maar een paar extra nodig!--- Als ik iemand anders kan helpen door zijn/haar enquete in te vullen, post 'em hier Laatst gewijzigd op 06-09-2012 om 18:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zal je voorstellen voorleggen aan de enquete maker. Bedankt voor het invullen en het commentaar!
(het gaat dus inderdaad om de hoofdreligie en de eerste schoolperiode, die welliswaar varierend is maar anders dan bij ons. Je kan ervoor kiezen nog 2 jaar langer op school te zitten bijvoorbeeld. Een vervolgopleiding staat er dan nog buiten, maar dat is dan weer gelijk aan wat wij hier krijgen) |
![]() |
|
![]() |
De enquete is in het Engels omdat deze van een Russische studente afkomstig is. Verder zegt hij in het Russisch dat je ingevulde formulier verstuurd is
![]() De spelling maakt niet heel veel uit, ze kan zelf zien welke schrijven je bedoelt. Bedankt voor het invullen trouwens! |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm... ingevuld, maar ik weet blijkbaar wel heel weinig van Rusland... Best lastig de vragen in het Engels, sommige termen vind ik inhet Nederlands al lastig! Normaal weet ik altijd wel raad met enquetes..
Succes! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|