Advertentie | |
|
![]() |
|
misschien iets met patholoog of zo?? dat is iemand die net als met CSI enzo de oorzaak van de dood van iemand zoekt.
Anders iets met forensisch onderzoek ook met moord allemaal enzo, hou ik zelf niet van wan tik kan niet tegen bloed. Ik zit zelf ook op VWO-gymnasium 3 en moet zelf ook profiel kiezen... Ik wil zelf iets van archeoloog of cryptozoöloog. Maar ik ben goed in filosofie en wiskunde maar daar wil ik niks mee doen dus dat kan ook. xxxxxxElianne P.S. wij hebben op school ook zo'n methode bij hulp van profiel keuze: Qompas. misschien kan je daarop kijken?? gewoon: www.qompas.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NG of CM,, daar moet ik tussen kiezen. wij krijgen 10 okt. ook nog een profielenkeuze test dus die ga ik zeker maken. Bedankt |
![]() |
||
Citaat:
@ TS: Ik zou gewoon voor een N&G profiel kiezen (als je wiskunde/algebra heel leuk vindt kun je wis-B kiezen) en in het vrije deel bijvoorbeeld muziek/tekenen/drama of een ander kunstzinnig vak. Kies iets waar je later veel aan hebt, niet iets wat je op dit moment het einde lijkt. Want met een N&G/N&T-profiel kun je alsnog (bijna) alle studies doen. Omgekeerd kan het erg vervelend zijn als je een C&M profiel kiest en in de 6de klas slaat je mening dan om en wil je toch iets doen in de medische richting.
||
Citaat:
O, en, volgens mij heeft Hunterlife ook gelijk dat N&T met wiskunde B komt en niet met wiskunde A. Ik zou je ook aanraden om N&G te kiezen. Het enige vak dat verplicht is bij C&M is geschiedenis en dat kun je - als je het leuk vindt - ook kiezen als je N&G hebt. Verder, kun je je liefde voor tekenen/schilderen ook heel goed combineren met C&M. Hoewel het als je goed je best doet bij de roostermaker je biologie en scheikunde ook wel met C&M kunt combineren, lijkt het me andersom wel beter.
||
![]() |
Citaat:
Mijn ouders zeggen zelf dat ze het niet slim zouden vinden als ik CM doe gezien de beperkte mogelijkheden daarna.. maar NG wtf moet ik daar dan mee? medisch is niets voor mij.. wel bedankt ik denk dat ik mijn leraren nog even ga vragen wat ze aanraden en dan waarschijnlijk kop of munt ![]() het helpt echt jullie reacties ik ga er over nadenken! heel erg bedankt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou je profiel er niet op kiezen, maar misschien dat als vervolg opleiding creatieve therapie iets is? Een combinatie van creatief zijn en mensen helpen. (Dat kun je ook gaan doen met N&G, net als een studie als psychologie, vandaar dat ik zeg 'ik zou je profiel er niet op kiezen'.
![]() Je kunt natuurlijk ook iets heel anders kiezen dan iets creatiefs en in je vrije tijd creatief zijn/een kunstcursus volgen. ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2011 om 05:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
what to do. NoDoubt | 23 | 16-03-2006 09:55 | |
Psychologie |
What do you do when you're down? kleinedraak | 9 | 18-04-2004 20:33 | |